
Tjedan dobre odgojno-obrazovne prakse Dječjeg vrtića Rijeka ove će se godine održati od 3. do 7. travnja, najavljeno je danas na konferenciji za medije u Informativnom centru Grada Rijeke. Predstavljajući bogat program događanja Davorka Guštin, ravnateljica Dječjeg vrtića Rijeka, istaknula je da je za ustanovu i sve stručne djelatnike koji se bave ranim i predškolskim odgojem Tjedan dobre odgojno-obrazovne prakse izuzetno važan .
– Odgojitelji i stručni suradnici Dječjeg vrtića Rijeka pripremili su ukupno 32 različita događanja u kojima će predstaviti dostignuća u provedbi ovogodišnje bitne zadaće odgojno-obrazovnog rada, a to je svakodnevno tjelesno vježbanje djece i stvaranje navika zdravog načina življenja – kazala je ravnateljica Guštin . Uz ravnateljicu, na konferenciji za medije bile su iz DV Rijeka Lahorka Jurčić, koordinatorica stručno-pedagoškog rada, Lidija Nekić, stručna suradnica rehabilitatorica, Brankica Ljubojević Jered, odgojiteljica te Tea Mičić, savjetnica za predškolski odgoj u Odjelu za odgoj i školstvo Grada Rijeke.
U sklopu programa Drugog tjedna dobre odgojno-obrazovne prakse na 20 lokacije DV Rijeka i na Učiteljskom fakultetu održat će se niz radionica, prezentacija s diskusijama, izložbi, interaktivnih šetnja, predstavljanja neposrednog rada s djecom te okrugli stol i panel-diskusija, tijekom kojih će odgojno-obrazovni djelatnici imati priliku učiti jedni od drugih, dijeliti svoja zapažanja, znanja i iskustva. U aktivnostima će sudjelovati 130 odgojno-obrazovnih djelatnika ustanove , roditelji i djeca.
Uz primjere dobre prakse koji se odnose na način na koji su odgojitelji stvarali uvjete i omogućavali svakodnevno tjelesno vježbanje djece od rane dobi do uzrasta pred polazak u školu, jedan se dio događanja odnosi na prikaze dobre prakse čiji je cilj stvaranje uvjeta za inkluziju djece s razvojnim poteškoćama. Kako ove godine u DV Rijeka obilježava 25 godina rada s djecom s poremećajem iz spektra autizma u Tjednu dobre odgojno-obrazovne prakse organizirana je panel-diskusiju u kojoj će sudjelovati odgojitelji, edukacijski rehabilitatori, logopedi i psiholozi s dugogodišnjim iskustvom rada s djecom s poremećajem iz spektra autizma, a s ciljem promicanja inkluzivne prakse u našim vrtićima.