Na poziv Odjela za društveni sektor, pravo i obrazovanje Sveučilišta u Torontu u Kanadi zamjenica gradonačelnika Rijeke Sandra Krpan posjetila je to Sveučilište s ciljem razmjene iskustava vezano uz provedbu odnosno uvođenje Zdravstvenog odgoja i obrazovanja u obrazovne institucije.

Zamjenica Krpan sudjelovala je i u partnerskom sastanku na kojem je prezentirala riječki obrazovni nadstandard u osnovnim školama kojima je osnivač Grad Rijeka pa je tako sudionike sastanka upoznala s projektom uvođenja Zdravstvenog odgoja i obrazovanja u osnovne škole Grada Rijeke, ali i s riječkim modelom Građanskog odgoja i obrazovanja te programom Moja Rijeka.

Sandra Krpan_posjet Sveučilištu u Torontu

Zamjenica Krpan prezentirala je riječki obrazovni nadstandard u osnovnim školama

Na sastanku je bilo riječi i o daljnjoj suradnji i partnerstvu Sveučilišta u Torontu i riječkog Sveučilišta te Grada Rijeke i mogućnostima za razvoj zajedničkih projekata.

Inače, Grad Rijeka učenicima u osnovnim školama kojima je osnivač nudi niz različitih dodatnih programa pa tako učenicima viših razreda omogućava pohađanje predmeta Građanski odgoj i obrazovanje koje je uveo kako bi promicao nenasilje, toleranciju i solidarnost te kod učenika razvijao ljudske vrijednosti koje se temelje na prihvaćanju i uključivanju različitosti te poštovanju ljudskih prava kao i na razumijevanju života u građanskom društvu. Program „Moja Rijeka“ Grad Rijeka provodi s idejom pružanja mogućnosti stjecanja većih znanja o vlastitom gradu te stvaranja pozitivnog emocionalnog odnosa učenika prema njihovom neposrednom okruženju. Tu su i produženi boravak i cjelodnevna nastava, program pomoćnika u nastavi za učenike s teškoćama i razni drugi programi za različite skupine učenika.

Sandra Krpan_posjet Sveučilištu u Torontu

Posjet Sveučilištu u Torontu

Sada pak Grad Rijeka radi na uvođenju Zdravstvenog odgoja i obrazovanja koji će u zainteresirane škole kojima je osnivač uvesti kao izvannastavnu aktivnost. U tu svrhu proučavaju se sva relevantna i dostupna istraživanja vezana za temu i surađuje se sa stručnjacima u cilju izrade programa te pratećih priručnika za učenike i smjernicama za rad za učitelje. S obzirom da se radi o specifičnim, vrlo širokim i raznolikim kompetencijama, planira se i osiguravanje sustava edukacije učitelja provoditelja s ciljem kvalitetne implementacije i provedbe programa.