Grad Rijeka ovim pozivom prikuplja mjerljive podatke o poslovanju poduzetnika/zakupnika poslovnih prostora koji su tijekom 2024. godine u odnosu na 2023. godinu zabilježili pad prometa u iznosu od 20% i više da podnesu prijavu na ovaj javni poziv.
U cilju sagledavanja negativnih učinaka radova izvedenih u sklopu projekta “Poboljšanje vodnokomunalne infrastrukture na području aglomeracije Rijeka”(u daljnjem tekstu: Projekt), na poslovanje poduzetnika koji posluju u poslovnim prostorima koji se nalaze ili gravitiraju koridoru istih, Grad Rijeka (u daljnjem tekstu: Grad), ovim pozivom prikuplja mjerljive podatke o poslovanju predmetnih poduzetnika za vrijeme trajanja radova tijekom 2024. godine. U tom smislu Grad poziva poduzetnike/zakupnike poslovnih prostora koji su tijekom 2024. godine u odnosu na 2023. godinu (u daljnjem tekstu: promatrano razdoblje) zabilježili pad prometa u iznosu od 20% i više da podnesu prijavu na ovaj javni poziv.
Cilj poziva
Cilj ovog poziva je prikupiti točne i mjerljive podatke o poslovanju poduzetnika / zakupaca poslovnih prostora koji posluju u ulicama niže definiranog popisa, kao temelj za izradu javnog poziva za dodjelu nepovratnih potpora. Intencija je da nepovratne potpore budu usmjerene na ublažavanje negativnih posljedica pada prometa te pružanje financijske pomoći zakupnicima u cilju očuvanja poslovanja i gospodarske aktivnosti na predmetnom području.
Prihvatljivi prijavitelji
Prihvatljivi prijavitelji subjekti su malog gospodarstva utvrđeni Zakonom o poticanju razvoja malog gospodarstva („Narodne novine“ broj 29/02, 63/07, 53/12, 56/13 i 121/16) (u daljnjem tekstu: Zakon) kojim se uređuje poticanje razvoja malog gospodarstva koji mogu dokazati pad prometa od najmanje 20% u promatranom razdoblju i koji aktivno obavljaju svoju primarnu registriranu djelatnost (iz popisa djelatnosti) u poslovnim prostorima na adresama kako slijedi:
Trg 111. Brigade | Splitska, cijelom dužinom ulice |
Adamićeva, cijelom dužinom ulice | Trpimirova, od broja 1 do broja 7 |
Bačvarska, cijelom dužinom ulice | Uljarska, cijelom dužinom ulice |
Poštanski prolaz | Ul. Ignacia Henckea, cijelom dužinom ulice |
Gnambova, cijelom dužinom ulice, | Trg 128. Brigade |
Ribarska, između broja 3 i 4a | Ulica Anke Butorac |
Korzo 1, 2 i 2B | Žabica broj 7 |
Matije Gupca, od broja 1 do 21 | Zadarska, cijelom dužinom ulice |
Riva, broj 14a | Zanonova, cijelom dužinom ulice, |
Krešimirova – sjeverni kolnik i nogostup od k.br. 18 do k.br. 1 i južni kolnik (Krešimirova 1) | Bazarigov prolaz |
Scarpina, cijelom dužinom ulice | Jadranski trg broj 1,2,2c i 3 |
Napomena: Poduzetnici koji imaju direktan i jedini ulaz u poslovni prostor u kojem obavljaju osnovnu djelatnost sa navedenih adresa dok im je sjedište registrirano na drugoj adresi, mogu podnijeti prijavu na Javni poziv.
Navedene adrese usklađene su sa popisom ulica i adresa dobivenim od strane KD ViK d.o.o Rijeka kao investitora u okviru navedenog Projekta.
