Uvođenje gradske željeznice u javni promet, gradnja novog intermodalnoga kolodvora na prostoru zapadne Žabice te gradnja pružnih prijelaza kao i suradnja za vrijeme izmještanja pružnoga pravca kroz riječku Rivu bile su teme razgovora riječkoga gradonačelnika Vojka Obersnela s izaslanstvom Hrvatskih željeznica.

Gradonačelnik Vojko Obersnel na konferenciji za novinare nakon radnoga sastanka, naglasio je kako preregulacija željezničkoga prometa kroz Rivu protječe bez većih problema i izrazio nadu da će tako i ostati do okončanja radova za dvadesetak dana. Isto je potvrdio i predsjednik uprave Hrvatskih željeznica Marijan Drempetić koji je istaknuo kako vlakovi, pa i oni međunarodni, nisu do sada kasnili radi prolaska kroz Rivu. Za potrebe ove preregulacije željezničkoga prometa, naglasio je Obersnel, rekonstruiran je i željeznički tunel ispod Pećina, koji će se i ubuduće moći korisititi.
Predstavnici Grada Rijeke i Hrvatskih željeznica, dogovorili su, naglašeno je na konferenciji za novinare, oblik suradnje u uvođenju željeznice u javni gradski prijevoz. Projekt će tako pripremiti Grad, a infrastrukturu, odnosno nova prilagođena željeznička stajališta i nove vlakove – Hrvatske željeznice. Procjena je predsjednika uprave HŽ-a Marijana Drempetića da će cijeli projekt ukupno stajati oko 55 milijuna kuna te da ga je moguće realizirati u razdoblju od dvije godine.
Rješavanje problema izmještanja autobusnoga kolodvora konkretizirano je na način da će HŽ obaviti procjenu vrijednosti zemljišta na Žabici (današnjih nekorištenih željezničkih skladišta), a potom ih ponuditi Gradu Rijeci na prodaju. Potom bi, zajedničkim projektom na tom prostoru, nikao Rijeci toliko potreban novi intermodalni kolodvor. Podsjetimo, o potrebi izmještanja i gradnje novog autobusnoga kolodvora, u Rijeci se govori već četrdesetak godina.
Već iduće godine izgradit će se i pružni prijelaz kod Tvornice RIO čime će Rijeka dobiti novu poprečnu komunikaciju između Zameta i Kantride. Bilo je riječi i o proširenju pružnog prijelaza u Krešimirovoj ulici te rješavanju problema oko nasipa koji dijeli Školjić.
Predsjednik uprave HŽ-a Marijan Drempetić, odgovarajući na pitanja novinara, ocijenio je kako je Rijeka jedan od najvažnijih hrvatskih i europskih prometnih čvorišta. Stoga, kao trajni strateški interes HŽ vidi željezničko povezivanje Rijeke i Trsta i to upravo kao ogranak 5. paneuropskog koridora. Već iduće godine HŽ očekuje i projekt zamjene sustava napajanja vrijedan oko 50 milijuna eura.
U obilasku infrastrukture HŽ-a u riječkom prometnom čvorištu izaslanstvu HŽ-a i Grada Rijeke pridružio se i ministar pomorstva, prometa i veza Roland Žuvelić.