Povodom uvođenja kurikularne reforme u sve nacionalne škole od iduće školske godine, ravnatelji osnovnih škola iz regije sastali su se s ministricom znanosti i obrazovanja Blaženkom Divjak.

Skup je u prostorijama Građevinskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci okupio više od 150 ravnatelja iz Primorsko-goranske, Istarske, Ličko-senjske i Karlovačke županije, a na njemu su predstavljeni ključni elementi reforme, planovi i daljnje aktivnosti te rezultati dosadašnje eksperimentalne faze. Riječki ravnatelji  dobili su priliku dati povratnu informaciju o dosadašnjem, šestomjesečnom dijelu edukacijskog programa te iz prve ruke saznati pojedinosti o reformi koja će se implementirati u svih 25 gradskih osnovnoškolskih ustanova.

Održan susret ravnatelja riječkih osnovnih škola s ministricom znanosti i obrazovanja

Snježana Prijić Samaržija, Blaženka Divjak, Marko Filipović i Marko Kosiček

Događanju su uz ministricu Divjak i njenog glavnog savjetnika Marka Košičeka prisustvovali i zamjenik gradonačelnika Rijeke Marko Filipović i rektorica riječkog Sveučilišta Snježana Prijić Samaržija. „Ovaj skup omogućava direktan dijalog s ravnateljima, budući da svi oni moraju biti upoznati s načelima, ali i praktičnim elementima provedbe kurikularne reforme“, rekla je ministrica Divjak, pohvalivši suradnju Ministarstva znanosti i obrazovanja s jedinicama lokalne samouprave.

„Mi vodimo razgovore i imamo dobru suradnju s osnivačima, a u tom odnosu treba jasno definirati što se očekuje od jedinica lokalne samouprave, a to je prije svega pomoć pri nabavi opreme, primjerice knjiga za školske knjižnice te poboljšanje infrastrukturnih uvjeta“, navela je Divjak, dodavši kako će tom razvoju pridonijeti nedavno potpisan ugovor Ministarstva s CARNET-om na projektu kojim se želi digitalizirati prijave i upisi u vrtiće, osnovne i srednje škole te učeničke domove. Ministrica je kazala kako će se u narednom periodu održati ljetni set edukacija za učitelje te kako prije početka školske godine treba poraditi na još nekim aspektima reforme, kao što su opremanje laboratorija i dorađivanje novih udžbenika, zaključivši kako proces oko cjelovite kurikularne reforme mora biti rezultat zajedničkog rada svih uključenih sudionika.