U skladu s popuštanjem epidemioloških mjera, od utorka, 2. ožujka dopušteni su treninzi u objektima mjesne samouprave, no i dalje su obustavljena sva okupljanja osim održavanja sjednica i sastanaka.

U smislu Odluke o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja („Narodne novine“ broj 141/20, 1/21, 2/21, 8/21, 14/21 i 20/21), dopuštaju se treninzi u zatvorenim prostorima, odnosno tečajevi joge, zdravstvene vježbe i vježbe za osobe starije životne dobi te stolni tenis.

Treninzi se mogu održavati samo na način da prilikom treninga ne dolazi do kontakata između sudionika treninga/vježbača, uz razmak od 4 metra između osoba.

Do daljnjeg ostaje na snazi zabrana održavanja svih drugih vrsta okupljanja odnosno aktivnosti osim održavanja sjednica odnosno sastanaka.

Sukladno navedenim propisima i Odluci o nužnoj mjeri obveznog korištenja maski za lice ili medicinskih maski („Narodne novine“ broj 111/20) te ranijim Uputama za kolektive i poslodavce Hrvatskoga zavoda za javno zdravstvo (HZJZ) od 25. lipnja 2020. i drugim općim i posebnim uputama i preporukama HZJZ, prilikom korištenja prostora potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:

  1. dnevno je dopušteno održavanje samo jedne (1) sjednice, sastanka odnosno treninga u vremenu od 17 do 22 sata;
  2. zabranjuje se pristup u prostor svim osobama čija je tjelesna temperatura viša od 37,2 C, odnosno ako osoba ima bilo koje znakove bolesti COVID-19 (poteškoće u disanju, a osobito suhi kašalj i kratki dah, grlobolja, gubitak osjeta mirisa, okusa ili promjena okusa);
  3. u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 4 m², ali maksimalno 25 (dvedesetpet) sudionika neovisno o površini (sjednice/sastanci);
  4. u prostoru se mora poštivati stroga mjera fizičkog distanciranja od najmanje 2 (dva) metra u svim smjerovima (sjednice/sastanci);
  5. treninzi se mogu održavati samo na način da prilikom treninga ne dolazi do kontakata između sudionika treninga / vježbača, uz razmak od 4 metra između osoba (1 osoba na 16 m²);
  6. korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika);
  7. tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka i o najvećem broju korisnika;
  8. boravak u prostoru potrebno je skratiti do najviše 120 minuta (2 sata) po sastanku;
  9. u prostoru je obvezno korištenje maski za lice ili medicinskih maski na pravilan način (tako da cijelo vrijeme dok se nosi maska prekriva usta i nos);
  10. maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje HZJZ;
  11. korisnik prostora dužan je za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer);
  12. korisnik prostora dužan je osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostora;
  13. korisnik prostora dužan je dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod);
  14. korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja;
  15. korisnik prostora dužan je voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih;
  16. korisnik prostora dužan je poštivati sve ostale važeće opće i posebne preporuke HZJZ-a za sprečavanje zaraze COVID-19.