Predstavnici Grada Rijeke održali su prijam za učenike i učitelje – mentore riječkih osnovnih škola koji su postigli prvo drugo i treće mjesto, odnosno sudjelovali na državnoj i međudržavnoj razini natjecanja, susreta i smotri u znanstvenom i umjetničkom području u školskoj 2016./2017. godini.

Grad Rijeka već dugi niz godina dodjeljuje priznanja mentorima i učenicima koji su postigli najbolje rezultate na državnim i međunarodnim natjecanjima, susretima i smotrama, a s ciljem podupiranja znanja i izvrsnosti.

U protekloj školskoj godini jedno od prva tri mjesta na državnoj ili međunarodnoj razini natjecanja te na državnim susretima i smotrama ostvarilo je 24 učenika te 5 ekipa učenika, dok je na državnoj razini raznih susreta i smotri sudjelovalo 30 učenika.

Gradonačelnik Obersnel čestitao je učenicima na postignutim rezultatima, a mentorima na ulaganju dodatnog truda u prenošenju svojeg znanja i motivaciji učenika u potrazi za novim znanjima.
„Kažu da je uma kao padobran – funkcionira samo kad je otvoren. Vi se niste zadovolji samo redovnim programom u školama, već ste željeli naučiti više, a postignutim rezultatima pokazali ste što možete,“ kazao je gradonačelnik Obersnel, poželjevši svim učenicima uspješan nastavak školovanja.

Uz gradonačelnika, učenike i njihove mentore primili su zamjenik gradonačelnika Marko Filipović i pročelnica Odjela za odgoj i školstvo Grada Rijeke Sanda Sušanj.

Svoje umijeće kojim su postigli značajne rezultate na natjecanjima i smotrama pokazali su Franko Šorić iz Osnovne škole Eugen Kumičić, koji je izveo monolog „Naušnica“ pripremljen za nastup na Hrvatskoj smortri Lidrano, te Fani Mandekić iz Osnovne škole za klasični balet i suvremeni ples pri OŠ Vežica u Rijeci s plesom izvedenim na 55. hrvatskom državnom natjecanju učenika i studenata glazbe i plesa.

Državna natjecanja, susreti i smotre učenika osnovnih i srednjih škola odvijaju se po programu Agencije za odgoj i obrazovanje i Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih. Svrha njihovog organiziranja je predstavljanje rezultata rada, znanja, vještina, sposobnosti i kompetencija učenika na određenom području kao poticanje i motiviranje učenika na sudjelovanje i natjecanje. Natjecanja se održavaju svake školske godine, započinju sudjelovanjem učenika na županijskoj, a zatim na državnoj ili međunarodnoj razini.