Na 126. gradonačelnikovom kolegiju usvojen je zaključak o objavi Javnog poziva za podnošenje zahtjeva za umanjenje zakupnine zakupnicima privatnih poslovnih prostora na koridoru radova u centru grada, koji je otvoren do 6. lipnja.

Radi se o radovima koji se izvode u sklopu projekta “Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka“, a u javnom pozivu navedene su točne adrese na kojima djeluju poduzetnici koji mogu podnijeti prijavu za umanjenje zakupnine.

Nepovratne potpore dodjeljuju se za pokriće 50% iznosa zakupnine najviše do 2.000,00 eura mjesečno, za razdoblje od 1. ožujka do 30. travnja 2025. godine.

Potpore se ostvaruju na temelju ugovorene (dokumentirane) i plaćene zakupnine koje je zakupnik uplatio zakupodavcu u predmetnom razdoblju. Iznimno, potpore se ostvaruju na temelju ugovorene (dokumentirane) zakupnine i budućih uplata (zaostataka po ugovoru o zakupu) zakupodavcu za predmetno razdoblje uz dostavljenu Izjavu o nepodmirenoj zakupnini po ugovoru o zakupu poslovnog prostora.

Cjelokupni Javni poziv objavljen je na portalu Grada Rijeke, a prijave se  zaprimaju do 6. lipnja 2025. godine do 16.00 sati.

Podsjetimo, zbog posljedica izvođenja radova u centru grada Gradonačelnik Grada Rijeke je, na prijedloge Upravnog odjela za gradsku imovinu i Upravnog odjela za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte, donio nekoliko zaključaka kojima je odobreno umanjenje zakupnine u visini 50 % zakupnicima poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke kao i zakupnicima koji svoju djelatnost obavljaju u poslovnim prostorima u privatnom vlasništvu, a nalaze se na koridoru radova koji se izvode u sklopu projekta “Poboljšanje vodno-komunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka“.

Nastavak aktivnosti na utvrđivanju lokacija zajedničkih spremnika za skupljanje komunalnog otpada

Grad Rijeka i KD Čistoća nastavljaju aktivnosti radi utvrđivanja lokacija zajedničkih spremnika za sakupljanje komunalnog otpada na površini javne namjene u sklopu uspostave individualnog sustava gospodarenja otpadom u Rijeci. Do sada je sustav uveden na području mjesnih odbora Draga, Svilno, Pašac, Orehovica, Sveti Kuzam, Pehlin, Grbci, Gornji Zamet, Srdoči, Zamet i Kantrida. Također, krajem ožujka 2025. godine započela je uspostava sustava u MO Sveti Nikola, dok je u svibnju 2025. godine ista započela u MO Drenova. Osim toga, zaduženi su gradski upravni odjeli da izdaju suglasnosti za utvrđene lokacije na području MO Škurinjska Draga, Brašćine-Pulac, Škurinje i Turnić.

Povjerenstvo za utvrđivanje lokacija zajedničkih spremnika za sakupljanje komunalnog otpada na površini javne namjene provelo je daljnje aktivnosti na utvrđivanju lokacija na području MO Mlaka, a također uvedene dodatne lokacije na području MO Kantrida i Drenova.

Podrška HGSS-u za uređenje novih prostora u Zdravstvenom centru Rujevica

Hrvatskoj gorskoj službi spašavanja – Stanici Rijeka odobreno je 20 tisuća eura za sufinanciranje troškova uređenja i opremanja novih prostorija u Zdravstvenom centru Rujevica. Naime, na lokaciji Rujevica u tijeku izgradnja Zdravstvenog centra Rujevica u sklopu kojeg su planirani novi prostori za djelovanje HGSS-a. To će svakako pridonijeti kvaliteti spašavanja u hitnim situacijama u vidu brzine pružanja pomoći kako našim sugrađanima, tako i turistima koji borave na našem području.

Usvojene su druge izmjene i dopune Plana nabave Grada Rijeke za 2025. godinu.

Donesen je niz zaključaka koji se odnose na gospodarenje gradskim poslovnim prostorima, zemljištima, imovinom te javnim prostorima, između ostaloga i odluka o raspisivanju i provođenju javnog natječaja za privremeni zakup građevinskog zemljišta.