
Od 4. svibnja vrijede nove upute dosadašnjim korisnicima o načinu privremenog ili povremenog korištenja poslovnog prostora u objektima mjesne samouprave.
Na temelju izmjena odluke Nacionalnog stožera o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja, u objektima mjesne samouprave ponovo se dopuštaju treninzi u zatvorenim prostorima (u smislu ovih Uputa: tečajevi joge, zdravstvene vježbe i vježbe za osobe starije životne dobi te stolni tenis i taekwondo).
Sukladno navedenim propisima i Odluci o nužnoj mjeri obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski („Narodne novine“ broj 111/20) te ranijim Uputama za kolektive i poslodavce Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) od 25. lipnja 2020. i drugim općim i posebnim uputama i preporukama HZJZ, prilikom korištenja prostora potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:
- dnevno je dopušteno održavanje samo jedne (1) sjednice/sastanka/treninga u vremenu od 17 do 22 sata
- zabranjuje se pristup u prostor svim osobama čija je tjelesna temperatura viša od 37,2 C, odnosno ako osoba ima bilo koje znakove bolesti COVID-19 (poteškoće u disanju, a osobito suhi kašalj i kratki dah, grlobolja, gubitak osjeta mirisa, okusa ili promjena okusa)
- u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 4 m², ali maksimalno 25 (dvedesetpet) sudionika neovisno o površini
- korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika)
- u prostoru se mora poštivati stroga mjera fizičkog distanciranja od najmanje 2 (dva) metra u svim smjerovima
- treninzi se mogu održavati samo na način da prilikom treninga ne dolazi do kontakata između sudionika treninga / vježbača, uz razmak od 4 metra između osoba
- tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka i o najvećem broju korisnika
- boravak u prostoru potrebno je skratiti do najviše 120 minuta (2 sata) po sastanku
- u prostoru je obvezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na pravilan način (tako da cijelo vrijeme dok se nosi maska prekriva usta i nos),
- maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje HZJZ
- korisnik prostora dužan je za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer)
- korisnik prostora dužan je osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostora
- korisnik prostora dužan je dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod)
- korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja
- korisnik prostora dužan je voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih.
- korisnik prostora dužan je poštivati sve ostale važeće opće i posebne preporuke HZJZ-a za sprečavanje zaraze COVID-19.
Danom stupanja na snagu ovih Uputa, donesenih na temelju Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja („Narodne novine“ broj 141/20, 1/21, 2/21, 8/21, 14/21, 20/21, 26/21, 32/21, 40/21 i 46/21), prestaju važiti sve ranije upute.