Grad Rijeka, Upravni odjel za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade raspisuje Javni natječaj za davanje na korištenje prostora kulture u vlasništvu Grada Rijeke – kluba Palach.

Na temelju članka 2. stavka 2. Odluke o davanju na korištenje prostora kulture u vlasništvu Grada Rijeke (”Službene novine Grada Rijeke” broj 18/22) i Zaključka Gradonačelnika od 20. 11. 2023., KLASA: 024-02/23-01/113-51, URBROJ: 2170-1-02-00-23-11, Grad Rijeka  raspisuje

J A V N I  N A T J E Č A J
za davanje na korištenje prostora kulture u vlasništvu Grada Rijeke – kluba Palach

 

1. PODACI O PROSTORU KULTURE (ADRESA, POVRŠINA I NAMJENA PROSTORA)

Predmet natječaja je davanje na korištenje prostora kulture u vlasništvu Grada Rijeke – kluba Palach koji se nalazi u Rijeci, na adresi Kružna 4, 6 i 8, ukupne površine 613 m2.

Prikaz tlocrta prostora koji je predmet Natječaja je u prilogu. Prostori koji nisu predmet Natječaja označeni su žutom bojom.

Pregled prostora koji je predmet Natječaja moguć je uz prethodni dogovor i najavu na broj telefona: 091 510 9621 (Sonir Srdoč), a upite vezano uz Natječaj potrebno je zatražiti pisanim putem putem elektronske pošte: kultura@rijeka.hr.

Namjena prostora je realizacija programa suvremenog kulturnog i umjetničkog stvaralaštva, produkcije, distribucije, edukacije i sudjelovanje u kulturi usmjereno razvoju i poticanju urbane kulture s posebnim naglaskom na mlade.

Klub Palach daje se na korištenje sukladno kriterijima ekonomske održivosti i društvenih interesa obavljanja pojedine kulturne djelatnosti i namjeni u predmetnom prostoru kulture kako slijedi:

  • namjena nekretnine: kulturne djelatnosti (suvremeno kulturno i umjetničko stvaralaštvo, produkcija, distribucija, edukacija i sudjelovanje u kulturi usmjereno razvoju i poticanju urbane kulture s posebnim naglaskom na mlade),
  • vrsta korisnika: udruge i umjetničke organizacije,
  • ekonomska održivost (bodovna skala od 1 do 5, 1 označava ekonomski neodrživu djelatnost, a 5 označava u potpunosti ekonomski održivu djelatnost): 2 boda,
  • društveni interes (bodovna skala od 1 do 5, 1 označava da ne postoji društveni interes za obavljanje kulturnih djelatnosti, a 5 označava u potpunosti društveni interes za obavljanje kulturne djelatnosti): 5 bodova,
  • visina naknade: 1 euro/m2 površine prostora kulture koji se daje na korištenje (613 m2 pomnoženo s 1 eurom iznosi 613,00 eura mjesečno bez PDV-a odnosno 4.618,64 kn bez PDV-a prema fiksnom tečaju konverzije – 7,53450).

2. VRIJEME TRAJANJA KORIŠTENJA

Prostor koji je predmet natječaja daje se na korištenje na vrijeme od 10 (deset) godina.

3. IZNOS NAKNADE ZA KORIŠTENJE PO M2

Korisnik se obvezuje plaćati Gradu Rijeci naknadu za korištenje prostora u iznosu od 1 euro/m2 površine prostora kluba Palach (613 m2 pomnoženo s 1 eurom iznosi 613,00 eura mjesečno bez PDV-a odnosno 4.618,64 kn bez PDV-a prema fiksnom tečaju konverzije – 7,53450).

Uz utvrđenu naknadu za korištenje prostora kluba Palach, korisnik je u obvezi plaćati slijedeće troškove:

  • sve troškove u svezi sa korištenjem kluba Palach na temelju ispostavljenih računa ili drugih vjerodostojnih isprava u skladu s člankom 18. Odluke o davanju na korištenje prostora kulture u vlasništvu Grada Rijeke.
  • troškove tekućeg održavanja kluba Palach u skladu s člankom 16. stavkom 3. Odluke o davanju na korištenje prostora kulture u vlasništvu Grada Rijeke.

4. POSEBNI UVJET NATJEČAJA

Ugostiteljski dio kluba Palach najveće ukupne površine od 84 m2 odabrani Korisnik može dati na podkorištenje trećoj osobi isključivo uz prethodnu pisanu suglasnost Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade i pod uvjetom da se navedena ugostiteljska djelatnost u prostoru kluba Palach obavlja u skladu s pozitivnim propisima.

