Odjel za poduzetništvo raspisuje javni poziv za podnošenje prijava za sufinanciranje projekata učeničkih zadruga u školskoj godini 2022./2023.

Sukladno odredbama Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području grada Rijeke (“Službene novine Grada Rijeke“ broj 7/14, 9/18, 7/19 i 17/19-pročišćeni tekst), Gradonačelnik Grada Rijeke, dana 18. listopada 2022. godine objavljuje sljedeći:

Javni poziv
za podnošenje prijava za sufinanciranje projekata učeničkih zadruga u šk. godini 2022./2023.

 

Predmet javnog poziva

Predmet Javnog poziva za podnošenje prijava za sufinanciranjem projekta učeničkih zadruga u šk. godini 2022/2023. (u daljnjem tekstu: Javni poziv) je dodjela bespovratnih sredstava izvannastavnim programima obrazovanja vezanih uz poduzetništvo na području grada Rijeke, radi promicanja poduzetničke kulture i stjecanja poduzetničkih znanja i vještina.

Sredstva se dodjeljuju osnovnim školama Grada Rijeke (u daljnjem tekstu: Grad) namjenski za rad učeničkih zadruga, sukladno mjeri Projekti: „Učeničke zadruge“ iz Općeg programa mjera poticanja razvoja poduzetništva na području grada Rijeke (“Službene novine” Grada Rijeke broj 7/14, 9/18, 7/19 i 17/19-pročišćeni tekst).

Pod osnovnim školama u ovom javnom pozivu podrazumijevaju se osnovne škole i javne ustanove koje obavljaju djelatnost osnovnog odgoja i obrazovanja.

Ciljevi javnog poziva

 Ciljevi javnog poziva su:

  • promicanje poduzetničke kulture u osnovnim školama
  • razvoj motoričkih vještina i stjecanje poduzetničkih znanja učenika
  • stjecanje osnovnih znanja iz područja produkt dizajna
  • razvoj kreativnosti učenika kroz osmišljavanje novog proizvoda

Korisnici sredstava

Korisnici sredstava su učeničke zadruge osnovane u osnovnim školama Grada.

Prihvatljivi troškovi

Nepovratna sredstva dodjeljuju se za troškove nabave opreme i materijala  potrebnog za rad učeničke zadruge, a najviše 3.000,00 kuna.

Troškovi već nabavljene opreme i materijala prihvatljivi su trošak prema javnom pozivu, ako su nastali od dana 5. rujna 2022. godine (početak školske godine).

Nepovratna sredstava dodjeljuju se i za trošak predavača iz područja produkt dizajna, a najviše 1.500,00 kuna.

Podnošenje prijava

 Prijave se podnose putem e-obrasca prijave naznačenom u javnom pozivu s  traženom i potpunom dokumentacijom.

Prijavi se obavezno prilaže:

  • izvadak iz kurikuluma škole za izvannastavnu aktivnost učeničke zadruge
  • izvješće o radu učeničke zadruge
  • ponuda/predračun/predugovor za nabavu opreme i materijala potrebnog za rad učeničke zadruge (ako se sredstva za nabavu opreme i materijala traže unaprijed) ili narudžbenica/ugovor za nabavu opreme i materijala, račun te izvod s računa kao dokaz plaćanja troška (ako se sredstva traže za već učinjeni i plaćeni trošak nabave opreme i materijala) i/ili

ponuda, predračun, predugovor ili drugi odgovarajući dokaz iz kojeg je vidljiv planirani trošak predavanja/radionica predavača iz područja produkt dizajna i broj planiranih predavanja/radionica (ako se unaprijed traže sredstva za predavanja iz područja produkt dizajna) ili račun, ugovor ili drugi odgovarajući dokaz o provedenim radionicama/predavanjima predavača iz područja produkt dizajna te dokaz o plaćanju troška predavača (ako se sredstva traže za već učinjeni i plaćeni trošak).

Javni poziv otvoren je do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 8. studenoga 2022. godine do 16:00 sati.

Dokumenti zahtijevani po javnom pozivu dostavljaju se u preslikama. Grad zadržava pravo zatražiti uvid u izvornike istih.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke na propisanom obrascu i priloženu potpunu dokumentaciju. U slučaju nedostatka potrebnih podataka ili dokumentacije, Odjel gradske uprave za poduzetništvo će obavijestiti podnositelja prijave da u roku od 5 radnih dana od dana primitka obavijesti o nedostacima, dostavi potrebne podatke ili dokumentaciju. Ako podnositelj ne dostavi potrebno, smatrat će se da je odustao od prijave. Komunikacija glede dopune zahtjeva će se provoditi isključivo putem elektroničke pošte, zahtjevi za dopunom će se slati na e-mail adresu voditelja navedenu u prijavnom obrascu. Prijava se smatra podnesenom u trenutku zaprimanja potpune dokumentacije.

Procedura dodjele i rok za podnošenje prijava

Sredstva za provedbu javnog poziva osigurana su u Proračunu Grada za 2022. godinu na poziciji PR02149 Odjela gradske uprave za poduzetništvo, u ukupnom iznosu od 18.000,00 kuna.

Prijave na Javni poziv podnose se Gradu, Odjelu gradske uprave za poduzetništvo putem Informacijskog Servisa Grada Rijeke (on-line prijava). Prijave se zaprimaju od  dana 20. listopada 2022. godine u 08:00 sati do 8. studenoga 2022. godine do 16:00 sati.

Zahtjevi se obrađuju prema redoslijedu podnesene potpune prijave prema uvjetima iz javnog poziva.

Prijavi koja prema redoslijedu zaprimanja bude zaprimljena u trenutku kada preostali iznos sredstava nije dovoljan da u potpunosti udovolji zahtjevu, dodijelit će se pripadajući iznos sredstava koja preostanu do zatvaranja javnog poziva.

Odjel gradske uprave za poduzetništvo obrađuje podnesene prijave i predlaže Gradonačelniku donošenje zaključka o odobravanju sredstava za projekte učeničkih zadruga. Nakon donošenja zaključka sklapa se ugovor o sufinanciranju projekta učeničke zadruge u kojem će se ugovoriti obaveza dostavljanja izvješća o radu učeničke zadruge i namjenskom trošenju dodijeljenih sredstava u šk. godini 2022/2023 te način vršenja kontrole namjenskog trošenja sredstava.

Ostale odredbe

Javni poziv uz pripadajući obrazac prijave objavljuje se na mrežnim stranicama Grada www.rijeka.hr, na kojima će se objaviti i zatvaranje javnog poziva po iskorištenju sredstava te popis projekata učeničkih zadruga kojima su dodijeljena sredstva po javnom pozivu.

Dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona 209-942 ili putem e-maila neda.suvajac@rijeka.hr.