Sustav integriranog putničkog prijevoza vlakovima Hrvatskih željeznica i autobusima Autotroleja pušten je u funkciju, a vlakovi prevoze putnike od Šapjana na zapadu, do Fužina na istoku, pri čemu  putnici koriste jedinstvenu mjesečnu pretplatničku  kartu za prijevoz vlakom i gradskim autobusima.

Sporazum o dugogodišnjem partnerstvu u razvoju integriranog prijevoza putnika na području Grada Rijeke, kao i Ugovor o poticanju integriranog prijevoza putnika primjenom radničke, studentske, učeničke i umirovljeničke pretplatne karte, potpisan je u lipnju ove godine, kada je organizirana i prva probna vožnja putničkog vlaka na relaciji Rijeka – Šapjane – Rijeka.

Zajednička mjesečna karta HŽPP – KD Autotrolej vrijedi od 1. rujna 2018., a zajedničkom kartom bit će omogućen prijevoz vlakom unutar 4 zone te autobusima Autotroleja.

Gradski će vlakovi na relaciji između Jurdana i Rijeke prometovati s 12 polazaka dnevno, dok će na relaciji Fužine – Rijeka – Fužine biti 14 polazaka dnevno.

Cijene mjesečnih karata

  1. zona: Sušak Pećine, Krnjevo i Opatija-Matulji – radnička 350 kuna, učenička i studentska 200 kuna, umirovljenička 175 kuna.
  2. zona: Škrljevo, Meja, Rukavac, Jušići, Jurdani i Permani – radnička 450 kuna, učenička i studentska 250 kuna, umirovljenička 225 kuna
  3. zona: Melnice, Plase i Šapjane – radnička 500 kuna, učenička i studentska 300 kuna, umirovljenička 275 kuna
  4. zona: Zlobin, Drivenik, Lič i Fužine – radnička 600 kuna, učenička i studentska 350 kuna, umirovljenička 325 kuna

Riječ je o početku implementacije integriranog prijevoza na riječkom području kojim se želi postići povećanje broja putovanja javnim prijevozom, što će dovest do smanjenja broja osobnih automobila na cestama, povećanja sigurnosti u cestovnom prometu i smanjenja ispušnih plinova. Potpuna implementacija sustava integriranog putničkog prijevoza očekuje se nakon izgradnje drugog kolosijeka željezničke pruge od Škrljeva do Jurdana.

Integrirani putnički prijevoz dio je Strategije prometnog razvoja RH 2017. – 2030. te novog Zakona o integriranom javnom prijevozu putnika koji je u fazi pripreme.

Skip to content