5. KRITERIJI I MJERILA ZA BODOVANJE PRIJAVA

U nastavku se daju kriteriji i mjerila za stručno vrednovanje prijava na Natječaj:

Kriteriji Bodovi Najveći mogući ostvareni broj bodova po kriteriju
1. Godine aktivnog djelovanja
a)   od 3 do  5 godina 1
b)   od 6 do 9 godina 3
c)   od 10 do 19 godina 5
d)   20 i više godina 7 7
2. Ostvarena priznanja i nagrade
a)   strukovna 1
b)   Grada Rijeke i Primorsko-goranske županije 3
c)   državna i međunarodna 5 9
3. Ostvareno sufinanciranje (sponzorstva, donacije, financijske potpore i dr.)  za programe, projekte i aktivnosti u prethodnih pet godina prema sljedećim izvorima
a)   iz proračuna Grada Rijeke i/ili Primorsko-goranske županije 1
b)   iz državnog proračuna 3
c)   iz poslovnog sektora i /ili od privatnog donatora 5
d)   iz EU fondova 7 16
4. Provedene aktivnosti na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj ili međunarodnoj  razini u godini prije raspisivanja natječaja – 2022. godini
a)   na lokalnoj razini (Grad Rijeka) 1
b)   na regionalnoj razini (Primorsko-goranska županija) 3
c)   na nacionalnoj razini (Republika Hrvatska) 5
d)   na međunarodnoj razini 7 16
5. Broj partnera s kojima se planira zajednički koristiti dodijeljeni prostor kulture
a)   1 partner 1
b)   od 2 do 4 partnera 3
c)   5 i više partnera 5 5
6. Prethodno ulaganje u prostor kulture – klub Palach
a)   više od 7.000,00 EUR 7 7
7. Opis kulturnog projekta, programa i aktivnosti koji se planira provoditi – Prijedlog kulturnog programa od 1 do 40 40
Ukupno 100

 

6. OPIS KULTURNOG PROJEKTA, PROGRAMA I AKTIVNOSTI KOJI SE PLANIRA PROVODITI  – PRIJEDLOG KULTURNOG PROGRAMA

Korisnik je u obvezi razvijati kulturne programe u klubu Palach, te je u navedenu svrhu obvezan dostaviti Prijedlog kulturnog programa, a koji mora sadržavati sljedeće programske cjeline:

  1. glazbeni program,
  2. program izvedbenih umjetnosti,
  3. program inovativnih umjetničkih i kulturnih praksi,
  4. književni program,
  5. audiovizualni program,
  6. ostale kulturne programe (tribine, predavanja, seminari, edukacijske programe, radionice i sl.).

Prijedlog kulturnog programa obvezno mora sadržavati:

  1. opći koncept programa koji njeguje suvremeno kulturno i umjetničko stvaralaštvo te
    mora biti usmjeren razvoju i poticanju urbane kulture s posebnim naglaskom na
    mlade (od 15 do 30 godina),
  2. okvirni plan djelovanja (programski i financijski) za 2024. godinu,
  3. utvrđene strateške programske ciljeve za vrijeme korištenja prostora kulture – do 2034. godine, s posebnim naglaskom na mlade (od 15 do 30 godina),
  4. određenu odgovornu osobu / odgovorne osobe za provedbu Prijedloga kulturnog programa, kao i njezin / njihove životopise,
  5. životopise suradnika.

Povjerenstvo razmatra i boduje prijave sukladno utvrđenim kriterijima i mjerilima  za vrednovanje.

Bodovi ostvareni prema pojedinim kriterijima i mjerilima zbrajaju se, a  najveći broj bodova koji se može dodijeliti iznosi 100 bodova.

Ako dva ili više korisnika ostvare jednaki broj bodova, prednost ima onaj korisnik koji je ostvario veći broj bodova prema kriteriju iz točke 7. Opis kulturnog projekta, programa i aktivnosti – Prijedlog kulturnog programa koji se planira provoditi.

Neće se uzeti u razmatranje prijedlog kulturnog programa koji nije cjelovit odnosno koji ne obuhvaća u cijelosti prostor koji je predmet ovog Natječaja te koji ne sadrži sve utvrđene programske cjeline.

Korisnik je u obvezi o realizaciji kulturnog programa u pisanom obliku izvještavati Upravni odjel za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade najmanje jednom godišnje.

