U četvrtak, 13. prosinca, RInovatoRI su, u sklopu svog redovnog programa, posjetili kompleks HNK Rijeka na Rujevici.

Igor Palmić, voditelj marketinga riječkog prvoligaša, predstavio je klub iz poslovne i poduzetničke perspektive, a potom prezentirao nedavno pokrenut web shop kluba u okviru kojeg su RInovatoRI dobili svoj prvi i pravi radni zadatak: osmisliti 5 inovativnih i funkcionalnih proizvoda namijenjenih djeci i mladima. Na samom susretu RInovatoRi su predložili čitav niz zanimljivih ideja, no pravi rezultati bit će prezentirani HNK Rijeci tek po završetku istraživanja i konačnog oblikovanja prijedloga, koji će polaznici programa obaviti u sklopu svojih redovnih radionica u Domu mladih, predvođeni voditeljicom Josipom Andrušić.

RInovatoRI logotipPo završetku duge i kreativne rasprave oko mogućeg (r)inovativnog asortimana službene online trgovine HNK Rijeka, RInovatoRi su dobili prigodne poklone, a potom se uputili u obilazak kompleksa Rujevica. Osim tribina na kojima su neki polaznici programa već imali prilike boraviti, RInovatoRima su bila otvorena vrata i u druge prostore kompleksa, poput samog terena i prostorija u kojima borave igrači uoči utakmica. Ovim je druženjem u HNK Rijeci zaključen terenski dio programa za 2018. godinu, osmišljen u cilju da polaznicima pruži uvid u poduzetničku praksu i stvarne probleme s kojima se poduzetnici i poslovni sustavi susreću. Pored posjeta jednom od najuspješnijih hrvatskih nogometnih klubova, RInovatoRi su prethodno sudjelovali na tribini ‘(Ne)uspjeh: moja priča’ u organizaciji Zaklade Sveučilišta u Rijeci te posjetili sajam gaming industrije ‘Infogamer’ na Zagrebačkom velesajmu.