Turistička zajednica grada Rijeke zajedno s partnerima, prezentirala je projekt Winter Pass, u sklopu kojeg je i ove godine pripremljena posebna ponuda za sve posjetitelje koji se u Rijeci zadrže 2 ili više noći u nadolazećem zimskom periodu.

U Pomorskom i povijesnom muzeju Hrvatskog primorja  predstavljena je promotivna akcija Winter Pass koja je aktivna u mjesecima izvan ljetne sezone odnosno od početka listopada pa sve do kraja ožujka.

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa zahvalio se svim partnerima uključenim u projekt te istaknuo kako je suradnja već treću godinu za redom odlična, a u prilog govore i ostvareni turistički rezultati. Turistička zajednica grada Rijeke u suradnji s Turističkom zajednicom Kvarnera provodi kampanju na emitivnim tržištima putem koje se promovira i turistička ponude Rijeke u zimskom periodu s naglaskom na Winter Pass, koji je uključen i u kampanje oglašavanja naših najvećih zimskih manifestacija – Rijeka Adventa i Riječkog karnevala. Škarpa je naglasio da će Winter Pass poslužiti i kao odlična podrška u informiranju posjetitelja o turističkoj ponudi grada, a njegovom će se promocijom potencijalnim gostima predstaviti dodatni motiv dolaska u Rijeku koji može biti presudan pri odabiru destinacije u zimsko vrijeme.

Konferencija za medije_Winter_Pass

Tamara Lončar Hlebec, Petar Škarpa, Velid Đekić, Tamara Mataija, Željka Modrić Surina i Marin Pintur

Winter Pass omogućuje posjetiteljima besplatan ulaz u Muzej grada Rijeke – Palaču šećerane; Muzej moderne i suvremene umjetnosti; Prirodoslovni muzej Rijeka; Pomorski i povijesni muzej Hrvatskog primorja Rijeka; JGL Muzej farmacije; Trsatski kaštel; Peek&Poke – Muzej djetinjstva i Muzej informatike; Astronomski centar Rijeka, Bazene Kantrida i Muzej grada Rijeke – Kockicu.

Projekt Winter Pass prepoznat je i dobro prihvaćen od strane pružatelja usluga smještaja u Rijeci kao i od mnogobrojnih gostiju koji dolaze u destinaciju, a njegova primjena iz godine u godinu raste. Brojnim marketinškim aktivnostima tijekom cijele godine osigurana je izvrsna vidljivost projekta, kako na domaćim tako i na stranim tržištima, a projektom se podiže i kvaliteta i trajanje boravka u destinaciji.

Uključene institucije ponovno su prepoznale važnost projekta Winter Pass te zajedno s Turističkom zajednicom grada Rijeke omogućile izvrsnu promociju Rijeke u zimskim mjesecima. Kulturne, sportske i druge ustanove u gradu Rijeci kroz projekt ostvaruju dodatnu promociju i veću posjećenost u zimskim mjesecima, a iznajmljivači i hotelijeri Winter Pass mogu pridružiti svojim uslugama smještaja te tako gostu ponuditi cjeloviti turistički proizvod.

Uz direktora Škarpu, o mogućnostima i prednostima korištenja Winter Passa govorili su Velid Đekić, voditelj odnosa s javnošću Muzeja grada Rijeke;  Željka Modrić Surina, ravnateljica Prirodoslovnog muzeja Rijeka; Tamara Mataija, ravnateljica Pomorskog i povijesnog muzeja Hrvatskog primorja; Marin Pintur, voditelj JGL muzeja farmacije i Tamara Lončar Hlebec, upraviteljica Bazena Kantrida (Rijeka sport d.o.o.).

Winter Pass se za posjetitelje Rijeke izdaje na zahtjev pružatelja usluga smještaja u kojem odsjedaju, a ovogodišnja novost je da se kroz samo par koraka na gradskom portalu Rijeka CityCard mogu izraditi voucheri za Winter Pass. Za izdavanje Winter Pass vouchera potrebno je aktivirati RCC (Rijeka City Card) račun, odabrati uslugu Winter Pass, generirati vouchere te preuzeti vouchere koji su upućeni na e-mail adresu korisnika računa, a koji će ih uputiti gostima putem e-mail.