Nadalje, prihvatljivi prijavitelji subjekti su malog gospodarstva registrirani prema Odluci o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2025. –NKD 2025.( „Narodne novine“ 47/2024) za obavljanje primarne djelatnosti u nastavku (popis djelatnosti):
Područje C (PRERAĐIVAČKA INDUSTRIJA): | Odjeljak 10 (isključivo skupina 10.7 – Proizvodnja pekarskih proizvoda i tjestenine) | |
Odjeljak 18 – Tiskanje i umnožavanje snimljenih zapisa | ||
Odjeljak 32 (isključivo skupine 32.1 – Proizvodnja nakita, imitacije nakita (bižuterije) i srodnih proizvoda i
32.9 – Prerađivačka industrija, d.n.) |
||
Područje G (TRGOVINA NA VELIKO I NA MALO): | Odjeljak 47 – Trgovina na malo | |
Područje I (SMJEŠTAJ TE PRIPREMA I USLUŽIVANJE HRANE): | Odjeljak 56 – Djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića | |
Područje N (STRUČNE, ZNANSTVENE I TEHNIČKE DJELATNOSTI): | Odjeljak 74 (isključivo skupina 74.2 – Fotografske djelatnosti) | |
Područje T (OSTALE USLUŽNE DJELATNOSTI) | Odjeljak 95 – Popravak i održavanje računala, predmeta za osobnu uporabu i kućanstvo te motornih vozila i motocikala | |
Odjeljak 96 – Osobne uslužne djelatnosti |
Način podnošenja prijave:
Prijave na Javni poziv podnose se Gradu Rijeci, Upravnom odjelu putem Informacijskog Servisa Grada Rijeke (on-line prijava), a upute za prijavu sa potrebnom dokumentacijom biti će dostupne na portalu eUsluge Grada Rijeke u rubrici Poduzetništvo sa danom objave Javnog poziva.
Prijave na Javni poziv zaprimaju se od dana 07. kolovoza 2025. godine od 8.00 sati do 05. rujna 2025. godine do 16.00 sati. Prijave zaprimljene nakon navedenog roka neće se uzeti u razmatranje.
Obvezna dokumentacija koja se prilaže prijavnom e-obrascu:
- Izjava o davanju suglasnosti za obradu podataka
- Ugovor o zakupu poslovnog prostora
- Financijska dokumentacija:
3.1. Poslovni subjekti: pravne osobe i obrtnici obveznici poreza na dobit:
- Prijava poreza na dobit s potvrdom zaprimanja od strane Porezne uprave za posljednju poslovnu godinu
- Bilanca stanja i Račun dobiti i gubitka za posljednju poslovnu godinu koja se prilaže uz prijavu poreza na dobit
- Revizorsko izvješće (samo za obveznike revizije)
3.2. Poslovni subjekti: obrtnici obveznici poreza na dohodak i slobodna zanimanja:
- Prijava poreza na dohodak s potvrdom zaprimanja od strane Porezne uprave za posljednje dvije poslovne godine
- Knjiga primitaka i izdataka za posljednje dvije poslovne godine sa iskazanom rekapitualcijom primitaka od obavljanja osnovne djelatnosti
3.3. Poslovni subjekti: paušalni obrtnici:
- Ispunjen obrazac PO-SD – Izvješće o paušalnom dohotku od samostalne djelatnosti i uplaćenom paušalnom porezu na dohodak i prirezu poreza na dohodak za posljednje dvije poslovne godine
- KPR obrazac koji je temelj za obračun PO-SD obrasca za posljednje dvije poslovne godine
Dodatna dokumentacija:
Ukoliko isti prijavitelj ima više poslovnih prostora za svaki od njih u obvezi je podnjeti zasebnu prijavu na javni poziv. Osim dostave obvezne financijske dokumentacije u obvezi je dostaviti i analitiku financijskih podataka za onu poslovnu jedinicu (poslovni prostor) za koji se podnosi zahtjev.
Grad Rijeka zadržava pravo zatražiti uvid u izvornike dostavljene dokumentacije, a po potrebi zatražiti i dodatnu dokumentaciju.
Napomena:
Ovaj javni poziv služi isključivo za prikupljanje podataka te će se na temelju istih pristupiti analizi i izradi javnog poziva za dodjelu nepovratnih potpora. U tom smislu napominjemo kako će svi prijavitelji na naknadno raspisani Javni poziv za dodjelu nepovratnih potpora morati dostaviti svu dokumentaciju koja će biti navedena u popisu obvezne dokumentacije budućeg poziva (neovisno o dostavi tražene dokumentacije putem ovog javnog poziva) te na taj način dokumentirati pad prometa.
Za dodatne informacije možete se obratiti na e-mail adrese: dario.dobrilovic@rijeka.hr, lorena.sasa@rijeka.hr i vesna.martic@rijeka.hr