Turistička zajednica grada Rijeke poziva sve zainteresirane gospodarske subjekte koji obavljaju turističke i njima srodne djelatnosti da kandidiraju svoje najbolje djelatnike za Riječki trešnju 2023. godine.

Što predstavlja trešnja i koja je njena poveznica sa znamenitostima grada otkriva Turistička zajednica grada Rijeke. Na postamentima na Korzu do 15. kolovoza postavljena je izložba fotografija najpoznatijih znamenitosti grada Rijeke na kojima je vidljiva trešnja. Autor fotografija je riječki fotograf Rino Gropuzzo.

Izložba fotografija znamenitosti Rijeke na postamentima

Izložba fotografija znamenitosti Rijeke na postamentima

Turistička zajednica grada Rijeke dugi niz godina provodila je akcije nagrađivanja turističkih djelatnika u cilju odavanja priznanja za uložen trud u pružanju usluga i poticanje novih ulaganja u turistički sektor u okviru akcije Volim Rijeku koja se uzastopno održavala od 2000. godine, pa sve do 2020. godine kada je prekinuta zbog pandemije koronavirusa. Povezane aktivnosti provodile su se u suradnji s upravnim odjelima Grada Rijeke. Tijekom tih devetnaest godina manifestacija je prerasla u velik projekt dobro prihvaćen od strane lokalne zajednice, a o čemu je svjedočio i sve veći broj sudionika koji su se iz godine u godinu uključivali u njegovu provedbu.

Turistička zajednica grada Rijeke pokrenula je rebranding akcije Volim Rijeku i novim nazivom – Riječka trešnja na simboličan način želi odati priznanje svima koji pridonose razvoju riječkog turizma, koji nesebično daju sebe i svoje vrijeme za boljitak zajednice i koji naš grad čine ugodnim mjestom za boravak. Zašto baš trešnja? Trešnja  se povezuje sa Svetim Vidom, zaštitnikom grada, koji je prema legendi trešnjama darivao djecu i siromašne, a čiji se blagdan obilježava u lipnju svake godine kad je sezona trešanja u punom jeku.

Doprinos u razvoju ovog projekta dala je i Mala galerija Bruketa, koja je osmislila originalne plakete koje će krasiti police nagrađenih turističkih djelatnika, a sve u stilu trešnje.

Turistička zajednica grada Rijeke ovim putem poziva sve zainteresirane gospodarske subjekte koji obavljaju turističke i njima srodne djelatnosti da kandidiraju svoje najbolje djelatnike za Riječki trešnju 2023. godine u sljedećim kategorijama:

  • Agencijski djelatnik/ica
  • Turistički vodič
  • Djelatnik/ica prodaje i marketinga u turizmu
  • Recepcijski djelatnik/ica
  • Konobar/ica
  • Kuhar/ica
  • Djelatnik/ica hotelskog domaćinstva
  • Policijski službenik/ica
  • Vatrogasac
  • Djelatnik/ica u prijevozu (pomorski, zračni i cestovni)
  • Prodavač/ica
  • Djelatnik/ica u zdravstvenom turizmu (medicinski, lječilišni, wellness
  • Djelatnik/ica u nautičkom turizmu
  • Djelatnik/ica na uređenju i održavanju okoliša

Obrazac prijave možete pronaći na web stranici Turističke zajednice grada Rijeke pod kategorijom Novosti i Potpore i natječaji, a prijave su otvorene do 20. kolovoza 2023. godine i šalju se na mail adresu rijeka@visitrijeka.hr s naznakom u naslovu Riječka trešnja – čovjek ključ uspjeha.

Nakon zaprimanja kandidatura, Stručno povjerenstvo sastavljeno od djelatnika Turističke zajednice grada Rijeke ocijenit će prijedloge temeljem prijava, dok će u kategoriji Pružatelj ugostiteljskih usluga smještaja u domaćinstvu Turistička zajednica grada Rijeke odabrati najuspješnijeg privatnog iznajmljivača na temelju najvećeg broja ostvarenih noćenja uz uvjet uredno podmirenih obveza prema Turističkog zajednici grada Rijeke.

Svi nagrađeni djelatnici bit će pismeno obaviješteni, a svečana dodjela priznanja upriličit će se 27. rujna 2023. godine prigodnim programom na Trsatskom kaštelu povodom Svjetskog dana turizma.

Godine 1979. Svjetska turistička organizacija odlučila je pokrenuti obilježavanje Svjetskog dana turizma putem prigodnih manifestacija, priredbi i događanja te je odabran datum 27. rujna, dan kad je 1970. godine usvojen Statut Organizacije. Sva zbivanja uvijek se vežu uz jednu odabranu temu koju određuje Generalna skupština po preporuci Izvršnog odbora Svjetske turističke organizacije. Svjetski dan turizma obilježava se kako bi se unutar međunarodne zajednice jačala svijest o turizmu i njegovom gospodarskom, sociološkom, kulturnom i političkom značaju.