Povodom božićno-novogodišnjih blagdana, u Salonu Grada Rijeke dodijeljena su priznanja za najbolje uređene izloge u užem centru grada.

Grad Rijeka već niz godina u prosincu provodi akciju ocjenjivanja i odavanja priznanja najbolje uređenim izlozima, a od 2012. godine akcija je prerasla u projekt “Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva”. U sklopu projekta uz financijsku potporu Odjela za poduzetništvo učenici Škole za primijenjenu umjetnost u Rijeci (ŠPUR) pod vodstvom svojih mentora, prateći potrebe korisnika poslovnih prostora, uređuju njihove izloge.

Priznanja je uručio zamjenik gradonačelnika Grada Rijeke Marko Filipović. Tom prilikom zamjenik gradonačelnika Filipović čestitao je nagrađenima, a svima koji su uredili svoje izloge zahvalio što su dali doprinos ljepšem izgledu grada u ovo blagdansko vrijeme. Posebno se osvrnuo na sudjelovanje učenika i nastavnika ŠPUR-a, izrazivši uvjerenje kako će projekt “Kreativni izlozi – sinergija talenta i iskustva” dobiti još veći stvaralački poticaj 2020. godine, kada će Rijeka nositi prestižnu titulu Europske prijestolnice kulture.

Cilj projekta je omogućiti mladim učenicima završnih razreda ŠPUR-a da svoja praktična znanja, nadograđujući ih sugestijama iskusnih poduzetnika, prezentiraju građanima Rijeke dajući time značajan doprinos uređenju i unaprjeđenju izgleda užeg gradskog središta. Financirajući samo uređenje izloga, Odjel za poduzetništvo svakako želi olakšati poduzetnicima ovu vrstu marketinške aktivnosti. Trenutno se na ovaj način obilježava proslava Dana sv. Vida, zaštitnika grada i Fiumanke te proslava prosinca i Božićnih blagdana u Rijeci, a do sada je na ovaj način uređeno preko sto izloga.

Kako je kazala v.d. pročelnice Odjela za poduzetništvo Vlasta Linić, uređujući svoje izloge poduzetnici ne samo pridonose blagdanskoj atmosferi i razvoju urbanog turizma u gradu koji svake godine bilježi sve veći broj turističkih posjeta, već i privlače kupce i klijente.

Ocjenjivački sud kojeg su činili Ines Boban Štiglić iz Turističke zajednice grada Rijeke, Dajana Durić i Silvana Konjevoda iz Hrvatskog društva likovnih umjetnika Rijeka, te Vesna Martić iz Odjela gradske uprave za poduzetništvo Grada Rijeke, obišao je 19. prosinca uži centar grada, gdje se nalazi najveći broj trgovina, odnosno poslovnih prostora.

Prilikom odabira najbolje uređenog izloga članovi Ocjenjivačkog suda rukovodili su se originalnošću i kreativnošću izloga, estetskim skladom, blagdanskim ugođajem, te suradnjom poduzetnika s institucijama, primjerice odgojnim, obrazovnim, socijalnim i sl.

Priznanja u kategoriji najuspješnije uređenih izloga u suradnji sa Školom primijenjene umjetnosti u Rijeci:

  1. mjesto dijele: Obuća d.o.o, izlog trgovine Flair, Korzo 2e (izlog izradili učenici ŠPUR-a Mihaela Draganić i Ante Polić) i Salon CROATA, Korzo 3 (izlog izradila učenica ŠPUR-a Sara Šomić)
  2. mjesto: RTM d.o.o izlog trgovine Torbica, Korzo 37b (izlog izradila učenica ŠPUR-a Laura Šmogor)
  3. mjesto: MAX & Co, Korzo 6a (izlog izradi la učenica Emily Lalić)

Priznanja u kategoriji najuspješnije uređenih izloga u vlastitom aranžmanu:

  1. mjesto Mala galerija Bruketa, Užarska 25
  2. mjesto: Cvjećarnica Čičak, Sokol kula 1
  3. mjesto Croatia Records music shop, Užarska 3

Izdvojeno priznanje ide Studiju Atelier Rogić, Užarska 15b. Aktivan kroz cijelu godinu, gospodin Rogić prati svaki događaj od značaja za grad i zna ga prezentirati prolazniku poštujući visoke kriterije estetike, igre koloritom te uvijek uspijeva stvoriti komunikaciju sa svakim promatračem. Ocjenjivački sud suglasan je u činjenici kako je gospodin Rogić postao standard kvalitete i estetike u vizualnom identitetu grada Rijeke. Atelier Rogić nudi takvu razinu proizvoda i usluge prema kojem bi se trebala mjeriti postignuća drugih umjetnika i poduzetnika. Kontinuirana kvaliteta i prezentacija proizvoda kod gospodina Rogića uvijek je na zavidnoj razini.

Stručno povjerenstvo, kao i godinu prije, upućuje pohvale poduzetnicima za suradnju sa Školom za primijenjenu umjetnost u Rijeci (dalje ŠPUR) što su omogućili mladim ljudima, talentima u početku svoga stvaranja i djelovanja da pokažu svoje umijeće, prezentiraju ga građanima i posjetiteljima Rijeke te drugim poduzetnicima i time proslave posljednji mjesec u godini, a ujedno promoviraju i sam proizvod odnosno poduzetničku djelatnost prostora u kojem izlažu.

Pohvale za uspješnu suradnju upućene su vlasnicima izloga prodavaonica i poslovnih prostora Marella (Adamićeva 19a), Tosca Blu (Korzo 5a), AMEC Rijekatekstil d.o.o izlog trgovine Max Mara (Korzo 40c); Ghetaldus (Korzo 2f), Casa mia (Andrije Medulića 5), Ciciban (Korzo 23a) i Tena trgovina tekstilom i pozamanterijom (Pavla Rittera Vitezovića 9).

Priznanje za uspješnu suradnju s riječkim poduzetnicima ide Školi za primijenjenu umjetnost u Rijeci te za angažiranje učenika smjera aranžersko-scenografskog i kiparskog dizajna koji su u kratkom roku i s ograničenim sredstvima uspješno uredi li 11 poslovnih prostora. Izlozi su ove godine uređeni pod vodstvom mentorica Nine Bačić Mencer, Nives Papandopulo, Tatjane Masterl i lnes Milčić.

Ocjenjivački sud izdvojio je i izloge Dallas music shopa (Splitska 2), Optisola (Korzo 5) i trgovine Family – posteljine i više (Fiumara 13b), kao i ugostiteljske objekte Caffe bar Samovar (Trg Matije Vlačića Flaciusa 2), Caffe bar Garçon (Trg lvana Koblera b.b) te WOK’abilly (Adamićeva 24a), koji su u vlastitom aranžmanu odnosno angažirajući vlastite suradnike vrlo lijepo, reprezentativne, estetski i u duhu blagdana uredili prostore svojih izloga i time dali svoj doprinos uređenju grada.