U Exportdrvu premijerno je prikazan promotivni film Rijeke i Riječkog prstena „Remember Me“ te predstavljen novi kreativni i vizualni koncept komunikacije destinacije Riječki prsten.

Promotivni film Rijeke i Riječkog prstena „Remember me“ snimljen je u produkciji Balduči filma iz Zagreba, Turističke zajednice grada Rijeke i Turističkih zajednica Riječkog prstena (Bakar, Čavle, Jelenje, Kastav, Kostrena, Viškovo, Kraljevica i Općina Klana) uz producenticu i scenaristicu Spomenku Saraga te redatelja Hervea Tirmarchea. Produkcijska kuća Balduči film specijalizirana je za snimanje turističkih filmova te su do sada brojni filmovi iz njihove produkcije osvojili prestižne nagrade diljem svijeta, a jedan od njih je i promotivni film Rijeke „I miss you“, koji se može pohvaliti nizom nagrada i priznanja s brojnih svjetskih filmskih festivala od kojih se svakako najviše ističe ona na poznatom filmskom natjecanju IFA Istanbul Film Awards i to u kategoriji Najbolji kratki film u kategoriji putovanja.

Promocija promotivnog filma „Remember me“ i prezentacija novog komunikacijskog koncepta destinacije

Predstavnici jedinica regionalne i lokalne samouprave i turističkih zajednica Riječkog prstena

Promotivnim filmom „Remember Me“ prikazuju se ljepote i turistička ponuda Rijeke i Riječkog prstena, specifičnosti koje svaka od lokacija nudi budućim posjetiteljima te se nizom atraktivnih kadrova posjetitelja provodi kroz destinaciju i njezine posebnosti. Promotivni film budi sjećanja na najljepše trenutke svih onih koji su već posjetili destinaciju, ali poziva i sve one koji još nisu imali priliku posjetiti Rijeku i Riječki prsten da dođu, kreiraju nove uspomene i stvore mozaik doživljaja

Promotivni film „Remember me“ osvojio je nagradu na  filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu u velikoj konkurenciji kandidiranih i to u kategoriji Region International. Dodjela nagrada održana je na najvećem svjetskom turističkom sajmu ITB u Berlinu koji se održao od 7. do 9. ožujka. Do sada je osvojio i druge važne nagrade na festivalima Druk Int FF – India, World Carnival Singapore, Golden Fern, Knight of the Reel – India  i Japan World’s FF.

„Turističke zajednice Riječkog prstena i Općina Klana udružene su s ciljem zajedničkog provođenja marketinških aktivnosti i promocije destinacije Riječki prsten, a slogan „mozaik doživljaja“ najbolje opisuje jedinstveni spoj aktivnosti, atrakcija i događanja koji istovremeno privlači turiste najrazličitijih afiniteta i ispunjava njihov boravak bogatstvom kulturnih, sportskih i zabavnih sadržaja kroz cijelu godinu. Upravo je taj spoj ono je što Riječki prsten izdvaja na turističkoj karti te čini njegovu najvažniju komparativnu prednost i potencijal za budući turistički rast, a zajedničkim aktivnostima želimo ga predstaviti potencijalnim gostima i naše turističke resurse prikazati na osmišljen i atraktivan način budeći najljepše emocije kod publike kojoj se obraćamo“ izjavio je direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa.

Promocija promotivnog filma „Remember me“ i prezentacija novog komunikacijskog koncepta destinacije

Riječki gradonačelnik Marko Filipović

Također je istaknuo da su do sada provedeni mnogobrojni uspješni zajednički projekti kojim se gostima približila posebnost destinacije te se stvorili dodatni motivi dolaska gostiju kao i ojačala pozicija na turističkim tržištima. Škarpa se zahvalio Hrvatskoj turističkoj zajednici koja značajno pomaže u realizaciji zajedničkih projekata i prepoznaje njihovu vrijednost i važnost za razvoj turizma destinacije te njihov doprinos promociji hrvatskog turizma.

Također zahvalio se i Primorsko-goranskoj županiji te svim gradonačelnicima i načelnicima Riječkog prstena na konstantnoj podršci koju pružaju, kao i gospođi Spomenki Saragi koja je još jednim sjajnim uratkom približila svijetu ljepote Riječkog prstena.

Projekt standardizacije i unapređenja kvalitete komunikacije destinacije Riječki prsten će kroz konceptualna i vizualna rješenja i njihovu konkretnu primjenu postaviti jasne standarde i temelj za buduće marketinške projekte, implementaciju brenda Riječkog prstena te sveobuhvatnu prezentaciju destinacije Riječki prsten na domaćim i stranim turističkim tržištima.

