Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene bavi se:
- davanjem u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke (objekti poslovne i javne namjene),
- provođenjem postupaka javnog natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora putem licitacija
- sklapanjem ugovora o zakupu, ugovora o jamstvu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.,
- fakturiranjem i naplatom zakupnine,
- kontrolom provedbe ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.
- pokretanjem postupaka zbog nepoštivanja ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.
- izdavanjem suglasnosti zakupnicima za uređenje poslovnih prostora,
- obradom zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom djelatnosti u poslovnom prostoru,
- obradom zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom: aktivnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru, asortimana koji se nudi, vrste ugostiteljske djelatnosti ili usluga koje se pružaju, u okviru ugovorene djelatnosti,
- obradom zahtjeva zakupnika za odobrenje podzakupa poslovnog prostora,
- obradom zahtjeva za stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika (pravno sljedništvo)
- obradom zahtjeva zakupnika za obročnom otplatom duga.
- obradom pisama namjere zainteresiranih osoba za zakup poslovnih prostora.
Pojedinačni poslovi i odgovorne osobe čije kontakte možete pronaći niže u popisu kontakata:
- Marina Superina, Ana Mesić – sklapanje ugovora o zakupu po provedenom postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora, ugovora o jamstvu, ugovora o obročnoj otplati duga, izdavanje suglasnosti zakupnicima za preinaku poslovnog prostora; pokretanje postupaka zbog nepoštivanja odredbi iz ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.; obrada zahtjeva zakupnika za davanje poslovnog prostora u podzakup; obrada zahtjeva za stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika (pravno sljedništvo); davanje informacija o objavljenim javnim natječajima za davanje u zakup poslovnih prostora.
- Petar Đurić – obrada zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom djelatnosti u poslovnom prostoru; obrada zahtjeva za promjenom i/ili dopunom: aktivnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru, asortimana koji se nudi, vrste ugostiteljske djelatnosti ili usluga koje se pružaju, u okviru ugovorene djelatnosti, obrada zahtjeva za otpis potraživanja.
- Mladenka Amančić – naplata potraživanja zakupnine i kamate, naplata sredstava osiguranja plaćanja; fakturiranje kamate; pokretanje postupaka zbog nepoštivanja odredbi iz ugovora o zakupu (neplaćanje zakupnine) i ugovora o obročnoj otplati duga; informacije o visini cijene zakupnine i naplate zakupnine i kamate, obrada zahtjeva zakupnika za obročnom otplatom duga i za povlačenje otkaza ugovora o zakupu.
- Anita Katalinić – ovjera ulaznih računa za Direkciju; refaktura računa (električne energije, vode i plina); izvještaji o stanju duga kandidata prilikom održavanja licitacija; praćenje naplate obročne otplate; evidencija bankarskih garancija; povrat sredstava osiguranja plaćanja.
- Marija Turak – kontrola ispravnosti ulaznih računa te ovjera i unos računa u aplikaciju riznice; izrada planova i programa Direkcije te polugodišnjih i godišnjih financijskih izvještaja; knjiženje zaduženja po sudskim pristojbama te praćenje naplate istih; obrada zahtjeva za otpis potraživanja; izrada izvješća o najvišim i prosječno izlicitiranim cijenama zakupnine nakon provedene licitacije; suradnja u poslovima vođenja registra nekretnina kojima upravlja i raspolaže Odjel; praćenje naplate zakupnine te aktiviranje sredstava prisilne naplate (mjenice, bjanko zadužnice).
- Petra Fonović, Mateja Jerkić – fakturiranje zakupnine i ostalih troškova (naknada za korištenje poslovnog prostora, troškovi objave natječaja, režijski troškovi i sl.); evidentiranje prihoda u poslovnim knjigama i usklađivanje konta analitike s Glavnom knjigom; praćenje naplate zakupnine i ostalih prihoda te poduzimanje mjera ažurnosti naplate potraživanja (naplata instrumenata osiguranja plaćanja); kontroliranje podataka koji su prijavljeni u knjigu IRA; unos i izmjene matičnih podataka u bazi podataka te arhiviranje dokumentacije vezano za ugovore o zakupu; obračunavanje preplaćene ili manje plaćene zakupnine radi utvrđenih razlika u površini poslovnih prostora prilikom nove izmjere.
