Počevši od 17. siječnja 2022. utvrđuju se sljedeće upute vezano uz održavanje redovnih sjednica vijeća mjesnih odbora i privremeno ili povremeno korištenje poslovnog prostora u objektima mjesne samouprave, svim korisnicima na način i pod uvjetima određenim Odlukom odnosno sukladno Zaključku Gradonačelnika. Danom stupanja na snagu ovih Uputa prestaju važiti sve ranije upute.

Na temelju odredbi Odluke o izmjeni Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja („Narodne novine“ broj 4/22) te važećim općim i posebnim uputama i preporukama HZJZ, prilikom korištenja prostora potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:

  1. zabranjuje se pristup u prostor svim osobama koje imaju znakove respiratorne infekcije, druge simptome ili znakove zarazne bolesti COVID-19
  2. sve osobe koje po bilo kojoj osnovi dolaze i borave u prostoru mjesne samouprave dužne su posjedovati EU digitalnu COVID potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o cijepljenju, preboljenju odnosno testiranju sukladno odredbama Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja dužnosnika, državnih službenika i namještenika, službenika i namještenika u javnim službama, službenika i namještenika u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi te zaposlenika trgovačkih društava i ustanova („Narodne novine“ broj 121/21) i Upute Gradonačelnika za sprječavanje prijenosa bolesti COVID-19 od 15.11.2021. godine
  3. u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 4 m², ali maksimalno 25 (dvadesetpet) sudionika neovisno o površini
  4. korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika)
  5. održavanje amaterskih kulturno-umjetničkih izvedbi, programa i manifestacija dopušteno je uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa HZJZ
  6. održavanje radionica i dječjih radionica dopušteno je u zatvorenom prostoru uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera i ovih Uputa
  7. u prostoru se mora poštivati stroga mjera fizičkog distanciranja od najmanje 2 (dva) metra u svim smjerovima, a ako to nije moguće, obvezno je korištenje maski za lice ili medicinskih maski
  8. u slučaju probi scenskih izvedbi, razmak od 2 (dva) metra preporučuje se između i od izvođača pjevačkih dionica i glazbenika s puhačkim instrumentima
  9. tijekom treninga ili sportsko-rekreativnih aktivnosti u zatvorenom prostoru preporučuje se držati razmak od 4 (četiri) metra kao nužnu mjeru fizičkog distanciranja
  10. tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka i o najvećem broju korisnika
  11. boravak u prostoru potrebno je skratiti do najviše 120 minuta (2 sata) po okupljanju
  12. maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje HZJZ
  13. unošenje i konzumacija jela i pića u zatvorenom prostoru nije dopušteno neovisno o svrsi za koju se prostor koristi
  14. korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja
  15. korisnik prostora dužan je:
    – za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer)
    – osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostora
    – dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod)
    – voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih
    – u slučaju mogućnosti korištenja sanitarnog čvora (samo u objektima gdje postoje dva ili više sanitarnih čvorova) dezinficirati isti nakon korištenja prostora
    poštivati sve ostale važeće opće i posebne preporuke HZJZ-a za sprečavanje zaraze COVID-19.