Sustav prodaje ulaznica putem Interneta predstavljen je u Internet caffeu Hotela “Kontinental” u Rijeci. Radi se o prvoj fazi implementiranja sustava predviđenoj za sada samo za programe u Hrvatskom kulturnom domu na Sušaku.

Zavod za informatičku djelatnost Grada Rijeke završava 30. listopada ove godine svoje aktivno učešće u projektu E-MuniS (European municipality information services – ili Europski gradski informatički servisi). Završetkom ovog projekta započinje nova faza implementacije i prenošenja rezultata projekta. U realizaciji postavljenog cilja kojim bi Grad Rijeka trebao postati vodeći digitalni Grad u Hrvatskoj, u prostoru Internet caffe-a u hotelu “Kontinental”, predstavljen je 27. listopada sustav prodaje karata za predstave u Hrvatskom Kulturnom Domu na Sušaku.

Siti ticketing

Sustav ticketinga nudi mogućnost detaljnog informiranja građana o svim kulturnim događajima putem Interneta. Na jednom mjestu se putem Interneta mogu dobiti informacije o mjestu i vremenu održavanja, kritike, recenzije i sl., uz pružanje i drugih informacija o promoviranim predstavama, dakako uz mogućnost izravne kupnje ulaznica putem SMS-a, Interneta i uskoro, kartomata.

 

Predstavljanje Ticketing sustava

Riječki sustav prodaje karata namijenjen je prvenstveno riječkim kulturnim institucijama, premda granice djelovanja nisu ograničene isključivo na Rijeku, jer se sustav bez ikakvih dorada jednostavno može proširiti na cijelu županiju ili Hrvatsku, a jednako tako biti povezan i sa susjednim državama (npr. Slovenijom). Primjena elektroničke prodaje karata zahtjevna je investicija koju bez vanjske pomoći samostalno ne bi mogao financirati niti jedan riječki subjekt u kulturi. Troškove korištenja informatičkog rješenja korisnici će kompenzirati plaćajući tek mali postotak od svake prodane ulaznice preko ovog sustava.

Sustav uz prodaju karata pruža i kvalitetnu marketinšku podlogu za sve korisnike, jer se na poleđini ulaznice npr. mogu tiskati reklamne poruke sponzora ili najavljivati drugi kulturni ili sportski događaji. Riječki je ticketing sustav jedinstven po tome što je osmišljen kako za ustanove u kulturi i kina, tako i za organizatore sportskih događanja.

Predviđeno je da riječki ticketing sustav čine ustanove u kulturi u vlasništvu Grada, uključujući i Hrvatski kulturni dom na Sušaku, te sportska društva. Očekuje se da će takav sustav obzirom na velike pogodnosti koje daje korisnicima kasnije koristiti i druga kazališta i kina izvan Rijeke.
Prodaja karata bit će stavljena u funkciju po fazama dovršenja pojedinih dijelova. U početnoj fazi sustav se pušta u rad u HKD na Sušaku gdje je predviđena prodaja putem Interneta uz mogućnost plaćanja preko vlastitih debitnih kartica. U slijedećoj fazi očekuje se priključenje HNK Ivana pl. Zajca te Gradskog kazališta lutaka. Nakon toga dolazi priključenje sustava na prodaju preko operatera mobilne telefonije (SMS-a). Kada to sustavno bude moguće, ticketing će biti priključen na internetski način plaćanja putem bankovnih kartica, (Diners, American, Mastercard, Visa . . .) koji za sada u Hrvatskoj ne funkcionira.

Na prijelazu godine očekuje se stavljanje u funkciju kartomata kojeg će koristiti svi subjekti u kulturi za prodaju karata. Obavijesti o mogućnostima korištenja sustava biti moći će se dobiti preko gradskog portala RIOL. Riječki ticketing predstavlja objedinjen rad i znanje dvaju riječkih i jedne slovenske tvrtke: Netcom-a i Videomarket-trade-a iz Rijeke te A&Z ateljea iz Ljubljane uz mentorstvo Grada Rijeke po principu uključivanja što više privatnih tvrtki sa predmetnim specijalističkim znanjem. Spojem znanja javnog i privatnog sektora, bez posebnog financijskog angažmana od strane Grada Rijeke, stvoren je kvalitetan sustav visoke informatičke tehnologije. Daljnji razvoj projekta “Rijeke digitalni grad” usmjeren je prema novim proizvodima i subjektima koji će svoj poslovni interes naći u dodavanju svojih sadržaja i proizvoda zanimljivih građanima na Gradski portal.