Jedan od komunikacijskih aduta turističkog proizvoda Riječkog prstena je upravo promotivni film „Remember me“ koji je financiran sredstvima Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice grada Rijeke.

Direktorica Sektora za promociju i oglašavanje Hrvatske turističke zajednice Martina Srnec čestitala je cijelom produkcijskom i kreativnom timu koji je radio na ovom projektu, koji po njezinom mišljenju izvrsno predstavlja ponudu Riječkog prstena. Istaknula da Rijeka i Riječki prsten nisu više samo tranzitna destinacija, nego su destinacija s kvalitetnom turističkom ponudom što je glavni razlog dolaska gostiju. Naglasila je da su Rijeka i Riječki prsten korak ispred nastojanja cijelog turističkog sektora da Hrvatska postane cjelogodišnja turistička destinacija. „Hrvatska turistička zajednica zaista je ponosna šta je mogla podržati ovaj projekt te će i dalje podržavati udruživanje i destinacija i turističkih zajednica na ovako velikim projektima, odnosno na svim projektima čiji je cilj što kvalitetnija turistička ponuda, jači i bolji turistički rezultat i sinergija promotivnog efekta cijelog projekta“, rekla je Srnec.

Promocija promotivnog filma „Remember me“ i prezentacija novog komunikacijskog koncepta destinacije

Promocija je održana u Exportdrvu

Riječki gradonačelnik Marko Filipović istaknuo je kako film sublimira sve ono što ovaj kraj pruža, kulturno-umjetničku baštinu, bogato povijesno naslijeđe, raznovrsnu gastronomiju i manifestacije, sve ono što čini kvalitetnu turističku destinaciju. „Udruženi rad na ovom projektu samo je jedna od aktivnosti kojima se nastoji ovaj naš Riječki prsten prezentirati gostima iz cijelog svijeta. Promocija destinacije izuzetno je bitna, a da idemo u dobrom smjeru pokazuju i brojke koje rastu. U prva tri mjeseca ove godine ostvareno je gotovo 40% više dolazaka i noćenja nego u istom periodu prošle godine. Turisti Rijeku i Riječki prsten sve više prepoznaju kao destinaciju na kojoj žele provesti svoj godišnji odmor. Rijeka nije samo grad, to je način života i drago mi je što se u ovom filmu osjeća i ‘vibra’ ovog našeg kraja“, rekao je gradonačelnik Filipović.

Direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov čestitala je svima uključenima u izradu promotivnog filma i komunikacijskog koncepta destinacije te naglasila da to nije nešto što je došlo preko noći, nije nešto što nastaje samo od sebe, nego je rezultat dugogodišnjeg rada i promišljanja o razvoju turizma, razvoju svih prekrasnih stvari koje imamo na Kvarneru zbog kojih i gosti dolaze u sve većem broju. Naglasila je kako ju izuzetno veseli da imamo sve više gostiju visoke platežne moći koji traže doživljaj, nešto autohtono što ne mogu doživjeti na drugim destinacijama te su spremni to i platiti.

Župan Zlatko Komadina čestitao je svima uključenima u realizaciju novog komunikacijskog koncepta Riječkog prstena i promotivnog filma „Remember Me“ te je tom prigodom naveo kako se on uklapa u postojeći turistički koncept Primorsko-goranske županije – Raznolikost je lijepa.

„Svaki dio naše županije ima svoje posebnosti, a ako itko ima iznimnu kulturno-povijesnu i prirodnu baštinu te pejsažne raznolikosti, to je naša regija. Napredujemo u svim segmentima turističke ponude, izjavio je Komadina.

Producentica i scenaristica promotivnog filma „Remember Me“ Spomenka Saraga zahvalila se svima koji su sudjelovali u realizaciji filma. „Htjela bih naglasiti kako je ovaj film sniman očima turista, a ne domaćeg stanovništva. Scenarij je moj, ali redatelj Francuz Herve Tirmarche i snimatelj i montažer Jalil Armijo, Meksikanac koji živi u Madridu dali su poseban pečat ovom uratku, snimili su nas onako kako nas oni vide“, objasnila je Saraga.

Promotivni video „Remember Me“ može se pogledati na You tube kanalu, preostali kratki video uradci destinacije unutar Riječkog prstena dostupni su na Youtube kanalu Turističke zajednice grada Rijeke.