U cilju što bolje komunikacije s obiteljima oboljelih KBC Rijeka od četvrtka, 4. studenoga ponovno otvara telefonski COVID infocentar.

S obzirom na povećanje broja COVID odjela i specifičnosti njihovog kliničkog rada, po uspješnom modelu primijenjenom u prethodnom pandemijskom valu, KBC Rijeka od četvrtka, 4. studenoga ponovno otvara COVID infocentar kao središnju jedinicu koja će unaprijediti komunikaciju s obiteljima oboljelih.

U infocentru će građanima na raspolaganju biti komunikacijski tim sastavljen od posebno educiranih liječnika i medicinskih sestara uz podršku kliničkih psihologa koji će davati informacije o stanju pojedinih pacijenata oboljelih od COVID-a. Članovi obitelji moći će u infocentru dobiti informacije u kojoj se fazi obrade bolesnik nalazi ili na kojem je odjelu smješten te posredovati u direktnom i detaljnom informiranju od medicinskog tima koji o dotičnom bolesniku skrbi na bolničkom odjelu.

Članovi komunikacijskog tima u infocentru bit će u stalnom kontaktu s koordinatorima COVID odjela u KBC-u Rijeka.

COVID infocentar dostupan je od četvrtka, 4. studenoga, a građani će moći nazvati članove komunikacijskog tima svaki radni dan od 8 do 16 sati na brojeve

091-1658 197 i 091- 1658 293. Subotom, nedjeljom i blagdanom informacije će u infocentru biti dostupne od 10 do 14 sati.

Redovni kontakt-telefoni za informacije o pacijentima smještenima u KBC-u Rijeka objavljeni na mrežnim stranicama KBC-a (www.kbc-rijeka.hr) ostaju i dalje dostupni u terminima za informiranje.