U sklopu obilježavanja Dana darovitih učenika u Gradskoj vijećnici Grada Rijeke održan je stručni skup na temu „Obrazovanje darovite djece i mladih – prijedlog iz Cjelovite kurikularne reforme“. Time je Rijeka postala prvi grad u kojem je javno predstavljen Okvir nove Cjelovite kurikularne reforme, odnosno dio dokumenta koji posebno govori o obrazovanju darovite djece i mladih.

Iako je dokument Cjelovite kurikularne reforme, koja bi u budućnosti trebala promijeniti i osuvremeniti hrvatski obrazovno-odgojni sustav, objavljen još u veljači, danas je o njegovom sadržaju započela i javna rasprava, rečeno je danas na skupu, uz poseban osvrt na dio koji se direktno odnosi na darovite pojedince.

Dr. sc. Zrinka Ristić Dedić, članica Ekspertne radne skupine Cjelovite kurikularne reforme i znanstvena suradnica na Institutu za društvena istraživanja u Zagrebu u Centru za istraživanje i razvoj obrazovanja, predstavila je sadržaj nacionalnog dokumenta „Okvir za poticanje iskustava učenja i vrednovanja postignuća darovite djece i učenika“.

Nana Gulić, socijalna pedagoginja u Osnovnoj školi „Milan Brozović“ u Kastvu i članica Stručne radne skupine Cjelovite kurikularne reforme za izradu Okvira za poticanje i prilagodbu iskustava učenja te vrednovanje postignuća djece i učenika s teškoćama, govorila je o međunarodnoj znanstvenoj konferenciji „Excellence, Creativity, and Innovation in Basic & Higher Education“.

Savjetnica Odjela gradske uprave za odgoj i školstvo Marina Peranić Ševeljević istaknula je da se više neće moći dogoditi da darovita djeca i mladi ne budu prepoznati u odgojno-obrazovnom sustavu te da će im Grad Rijeka dati i dodatnu podršku.

Na skupu su govorili i voditeljica riječkog Centra za poticanje darovitosti Jasna Arrigoni i predstavnik Udruge roditelja darovite djece Khaldoun Sukhnie.