Član Gradskog vijeća mr.sc. Zvonimir Peranić je, temeljem čanka 67. stavka 2. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, direktorici TD Rijeka 2020 d.o.o. Emini Višnić, postavio sljedeće pitanje:
″Koliko je prodanih, a koliko neprodanih (protokol, mediji,..) ulaznica na svakome pojedinome održanome programu EPK od 31. siječnja 2020. godine, nadalje, osim programa Needcompany Festivala? Koliki je kapacitet (ukupni mogući broj posjetitelja) svakoga programa? Koliki je ukupni prihod od prodanih ulaznica po svakome programu?″
Odgovor
Član Gradskog vijeća Zvonimir Peranić je, temeljem čanka 67. stavka 2. Poslovnika Gradskog vijeća Grada Rijeke, direktorici TD Rijeka 2020 d.o.o. Emini Višnić, postavio sljedeće pitanje:
″Koliko je prodanih, a koliko neprodanih (protokol, mediji,..) ulaznica na svakome pojedinome održanome programu EPK od 31. siječnja 2020. godine, nadalje, osim programa Needcompany Festivala? Koliki je kapacitet (ukupni mogući broj posjetitelja) svakoga programa? Koliki je ukupni prihod od prodanih ulaznica po svakome programu?″
Nažalost, uslijed pojave i brzog širenja infekcije izazvane pojavom korona virusa, programi EPK održani u razdoblju od 31. siječnja 2020. godine pa nadalje, nisu ostvarili očekivanu prodaju ulaznica.
Prema informacijama iz HNK Ivana pl. Zajca, Art kina i Gradskog kazališta lutaka, gradskih kulturnih ustanova u kojima su održavani programi u sklopi programa EPK od 31. siječnja 2020. godine, traženi podaci o programu, prodanim i neprodanim ulaznicama, kapacitetu i ukupnom prihodu od prodaje ulaznica po svakom programu su sljedeći:
Programi u HNK Ivana pl. Zajca
- veljače 2020. – LES VENTS FRANÇAIS (FR), koncert
Riječ je o komornom koncertu za koje je uobičajeno da bude sužen samo na prostor partera (300 mjesta). No, zbog većeg interesa publike, za ovaj koncert je osigurano više ulaznica, pa su tako iz gledališta izuzeti samo balkon te bočne lože na 1. i 2. katu te je kapacitet iznosio 500 mjesta.
Naime, izvođači na komornim koncertima smješteni su na prosceniju, tako da se iz prodaje, zbog vidljivosti, obvezno izuzimaju balkon i bočne lože. Kada koncerti nemaju pretplatu otvara se kapacitet od 300 mjesta u parteru, a kada su uključeni i pretplatnici i u slučaju većeg interesa publike za pojedini koncert kao u ovom slučaju, maksimalno se u prodaju stavlja 500 mjesta. Od tih 500 mjesta u konačnici su prodana 332, a ukupno 94 ulaznice dodijeljene su besplatno uzvanicima i novinarima.
U konačnici je, ukoliko se uzme u obzir navedeno povećanje broja mjesta za ovaj program na čak 500, ostale su neprodane 74 karte. No, ukoliko se uzme u obzir uobičajeni kapacitet od 300 mjesta, a prodane su 332 karte, onda se ova manifestacija svakako može okarakterizirati uspješnom, što se tiče prodaje karata. Ukupni ostvareni prihod od prodaje ulaznica iznosi 24.224,00 kn.
22., 26. i 29. veljače 2020. Tristan i Izolda, opera – tri izvedbe
Zbog pojave korona virusa u Hrvatskoj i okolnim zemljama te posljedično opće atmosfere straha u društvu, za druge dvije izvedbe ove predstave, nažalost, otkazan je dolazak više grupa iz inozemstva. Stoga je za te izvedbe uvedena last minute prodaja karata.
Dolazak su otkazale grupe iz Italije (Trst) i Slovenije (Kopar i Ljubljana) i jedna grupa iz Zagreba (Društvo R. Wagner).
Ukupan broj prodanih ulaznica za tri izvedbe bio je 1.253. Za sve tri predstave ukupno je uzvanicima i novinarima izdano 279 gratis ulaznica. U konačnici su ostala neprodana samo manje atraktivna mjesta na balkonu te stražnja mjesta u ložama. Naime, kapacitet je bio 650 ulaznica po izvedbi. Ukupni ostvareni prihod od prodaje ulaznica iznosi 96.154,00 kn.
- veljače Gala koncert: Venice Baroque Orchestra (IT) & Giuliano Carmignola (IT), koncert
Radi velikog interesa za ovaj koncert, uobičajeno gledalište povećano je sa 650 na 685 mjesta koja su potpuno rasprodana. Ukupan broj prodanih ulaznica je 423, a 230 ulaznica je bilo rezervirano za predstavnike Generalnog konzulata Republike Italije, budući je program ovog gala koncerta u cijelosti financiran upravo od strane Generalnog konzulata Republike Italije. Uz navedeno, 32 karte dodijeljene su uzvanicima i novinarima.
U konačnici, ukupni kapacitet bio je 685 mjesta, što je za 35 mjesta više od redovnog kapaciteta, jer su prodaju stavljena i dodatna mjesta, odnosno službene lože i dodatna mjesta u parteru, što se čini samo za programe za koje postoji izniman interes. Ukupni ostvareni prihod od prodaje ulaznica iznosi 36.277,00 kn.
Programi u Art kinu Rijeka
6.do 9. veljače Filmske mutacije: Festival nevidljivog filma – Kinosraz! Moć kina festival i 8. veljače Kino koncert: Abel Ferrara and the Band koncert
Ovaj koncert i festival provedeni su kao jedinstveni program. Ulaznice se nisu prodavale za sve programe koji su se odvijali u okviru ove manifestacije, odnosno dio programa bio je besplatan. Program se djelimice odvijao u dvorani kina kapaciteta 313 mjesta, a dijelom u atriju kapacitet oko 30 mjesta.
Ukupan broj prodanih ulaznica za sve manifestacije je 183 u slobodnoj prodaji, a ukupni ostvareni prihod od prodaje ulaznica iznosi 6.010,00 kn. Što se tiče neprodanih ulaznica, one uključuju manifestacije za koje se nisu prodavale karte, među kojima su različiti tzv. govorni programi i samo otvorenje te ulaznice koje su ostale neprodane u slobodnoj prodaji. Njih je ukupno 279.
Programi u Gradskom kazalištu lutaka Rijeka
5 do 7. ožujka – Kiša /Vanja Jovanović (HR), predstava
Ukupan broj prodanih ulaznica je 744, a neprodanih 53. Kapacitet dvorane GKL u slobodnoj prodaji je 126 sjedećih mjesta, no kada se radi o posjetima organiziranih grupa kazalištu, taj se broj mijenja. Veći dio gledališta sastavljen je od “klupica” na koje mogu sjesti dvije odrasle osobe ili dvoje starije djece, ali isto tako i troje djece mlađeg uzrasta. Stoga je kapacitet dvorane za jutarnje termine varijabilan; za svaku pojedinu jutarnju predstavu vodi se evidencija prijavljenih te se, ovisno o uzrastu djece koja dolaze na predstavu, slaže raspored u gledalištu, a to onda diktira i kapacitet dvorane. Ukupni ostvareni prihod od prodaje ulaznica iznosi 11.790,00 kn.
S poštovanjem,
Gradonačelnik
Mr.sc. Vojko Obersnel