Trodnevna međunarodna konferencija “Brendiranje kulture”, koju organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture u okviru programa “Učionica”, održat će se od 28. veljače do 2. ožujka 2019. godine.

Konferenciju “Brendiranje kulture”, na kojoj će renomirani stručnjaci govoriti o trendovima i izazovima u brendiranju kulture, organizira Rijeka 2020 – Europska prijestolnica kulture, u okviru programa “Učionica”.

Cilj programa konferencije koja se održava od 28. veljače do 2. ožujka 2019. godine je kroz više od petnaest predavanja, četiri radionice i četiri panel rasprave polaznicima predstaviti pozitivne domaće i međunarodne primjere na temu brendiranja kulture i kulturnog turizma kako bi djelatnicima u kulturi i onima koji će to tek postati otvorili prostor za promišljanje o prepoznatljivosti njihovog kulturnog proizvoda. Na taj način stvara se prilika za osnaživanje suradnje kulturnog sektora sa stručnjacima iz područja marketinga, dizajna, vizualnih umjetnosti, kreativnih industrija, ali i turističkih zajednica, jedinica lokalne i regionalne samouprave.

Puna cijena kotizacije nakon rasprodanih early bird ulaznica iznosi 750,00 HRK + PDV. Za kupnju ulaznice potrebno se prethodno prijaviti preko obrasca na internetskoj stranici https://rijeka2020.eu/projekti/brendiranje-kulture/

Poznati marketinški stručnjak Erik Kessels (Nizozemska), kreativni direktor agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja, kulturnih događanja, gradova i pokrajina, po prvi puta gostuje u Hrvatskoj, a na konferenciji Brendiranje kulture održat će predavanje koje nosi naziv njegove knjige “Failed it, so what?!”, Miguel Rivas (Španjolska), stručnjak iz TASO grupacije koji je sudjelovao u brendiranju više od 20 gradova diljem svijeta, održat će predavanje i radionicu o brendiranju gradova kroz kulturu, a Ivan Petrović (Srbija) iz Exit fundacije govorit će o brendiranju Novog Sada kroz kulturu. Na konferenciji će gostovati i Kai Amberla (Finska), direktor organizacije Finland Festivals, koji će održati predavanje o uspješnim i neuspješnim primjerima brendiranja kulture te uzletu kulturnog turizma u Finskoj. Iz Nizozemske nam dolazi živopisni bračni par svjetskih putnika Bart i Sanne Van Pool (Nizozemska) koji stoje iza uspješnog turističkog projekta Spotted by Locals, a u Rijeci će održati predavanje Storytelling kao ključ uspješnog brendiranja. Jake nacionalne govornike i paneliste čine dizajnerski dvojac Šesnić&Turković, Boris Ljubičić, tvorac vizualnih identiteta brojnih brendova uključujući hrvatske kockice, Ana Šilović, Daniela Angelina Jelinčić i mnogi drugi.

Zanimljivost konferencije su i sveukupno četiri radionice koje će polaznici moći pohađati, a kojima će moći dodatno usavršiti znanja i vještine. Radionicu o brendiranju gradova održat će Miguel Rivas dok će kroz radionicu pod imenom Brendaonica polaznici naučiti kako pozicionirati svoj kulturni proizvod ili iskustvo autentičnom pričom kroz originalni sadržaj. Drugog dana konferencije, polaznici će moći izabrati između radionice In Brand we trust te radionice pod nazivom Quick and dirty Design Thinking workshop.

Popratni program konferencije je prateća izložba plakata s logotipima prepoznatljivih hrvatskih kulturnih proizvoda (muzeja, festivala, događanja i institucija), koja će tijekom konferencije biti postavljena u prostoru riječkog RiHuba (Ul. Ivana Grohovca 1/a).

Detaljan opis programa nalazi se na https://rijeka2020.eu/projekti/brendiranje-kulture/program/, a popis predavača na https://rijeka2020.eu/projekti/brendiranje-kulture/predavaci-i-panelisti/.

Međunarodna konferencija „Brendiranje kulture“  održava se se pod pokroviteljstvom Predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar – Kitarović,  a organizaciju događanja je pomoglo Veleposlanstvo Kraljevine Nizozemske u Republici Hrvatskoj.