Sukladno Odluci o prestanku važenja Odluke o uvođenju posebne sigurnosne mjere obveznog testiranja na virus SARS-CoV-2 te posebne sigurnosne mjere obveznog predočenja dokaza o testiranju, cijepljenju ili preboljenju zarazne bolesti COVID-19 radi ulaska u prostore javnopravnih tijela („Narodne novine“ broj 24/22)  od 1. ožujka 2022. godine prestaje obveza po kojoj su sve osobe koje po bilo kojoj osnovi dolaze i borave u prostoru mjesne samouprave dužne posjedovati EU digitalnu COVID potvrdu ili drugi odgovarajući dokaz o testiranju, cijepljenju ili preboljenju zarazne bolesti COVID-19.

Nadalje, od 1. ožujka 2022. godine, na temelju odredbi Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja („Narodne novine“ broj 119/21 – 24/22) te važećim općim i posebnim uputama i preporukama HZJZ-a, utvrđuju se sljedeće Upute za korištenje prostora mjesne samouprave. Danom stupanja na snagu ovih Uputa prestaju važiti sve ranije upute.

  1. zabranjuje se pristup u prostor svim osobama koje imaju znakove respiratorne infekcije, druge simptome ili znakove zarazne bolesti COVID-19
  2. u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 4 m², ali maksimalno 50 (pedeset) sudionika neovisno o površini
  3. korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika)
  4. održavanje amaterskih kulturno-umjetničkih izvedbi, programa i manifestacija dopušteno je uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa HZJZ, s time da je za održavanje izvedbi, programa i manifestacija u zatvorenom prostoru uvjet da svi prisutni posjeduju EU digitalne COVID potvrde
  5. održavanje radionica i dječjih radionica dopušteno je u zatvorenom prostoru uz strogo pridržavanje protuepidemijskih mjera i ovih Uputa
  6. u prostoru se mora poštivati stroga mjera fizičkog distanciranja od najmanje 2 (dva) metra u svim smjerovima, a ako to nije moguće, obvezno je korištenje maski za lice ili medicinskih maski
  7. u slučaju probi scenskih izvedbi, razmak od 2 (dva) metra preporučuje se između i od izvođača pjevačkih dionica i glazbenika s puhačkim instrumentima
  8. tijekom treninga ili sportsko-rekreativnih aktivnosti u zatvorenom prostoru preporučuje se držati razmak od 4 (četiri) metra kao nužnu mjeru fizičkog distanciranja
  9. tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka i o najvećem broju korisnika
  10. boravak u prostoru potrebno je skratiti do najviše 120 minuta (2 sata) po okupljanju
  11. maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje HZJZ
  12. unošenje i konzumacija jela i pića u zatvorenom prostoru nije dopušteno neovisno o svrsi za koju se prostor koristi
  13. korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja
  14. korisnik prostora dužan je:
    • za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer)
    • osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostora
    • dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod)
    • voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih
    • u slučaju mogućnosti korištenja sanitarnog čvora (samo u objektima gdje postoje dva ili više sanitarnih čvorova) dezinficirati isti nakon korištenja prostora
    • poštivati sve ostale važeće opće i posebne preporuke HZJZ-a za sprječavanje zaraze COVID-19