Kako bi pokrenuli građane i osvijestili potrebu o važnosti kretanja i ove godine održava se akcija „Na posao u tenisicama“ u sklopu kampanje Rijeka u kretanju 2016. godine. U kampanju su se uključile brojne ustanove i tvrtke koje su potaknule zaposlenike da tenisice na jedan dan postanu zamijene uobičajenu obuću, a akciji se pridružio i riječki gradonačelnik Vojko Obersnel.

Cilj akcije je da građani danas obuju tenisice i aktivno dođu do posla – pješice, biciklom, ili jednostavno siđu s autobusa nekoliko stanica ranije i tako osvijeste kretanje kao iznimno bitan faktor za psihofizičko zdravlje. Usprkos kiši akciji „Na posao u tenisicama“ priključili su se ovih godina: Grad Rijeka na čelu s Gradonačelnikom Vojkom Obersnelom, RSS Riječki Sportski Savez, Radio Rijeka, Totalni Fm – Primorski, Totalni FM Zagreb, Rog-Joma, Nestlé Adriatic, Erste Club za mlade, Tower Center Rijeka, Ekonomski fakultet u Rijeci,  Građevinski fakultet u Rijeci, Udruga konobara i barmena, Thalasso Wellness Centar Opatija, Vita Nova – dom  za starije, škola stranih jezika Linguae, FINA, Klapa Volosko, Odvjetnički ured Grba i Kesonja, SEO tvrtka Prvo mjesto, Centar Tehničke kulture, La Vie Photo Studio, Nastavni zavod za javno zdravstvo te agencija Libra kao idejni kreator koncepta te mnogi drugi

Ukoliko ste se i vi pridružili kampanji „ Na posao u tenisicama“ pošaljite svoje na artmololongo@gmail.com  ili na Facebook stranicu „Rijeke u kretanju“.

(I.N.)