- Boris Jakovac – razgled poslovnih prostora oglašenih na javnom natječaju za davanje u zakup; primopredaja poslovnih prostora, evidencije potrošnje vode struje i grijanja.
- Nedjeljko Storić, Joško Perić – kontrola korištenja poslovnih prostora i javnih objekata; provođenje deložacija poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke; sudjelovanje u provođenju ovršnih postupaka nadležnih Sudova, pljenidbi i ispražnjenja poslovnih prostora.
Zakoni i propisi koji se odnose na područje rada Direkcije:
- Odluka o zakupu poslovnog prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18, 13/19)
- Odluka o uvjetima i postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18,13/19)
- Odluka o iznosu zakupnine za neposredne posjednike poslovnih prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 5/19)
- Odluka o kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Rijeke (Službene novine Grada Rijeke br. 16/19)
- Pravilnik o određivanju minimalnih tehničkih uvjeta uređenja slobodnih poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke (Službene novine Grada Rijeke br. 13/19)
- Pravilnik o utvrđivanju zakupnine i djelatnosti (Službene novine Primorsko-goranske županije br. 26/13, Službene novine Grada Rijeke br. 2/15, 1/16, 5/18)
- Početne cijene zakupnine (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18)
- Registar poslovnih prostora Grada Rijeke (slobodni i prostori u zakupu)
- Zakon o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine br. 125/11, 64/15, 112/18)
- Odluka o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007. – NKD 2007 (Narodne novine br. 58/07, 72/07)
- Uredba o kriterijima, mjerilima i postupku za odgodu plaćanja, obročnu otplatu duga te prodaju, otpis ili djelomičan otpis potraživanja (Narodne novine br. 52/13 i 94/14)
- Zakon o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine (Narodne novine br. 92/96, 39/99, 42/99, 92/99, 43/00, 131/00, 27/01, 34/01, 65/01, 118/01, 80/02, 81/02 i 98/19)
Početne jedinične cijene zakupnina:
Registar poslovnih prostora Grada Rijeke:
Karte ulica poslovnih prostora po zonama:
- Grad Rijeka - sve zone [pdf, 5 MB]
- Centar grada 0. zona [pdf, 4 MB]
- Mikrolokacija Kantrida (II. zona) [pdf, 5 MB]
- Mikrolokacija Kozala (II. zona) [pdf, 11 MB]
- Mikrolokacija Srdoči (II. zona) [pdf, 12 MB]
- Mikrolokacija Trsat (II. zona) [pdf, 26 MB]
- Mikrolokacija Vežica (II. zona) [pdf, 10 MB]
- Mikrolokacija Zamet (II. zona) [pdf, 10 MB]
Telefon | Fax | Adresa | Osoba za kontakt | Web | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Direkcija za upravljanje objektima poslovne i javne namjene |
||||||
Savjetnica za poslove naplate potraživanja | T. +3815 51 209 420 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za ekonomske poslove | T. +385 51 209 427 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Referent za evidenciju i primopredaju prostora | T. +385 51 209 430 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Viša stručna suradnica za poslove zakupa | T. +385 51 209 969 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za ekonomske poslove | T. +385 51 209 212 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za pravne i imovinske poslove | T. +385 51 209 989 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za poslove zakupa i pravne poslove | T. +385 51 209 966 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Viši stručni suradnik - izvidnik |
T. +385 51 209 488
T. +385 98 208 517 |
Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Voditeljica - ravnateljica Direkcije zapravljane objektima poslovne i javne namjene | T. +385 51 209 580 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Stručni suradnik - Izvidnik | T. +385 51 209 418 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za ekonomske poslove | T. +385 51 209 212 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnik za poslove zakupa i ekonomske poslove | T. +385 51 209 965 | Titov trg 3, Rijeka |
|