7. TKO MOŽE SUDJELOVATI NA NATJEČAJU

Uvjeti Natječaja:

  1. udruga  / umjetnička organizacija mora biti upisana u odgovarajući registar,
  2. udruga / umjetnička organizacija mora djelovati na području kulture najmanje 3 (tri) godine računajući od dana podnošenja prijave na Natječaj.

Prijava za sudjelovanje na Natječaju mora sadržavati:

  1. potpisanu i pečatiranu prvu stranicu prijave s osobnim podacima o korisniku (naziv, sjedište, OIB, telefon, elektronska pošta, IBAN),
  2. presliku izvatka iz odgovarajućeg registra kao dokaz da je udruga / umjetnička organizacija upisana u odgovarajući registar najmanje 3 (tri) godine računajući od dana podnošenja prijave na Natječaj,
  3. presliku statuta udruge / umjetničke organizacije kao dokaz da udruga / umjetnička organizacija aktivno djeluje na području kulture najmanje 3 (tri) godine računajući od dana podnošenja prijave na Natječaj,
  4. opis dosadašnjeg rada u razdoblju ne kraćem od 3 (tri) godine od dana podnošenja prijave na Natječaj kao dokaz da udruga / umjetnička organizacija aktivno djeluje na području kulture najmanje 3 (tri) godine računajući od dana podnošenja prijave na Natječaj,
  5. izvornik potvrde Porezne uprave o stanju duga po osnovi javnih davanja o kojim službenu evidenciju vodi Porezna uprava, ne stariju od 30 (trideset) dana računajući od dana objave Natječaja,
  6. opis kulturnog projekta, programa i aktivnosti koji se planira provoditi u klubu Palach – Prijedlog kulturnog programa koji mora sadržavati sve obvezne sastojke utvrđene ovim Natječajem.

Prijava za sudjelovanje na Natječaju može sadržavati i ostale dokaze i dokumentaciju kao dokaze za ostvarenje kriterija mjerila za bodovanje prijave kako slijedi:

  1. kriterij: godine aktivnog djelovanja – potrebno je opisati, dokazati i razraditi po godinama aktivno djelovanje u što dužem trajanju kako bi se utvrdili bodovi sukladno navedenom kriteriju,
  2. kriterij: ostvarena priznanja i nagrade – potrebno je priložiti preslike priznanja i nagrada, ukoliko postoje,
  3. kriterij: ostvareno sufinanciranje (sponzorstva, donacije, financijske potpore i dr.) za programe, projekte i aktivnosti u prethodnih 5 (pet) godina prema izvorima – potrebno je priložiti preslike ugovora, odluka, zaključaka i dr., ukoliko postoje,
  4. kriterij: provedene aktivnosti na lokalnoj, regionalnoj, nacionalnoj ili međunarodnoj razini u godini prije raspisivanja natječaja (2022. godini) – potrebno je priložiti preslike ugovora, izvadaka iz medija i sl., ukoliko postoje,
  5. kriterij: broj partnera s kojima se planira zajednički koristiti dodijeljeni prostor kulture – potrebno je priložiti izvornik izjave, pisma namjere ili sporazuma o postojanju partnerskog odnosa potpisane i pečatirane od strane ovlaštenih osoba korisnika i njegovih partnera, ukoliko postoji,
  6. kriterij: prethodno ulaganje u prostor kulture (klub Palach) – potrebno je priložiti dokaze o izvršenom ulaganju u prostor kulture (klub Palach) iz kojih će biti razvidno da se odnose na taj prostor kulture i da kumulativno iznose više od 7.000,00 eura (preslike dokaza o uplati, račune, ugovore i dr.).

8. OBVEZE KORISNIKA VEZANE UZ PROSTOR KULTURE – KLUB PALACH

Korisnik ima slijedeće obveze vezane uz prostor kulture:

  • prima prostor kulture u viđenom stanju,
  • obvezan je početi koristiti prostor kulture u ugovorenom roku,
  • može koristiti prostor kulture samo u svrhu i na način određen ugovorom,
  • ne smije prestati koristiti prostor kulture bez opravdanog razloga na vrijeme duže od 60 (šezdeset) dana,
  • ne smije izvršiti preinaku prostora kulture kojom se mijenja konstrukcija, raspored, površina, namjena, unutarnji i/ili vanjski izgled prostora kulture odnosno bitni zahtjevi za postojeću građevinu, bez prethodne pisane suglasnosti Grada Rijeke, Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade,
  • odgovoran je za svaku štetu koja nastane uslijed neodgovarajućeg korištenja odnosno zanemarivanja prostora kulture koji koristi,
  • dužan je omogućiti ovlaštenoj osobi Grada Rijeke nesmetani ulazak u prostor kulture radi obavljanja kontrole korištenja istog,
  • prostor kulture mora predati u posjed Gradu Rijeci slobodan od osoba i stvari istekom roka na koji je dan na korištenje, odnosno istekom otkaznog roka ili raskida ugovora.

