Kao dio promidžbene kampanje Turističke zajednice grada Rijeke na talijanskom tržištu, najtiražnije talijanske novine La Repubblica izdale su jedinstveni vodič Kvarnera i Istre.

Turistička zajednica grada Rijeke intenzivno provodi kampanju na talijanskom tržištu, u sklopu kojeg je u suradnji s izdavačkom kućom GEDI Gruppo Editoriale SpA iz Rima pripremljen „Vodič kroz okuse i užitke grada Rijeke – Europske prijestolnice kulture 2020.“.

Kampanja na talijanskom tržištu plasirana je za cijelo područje Kvarnera zajedno s otocima Rabom, Cresom, Lošinjem, Krkom i Gorskim kotarom, ali s posebnim naglaskom na Rijeku, koja je nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020. godine.

Riječ je o Vodiču sa sugestijama, likovima, povijesnim događanjima, odnosima koji su Kvarner i Rijeku učinili jedinstvenom i neponovljivom pričom. Vodič sadrži detaljne itinerare koji otkrivaju lokalne ljepote, bogatstva i ponudu Kvarnera i Rijeke. Vodič također nudi brojne preporuke i prijedloge o najboljim mjestima za jelo, za kupnju autentičnih riječkih suvenira i domaćih proizvoda te preporuke brojnih smještajnih objekata na području cijelog Kvarnera, Rijeke i Gorskog kotara. Stavlja se naglasak na nezaboravan odmor, koji odiše šarmom i autentičnom tradicijom hrane i vina, na obali i na otocima s morskom kuhinjom koja se temelji na ribi, školjkama i plodovima mora, a u planinama Gorskog kotara s jelovnicima bogatim divljači i gljivama.

Izvrsni tekstovi, precizno sastavljeni od tima stručnjaka, čitatelju će pružiti pregledan, ažuran i precizan alat koji će ga voditi ,,za ruku“ u obilasku grada i njegovih manifestacija. Priče, likovi i gospodarski kontekst ispričani su u posebnim reportažama i ciljanim produbljivanjima. Putovanje kroz okuse i užitke Kvarnera i Rijeke u Vodiču završava poglavljem posvećenom lokalnim manifestacijama, enogastronomskim užicima i aktivnom odmoru.

Glavni urednik gosp. Giuseppe Cerasa ističe kako je Vodič posvećen gradu koji je imao i još uvijek ima puno toga zajedničkog s Italijom. Osim bogate povijesti, osim izvanrednih svjedočanstva o katedralama iz sedamnaestog stoljeća (sv. Vid) ili svetištima poput Svetišta Majke Božje Trsatske, još uvijek ima puno Italije u riječkim venama i dnk-u. Rijeka ima i puno Europe, od keltskog podrijetla do priča o rimskoj gradskoj vijećnici, pa sve do događaja iz Austro-Ugarske Monarhije. Također napomenuo je da je sada na Rijeci – Europskoj prijestolnici kulture 2020. da nastavi u ovoj sjajnoj štafeti koja jača europske kulturne ljepote dodjeljujući na godinu dana žezlo koje može privući milijune turista. Ističe kako je pandemija Covid-19 opteretila titule Europske prijestolnice kulture, ali ni to nije izbrisalo želju Rijeke da se pokaže svijetu, da spasi šta se spasiti da, održavajući manifestacije u skladu s preporukama nadležnih institucija, čime pokazuje da u stvari i dalje ostaje istinski glavni grad kulture.

To je ujedno i prvi Vodič za Hrvatsku, u suradnji s izdavačem najtiražnijih talijanskih novina La Repubblica, za talijansko tržište. Na području Kvarnera i grada Rijeke veliki je značaj talijanskih turista, koji već duži niz godina bilježe najveći broj noćenja, ne samo u sezoni nego i tijekom cijele godine.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke gosp. Petar Škarpa istaknuo je kako je izuzetno zadovoljan ostvarenom suradnjom s izdavačkom kućom GEDI Gruppo Editoriale SpA iz Rima, koja je odradila vrhunski posao i pripremila Vodič u kojem će svaki potencijalni gost zasigurno pronaći inspiraciju za posjet destinaciji. Vodič je dio promidžbene kampanje za talijansko tržište kojom se želi povećati broj talijanskih gostiju, odnosno vratiti čim prije na stanje prije pandemije Covid-19.Vodič stavlja naglasak na glavne turističke atribute Kvarnera, Rijeke i Gorskog kotara te izvrsnom naracijom budi emocije svima koji su destinaciju posjetili, a potiče sve one koji još nisu imali priliku da učine to što prije. Također zahvalio se i partnerima koji su sudjelovali u realizaciji Vodiča, Hrvatskoj turističkoj zajednici, Turističkoj zajednici Kvarnera, Turističkoj zajednici grada Opatije i Turističkoj zajednici Grada Crikvenice te dali svoj doprinos u izuzetno bitnom projektu za cijelu turističku destinaciju.

Direktor Hrvatske turističke zajednice gosp. Kristjan Staničić istaknuo je da Hrvatska turistička zajednica sa zadovoljstvom prihvatila sudjelovanje na projektu koji za cilj ima dodatno približiti talijanskim posjetiteljima svo bogatstvo raznolike turističke ponude Rijeke, Kvarnera i Gorskog Kotara. Talijani su tradicionalno jedni od naših najvjernijih gostiju koji itekako dobro poznaju našu zemlju i rado joj se vraćaju i to zbog očuvane prirode, bogate kulture i izvrsne gastronomije. Direktor HTZ-a dodao je da će se ovim vodičem koji će se distribuirati na najfrekventnijim prodajnim mjestima u Italiji sigurno pojačati naša vidljivost na talijanskom tržištu te potaknuti sve one neodlučne talijanske turiste željne odmora i opuštanja da upravo Rijeka i Kvarner budu njihove ovogodišnje odmorišne destinacije.

Vodič će se distribuirati na brojnim prodajnim mjestima u Italiji, no osim offline kampanje provodi se i intenzivna online kampanja putem internetskih stranica i društvenih mreža, koje mogu ponuditi najbolje izvore spoznaja na nacionalnoj razini. Tekst u Vodiču ilustriran je sjajnim turističkim kadrovima s područja Rijeke i Kvarnera, koji će zasigurno biti glavni „mamac“ za brojne turiste koji su u potrazi za novom turističkom destinacijom.

Vodič će biti dostupan na talijanskom tržištu na kioscima, od danas 26. lipnja,  po cijeni od 12,90 eura + cijena novina. Također Vodič će biti dostupan i na Amazonu, Ibs-u i u digitalnoj trgovini La Repubblica.

Vrijednost cjelokupne kampanje iznosi gotovo 400.000,00 kuna, a provodi  se u suradnji s partnerima – Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom Kvarnera, Turističkom zajednicom grada Opatija i Turističkom zajednicom Grada Crikvenice.

Skip to content