Za realizaciju programa održavanja objekata javne, poslovne i stambene namjene kojima upravlja Grad Rijeka u 2022. godini osigurano je 8,1 milijuna kuna.
Prijedlogom Plana održavanja za 2022. godinu, obuhvaćeni su objekti na kojima je potrebno izvesti određene radove, uglavnom manjeg opsega, tako da se izvođenjem istih neće promijeniti niti površina niti namjena objekta. Radi se o kontinuiranim aktivnostima kojima se imovina održava za redovno funkcioniranje, servisiranje uređaja i opreme, uređenje unutarnjih i vanjskih zidova i podova, popravci i zamjena dotrajalih dijelova, zamjene instalacija i sl.
Osnovni kriteriji za uvrštavanje u plan tekućeg i investicijskog održavanja objekata je stanje objekata, funkcionalnost prostora, način korištenja od strane korisnika, urednost plaćanja naknada za korištenje prostora i sl.
Planirani iznos najvećim dijelom odnosi se na radove tekućeg i investicijskog održavanja te na hitne intervencije.
U skladu s mogućnostima proračuna, najviše sredstava odvaja se za održavanje objekata javne namjene 4,2 milijuna kuna (51,7%), a u što spada održavanje dječjih vrtića, objekata kulture, sporta i zdravstva, zgrade gradske uprave i prostora mjesnih odbora. Za održavanje osnovnih škola iz decentraliziranih državnih sredstava izdvaja se dodatnih 1,4 milijuna kuna (17,7%). Također, za održavanje okućnica i igrališta objekata javne namjene, prvenstveno vrtića, planirano je 220 tisuća kuna (2,7%).
Što se tiče vrtića, planirano je održavanje 16 vrtića, a najveće se ulaganje, od 625 tisuća kuna odnosi se na izradu novog sustava grijanja, dimnjaka i maski za radijatore u vrtiću Belveder. Kad govorimo o osnovnim školama, najveće ulaganje od 180 tisuća kuna odnosi se na radove uređenja stana domara i produženog boravka u OŠ Zamet te radove zamjene parketa u sportskoj dvorani OŠ Pehlin, za što je osigurano 150 tisuća kuna.
Nadalje, za održavanje objekata stambene namjene osigurano 838 tisuće kuna (10,3%), za održavanje objekata nužnog smještaja iznos od 512 tisuća kuna (6,3%), a za održavanje gradskih poslovnih prostora 920 tisuća (11,3%).
Grad Rijeka upravlja s 1611 poslovnih prostora, od kojih je 1343 u zakupu te se od njih ostvaruje redoviti prihod, dok ih je 268 slobodno. Međutim, od 268 slobodnih poslovnih prostora dio njih se trenutno ne može se dodijeliti u zakup zbog niza razloga, a od najvažniji stanje objekta. U poslovnim se prostorima izvode radovi u slučajevima kada postoji iznimno opravdani zahtjev, prijeti opasnost ili ukoliko postoji inspekcijski nalaz. Za takve slučajeve gradonačelnik donosi poseban zaključak.
Plan održavanja objekata javne, poslovne i stambene namjene te objekata nužnog smještaja za 2022. godinu usvojen je na 12. gradonačelnikovom kolegiju.