9. NAČIN I ROK PODNOŠENJA PRIJAVA NA NATJEČAJ

Postupak natječaja provodi Povjerenstvo za dodjelu prostora kulture na korištenje (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) imenovano od strane Gradonačelnika Grada Rijeke na vrijeme od 5 (pet) godina, a čine ga:

  • dva člana Povjerenstva, koji se imenuju iz reda predstavnika kulturnih vijeća Grada Rijeke,
  • dva člana Povjerenstva, koji se imenuju iz reda predstavnika izvaninstitucionalne scene,
  • jedan član Povjerenstva, koji se imenuje iz reda predstavnika Upravnog odjela za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade.

Rad Povjerenstva je javan, a ostvaruje se objavom zapisnika o radu Povjerenstva na mrežnim stranicama Grada Rijeke.

Zadaće Povjerenstva su slijedeće:

  • otvara zaprimljene prijave na Natječaj,
  • utvrđuje koje prijave udovoljavaju uvjetima Natječaja,
  • razmatra i boduje prijave koje udovoljavaju uvjetima Natječaja te
  • predlaže Gradonačelniku donošenje odluke o dodjeli prostora kulture – kluba Palach na korištenje.

Na prijedlog Povjerenstva, odluku o dodjeli prostora kulture na korištenje donosi Gradonačelnik Grada Rijeke, a ista se objavljuje na mrežnim stranicama Grada Rijeke.

Povjerenstvo je imenovano Zaključkom Gradonačelnika Grada Rijeke od 24. travnja 2023. godine (KLASA: 024-02/23-01/38-35; URBROJ: 2170-1-02-00-23-24) i Zaključkom Gradonačelnika Grada Rijeke od 6. studenoga 2023. godine (KLASA: 024-02/23-01/110-49; URBROJ: 2170-1-02-00-23-10).

Prijava na Natječaj mora biti ovjerena (potpisana i pečatirana) od strane korisnika odnosno osobe ovlaštene za zastupanje korisnika.

Potpunom prijavom smatra se ona prijava koja sadrži sve podatke koji su utvrđeni u tekstu Natječaja.

Ukoliko bi prijava korisnika sadržavala manje nedostatke, koji ne utječu na sadržaj bitan za ocjenjivanje prijave, Povjerenstvo može zatražiti od korisnika naknadno pojašnjenje prijave. Korisnik je dužan očitovati se Povjerenstvu u roku od 3 (tri) dana od dana prijema zahtjeva za pojašnjenjem prijave.

Korisnik koji bude izabran, dužan je, po donošenju odluke o dodjeli prostora kulture na korištenje, a prije sklapanja ugovora o davanju prostora kulture na korištenje, dostaviti na uvid izvorne dokumente ukoliko to od njega zatraži Upravni odjel za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade.

Prijava za sudjelovanje na Natječaju sa svim prilozima dostavlja se u zatvorenoj omotnici na adresu:

GRAD RIJEKA
Upravni odjel za odgoj i obrazovanje, kulturu, sport i mlade
Titov trg 3
51000 Rijeka

s naznakom „NE OTVARATI – PRIJAVA NA NATJEČAJ ZA DAVANJE PROSTORA KULTURE NA KORIŠTENJE  – KLUB PALACH”.

Rok za podnošenje prijava na Natječaj je 22. prosinac 2023. godine, do 12,00 sati.

Prijava na Natječaj sa svim prilozima može se poslati preporučeno na naprijed navedenu adresu ili predati osobno u pisarnicu Grada Rijeke, Titov trg 3, prizemno.

Prijave zaprimljene (bez obzira na način dostave) nakon 12,00 sati istog dana neće se uzeti u razmatranje.

Natječaj će se provesti i u slučaju da na ovaj Natječaj pristigne samo jedna prijava ukoliko ona udovoljava uvjetima Natječaja.

Grad Rijeka zadržava pravo neodabira niti jedne pristigle prijave.