Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene bavi se:

  • davanjem u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke (objekti poslovne i javne namjene),
  • provođenjem postupaka javnog natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora putem licitacija
  • sklapanjem ugovora o zakupu, ugovora o jamstvu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.,
  • fakturiranjem i naplatom zakupnine,
  • kontrolom provedbe ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.
  • pokretanjem postupaka zbog nepoštivanja ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.
  • izdavanjem suglasnosti zakupnicima za uređenje poslovnih prostora,
  • obradom zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom djelatnosti u poslovnom prostoru,
  • obradom zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom: aktivnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru, asortimana koji se nudi, vrste ugostiteljske djelatnosti ili usluga koje se pružaju, u okviru ugovorene djelatnosti,
  • obradom zahtjeva zakupnika za odobrenje podzakupa poslovnog prostora,
  • obradom zahtjeva za stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika (pravno sljedništvo)
  • obradom zahtjeva zakupnika za obročnom otplatom duga.
  • obradom pisama namjere zainteresiranih osoba za zakup poslovnih prostora.

Pojedinačni poslovi i odgovorne osobe čije kontakte možete pronaći niže u popisu kontakata:

  • Marina Superina, Ana Mesić – sklapanje ugovora o zakupu po provedenom postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora, ugovora o jamstvu, ugovora o obročnoj otplati duga, izdavanje suglasnosti zakupnicima za preinaku poslovnog prostora; pokretanje postupaka zbog nepoštivanja odredbi iz ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.; obrada zahtjeva zakupnika za davanje poslovnog prostora u podzakup; obrada zahtjeva za stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika (pravno sljedništvo); davanje informacija o objavljenim javnim natječajima za davanje u zakup poslovnih prostora.
  • Petar Đurić – obrada zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom djelatnosti u poslovnom prostoru; obrada zahtjeva za promjenom i/ili dopunom: aktivnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru, asortimana koji se nudi, vrste ugostiteljske djelatnosti ili usluga koje se pružaju, u okviru ugovorene djelatnosti, obrada zahtjeva za otpis potraživanja.
  • Mladenka Amančić – naplata potraživanja zakupnine i kamate, naplata sredstava osiguranja plaćanja; fakturiranje kamate; pokretanje postupaka zbog nepoštivanja odredbi iz ugovora o zakupu (neplaćanje zakupnine) i ugovora o obročnoj otplati duga; informacije o visini cijene zakupnine i naplate zakupnine i kamate, obrada zahtjeva zakupnika za obročnom otplatom duga i za povlačenje otkaza ugovora o zakupu.
  • Anita Katalinić – ovjera ulaznih računa za Direkciju; refaktura računa (električne energije, vode i plina); izvještaji o stanju duga kandidata prilikom održavanja licitacija; praćenje naplate obročne otplate; evidencija bankarskih garancija; povrat sredstava osiguranja plaćanja.
  • Marija Turak – kontrola ispravnosti ulaznih računa te ovjera i unos računa u aplikaciju riznice; izrada planova i programa Direkcije te polugodišnjih i godišnjih financijskih izvještaja; knjiženje zaduženja po sudskim pristojbama te praćenje naplate istih; obrada zahtjeva za otpis potraživanja; izrada izvješća o najvišim i prosječno izlicitiranim cijenama zakupnine nakon provedene licitacije; suradnja u poslovima vođenja registra nekretnina kojima upravlja i raspolaže Odjel; praćenje naplate zakupnine te aktiviranje sredstava prisilne naplate (mjenice, bjanko zadužnice).
  • Petra Fonović, Mateja Jerkić – fakturiranje zakupnine i ostalih troškova (naknada za korištenje poslovnog prostora, troškovi objave natječaja, režijski troškovi i sl.); evidentiranje prihoda u poslovnim knjigama i usklađivanje konta analitike s Glavnom knjigom; praćenje naplate zakupnine i ostalih prihoda te poduzimanje mjera ažurnosti naplate potraživanja (naplata instrumenata osiguranja plaćanja); kontroliranje podataka koji su prijavljeni u knjigu IRA; unos i izmjene matičnih podataka u bazi podataka te arhiviranje dokumentacije vezano za ugovore o zakupu; obračunavanje preplaćene ili manje plaćene zakupnine radi utvrđenih razlika u površini poslovnih prostora prilikom nove izmjere.
  • Dolores Alić – evidencija poslovnih prostora; izmjera poslovnog prostora i izrada tlocrta poslovnog prostora; primopredaja poslovnih prostora; evidencije potrošnje vode struje i grijanja.
  • Boris Jakovac – razgled poslovnih prostora oglašenih na javnom natječaju za davanje u zakup; primopredaja poslovnih prostora, evidencije potrošnje vode struje i grijanja.
  • Rajko Grgurić, Joško Perić – kontrola korištenja poslovnih prostora i javnih objekata; provođenje deložacija poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke; sudjelovanje u provođenju ovršnih postupaka nadležnih Sudova, pljenidbi i ispražnjenja poslovnih prostora.

