Sukladno Odluci o nužnim epidemiološkim mjerama kojima se ograničavaju okupljanja i uvode druge nužne epidemiološke mjere i preporuke radi sprječavanja prijenosa bolesti COVID-19 putem okupljanja („Narodne novine“ broj 35/22) dodatno se ublažavaju mjere koje vrijede za korištenje prostora mjesne samouprave, u smislu da se u prostoru dopušta boravak do 100 osoba te za održavanje amaterskih kulturno-umjetničkih izvedbi, programa i manifestacija više nije uvjet posjedovanje EU digitalne COVID potvrde.

Stoga, od 25. ožujka 2022. godine, na temelju Odluke te važećih općih i posebnih uputa i preporuka HZJZ-a, utvrđuju se sljedeće Upute za korištenje prostora mjesne samouprave. Danom stupanja na snagu ovih Uputa prestaju važiti sve ranije upute.

  1. zabranjuje se pristup u prostor svim osobama koje imaju znakove respiratorne infekcije, druge simptome ili znakove zarazne bolesti COVID-19
  2. u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 4 m², ali maksimalno 100 (stotinu) sudionika neovisno o površini
  3. korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika)
  4. održavanje amaterskih kulturno-umjetničkih izvedbi, programa i manifestacija, radionica i dječjih radionica dopušteno je uz strogo pridržavanje propisanih epidemioloških mjera i posebnih preporuka i uputa HZJZ
  5. u prostoru se mora poštivati stroga mjera fizičkog distanciranja od najmanje 2 (dva) metra u svim smjerovima, a ako to nije moguće, obvezno je korištenje maski za lice ili medicinskih maski
  6. u slučaju probi scenskih izvedbi, razmak od 2 (dva) metra preporučuje se između i od izvođača pjevačkih dionica i glazbenika s puhačkim instrumentima
  7. tijekom treninga ili sportsko-rekreativnih aktivnosti u zatvorenom prostoru preporučuje se držati razmak od 4 (četiri) metra kao nužnu mjeru fizičkog distanciranja
  8. tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka i o najvećem broju korisnika
  9. boravak u prostoru potrebno je skratiti do najviše 120 minuta (2 sata) po okupljanju
  10. maske za lice ili medicinske maske ne moraju se koristiti u slučajevima preporučenih izuzeća koja na svojim mrežnim stranicama objavljuje HZJZ
  11. unošenje i konzumacija jela i pića u zatvorenom prostoru nije dopušteno neovisno o svrsi za koju se prostor koristi
  12. korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja
  13. korisnik prostora dužan je:
    – za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer)
    – osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostor
    – dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod)
    – voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih
    – u slučaju mogućnosti korištenja sanitarnog čvora (samo u objektima gdje postoje dva ili više sanitarnih čvorova) dezinficirati isti nakon korištenja prostora
    – poštivati sve ostale važeće opće i posebne preporuke HZJZ-a za sprječavanje zaraze COVID-19.