Od 1. lipnja  vrijede nove upute dosadašnjim korisnicima o načinu privremenog ili povremenog korištenja poslovnog prostora u objektima mjesne samouprave.

Na temelju izmjena odluke Nacionalnog stožera o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja, u objektima mjesne samouprave ponovo se dopuštaju probe amaterskih kulturno-umjetničkih programa, a broj osoba koje mogu boraviti u prostoru povećan je na 100 osoba, s time da u prostoru može boraviti jedna osoba na 4 m².

Na temelju odredbi Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja („Narodne novine“ broj 58/21) te važećim općim i posebnim uputama i preporukama HZJZ, prilikom korištenja prostora potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:

  1. Dnevno je dopušteno održavanje samo jedne (1) sjednice, sastanka, treninga odnosno druge aktivnosti ili okupljanja, u vremenu od 17 do 22 sata
  2. zabranjuje se pristup u prostor svim osobama čija je tjelesna temperatura viša od 37,2 C, odnosno ako osoba ima bilo koje znakove bolesti COVID-19 (poteškoće u disanju, a osobito suhi kašalj i kratki dah, grlobolja, gubitak osjeta mirisa, okusa ili promjena okusa)
  3. u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 4 m², ali maksimalno 100 (stotinu) sudionika neovisno o površini
  4. korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika)
  5. izvedbe amaterskih kulturno-umjetničkih programa i manifestacija dozvoljene su isključivo na otvorenom, probe su dozvoljene i u zatvorenom prostoru mjesne samouprave
  6. u prostoru se mora poštivati stroga mjera fizičkog distanciranja od najmanje 2 (dva) metra u svim smjerovima, a ako to nije moguće, obvezno je korištenje maski za lice ili medicinskih maski
  7. u slučaju probi scenskih izvedbi, razmak od 2 (dva) metra preporučuje se između i od izvođača pjevačkih dionica i glazbenika s puhačkim instrumentima
  8. tijekom treninga ili sportsko-rekreativnih aktivnosti u zatvorenom prostoru preporučuje se držati razmak od 4 (četiri) metra kao nužnu mjeru fizičkog distanciranja
  9. tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka i o najvećem broju korisnika
  10. boravak u prostoru potrebno je skratiti do najviše 120 minuta (2 sata) po okupljanju
  11. maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje HZJZ
  12. korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja
  13. korisnik prostora dužan je:
    • za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer)
    • osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostora
    • dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod)
    • voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih
    • u slučaju mogućnosti korištenja sanitarnog čvora (samo u objektima gdje postoje dva ili više sanitarnih čvorova) dezinficirati isti nakon korištenja prostora
    • poštivati sve ostale važeće opće i posebne preporuke HZJZ-a za sprečavanje zaraze COVID-19.