Zakoni i propisi koji se odnose na područje rada Direkcije:

  • Odluka o zakupu poslovnog prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 8/1813/19)
  • Odluka o uvjetima i postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18,13/19)
  • Odluka o iznosu zakupnine za neposredne posjednike poslovnih prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 5/19)
  • Odluka o kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Rijeke (Službene novine Grada Rijeke br. 16/19)
  • Pravilnik o određivanju minimalnih tehničkih uvjeta uređenja slobodnih poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke (Službene novine Grada Rijeke br. 13/19)
  • Pravilnik o utvrđivanju zakupnine i djelatnosti (Službene novine Primorsko-goranske županije br. 26/13, Službene novine Grada Rijeke br. 2/151/165/18)
  • Početne cijene zakupnine (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18)
  • Registar poslovnih prostora Grada Rijeke (slobodni i prostori u zakupu)
  • Zakon o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine br. 125/1164/15112/18)
  • Odluka o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007. – NKD 2007 (Narodne novine br. 58/0772/07)
  • Uredba o kriterijima, mjerilima i postupku za odgodu plaćanja, obročnu otplatu duga te prodaju, otpis ili djelomičan otpis potraživanja (Narodne novine br. 52/13 i 94/2014)
  • Zakon o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine (Narodne novine br. 92/9639/99, 42/9992/9943/00131/00, 27/01, 34/01, 65/01118/0180/0281/02)

 

Početne jedinične cijene zakupnina:

Registar poslovnih prostora Grada Rijeke:

Karte ulica poslovnih prostora po zonama:

Telefon Fax Adresa Osoba za kontakt Email Web

Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene

Stručna suradnica za poslove održavanja objekata T. +385 51 209 579 Titov trg 3, Rijeka Alić Dolores
dolores.alic@rijeka.hr
Savjetnica za poslove naplate potraživanja T. +3815 51 209 420 Titov trg 3, Rijeka Amančić Mladenka
mladenka.amancic@rijeka.hr
Viša stručna suradnica za poslove zakupa T. +385 51 209 427 Titov trg 3, Rijeka Fonović Petra
petra.fonovic@rijeka.hr
Stručni suradnik 1 - izvidnik T. +385 51 209 488
T. +385 98 207 681
Titov trg 3, Rijeka Grgurić Rajko
rajko.grguric@rijeka.hr
Referent za evidenciju i primopredaju prostora T. +385 51 209 430 Titov trg 3, Rijeka Jakovac Boris
boris.jakovac@rijeka.hr
Viša stručna suradnica za poslove zakupa T. +385 51 209 969 Titov trg 3, Rijeka Jerkić Mateja
mateja.jerkic@rijeka.hr
Savjetnica za ekonomske poslove T. +385 51 209 212 Titov trg 3, Rijeka Katalinić Anita
anita.katalinic@rijeka.hr
Savjetnica za poslove zakupa i pravne poslove T. +385 51 209 989 Titov trg 3, Rijeka Malnar Martina
martina.malnar@rijeka.hr
Viša stručna suradnica za pravne poslove T. +385 51 209 966 Titov trg 3, Rijeka Mesić Ana
ana.mesic@rijeka.hr
Viši stručni suradnik - izvidnik T. +385 51 209 488
T. +385 98 208 517
Titov trg 3, Rijeka Perić Joško
josko.peric@rijeka.hr
v.d. Voditeljice- Ravnateljice1 Direkcije za upravljanje objektima poslovne i stambene namjene T. +385 51 209 580 Titov trg 3, Rijeka Smokrović Koludrović Mirjana
mirjana.smokrovic-koludrovic@rijeka.hr
Savjetnica za ekonomske poslove T. +385 51 209 212 Titov trg 3, Rijeka Turak Marija
marija.turak@rijeka.hr
Savjetnik za poslove zakupa i ekonomske poslove T. +385 51 209 965 Titov trg 3, Rijeka Đurić Petar
petar.djuric@rijeka.hr