Izbor najbolje uređenog izloga provodi se s ciljem dodatnog stimuliranja korisnika poslovnih prostora u centru grada da uređenjem i dekoracijom izloga pridonesu blagdanskoj atmosferi u gradu. U suradnji sa Školom za primijenjenu umjetnost u Rijeci (ŠPUR) poduzetnici promoviraju vlastiti proizvod ili uslugu, dok se učenicima ŠPUR-a pruža prilika da svoj praktični dio nastave ili završne radove provedu u praksu i predstave se javnosti.

Manifestacija se godišnje provodi u dvije etape: u Dane Sv. Vida i sportske manifestacije “Fiumanka” te u vrijeme božićno-novogodišnjih blagdana odnosno manifestacije “Rijeka Advent”.

U odabiru najuspješnije uređenih izloga posebno imenovano povjerenstvo uvažava kriterije korištenja elemenata koji označavaju aktualna povijesna, sportska i blagdanska događanja u gradu, originalnost i kreativnost u načinu predstavljanja proizvoda, uporabu dekorativnih elemenata, novih i tradicionalnih dizajnerskih dostignuća, estetski sklad i primijenjeni kolorit te blagdanski ugođaj.

Na taj se način želi dodatno oživjeti i naglasiti ljepota grada kao i promocija vlastitih kulturno-povijesnih i sportskih događanja od značaja za Rijeku što naposljetku doprinosi razvoju i unaprjeđenju urbanog turizma grada Rijeke te zadovoljstvu građana uređenijim gradskim prostorom.