Turistička zajednica grada Rijeke predstavila je novi projekt „Riječke gastronomske luke“, pokrenut u suradnji s tvrtkom Abisal.

Cilj projekta kojeg su predstavili direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa i predstavnica tvrtke Abisal Karin Mimica povezivanje je ugostiteljskih objekata i razvijanje novog gastronomskog brenda s konačnim ciljem podrške u profiliranju dionicima destinacije i podizanje ukupne kvalitete i prepoznatljivosti.

Petar Škarpa istaknuo je kako se Rijeka može pohvaliti bogatom ugostiteljskom ponudom koja je u posljednjih nekoliko godina postala posebno šarolika. Građani i posjetitelji tako mogu uživati u različitim vrstama kuhinje, autohtonim jelima kao i egzotičnim restoranima, uže specijaliziranim ugostiteljskim objektima, street food-u ili fine diningu.

„S ubrzanim razvojem ponude javila se i potreba za pronalaskom novih marketinških rješenja za prezentaciju riječke gastronomije. S tim ciljem, na naše veliko zadovoljstvo, udružili smo snage s partnerom, tvrtkom Abisal koja stoji iza nekoliko važnih gastronomskih brendova, a iz koje je i proizašla ideja za ovaj projekt“, rekao je Škarpa i dodao kako će novi gastronomski projekt „Riječke gastronomske luke“ olakšati građanima i gostima odabir ugostiteljskih objekata koji će zadovoljiti njihove ukuse, dok će restorani, uz pomoć osmišljenog komunikacijskog modela, moći bolje predstaviti svoju ponudu strukturiranu prema specifičnim zahtjevima ciljanih skupina.

U okviru originalnog marketinškog koncepta, ispunjavajući određene zadane kriterije, profilirat će se u skladu sa svojim posebnostima te tako istaknuti svoju kvalitetu na različitim područjima gastronomije i ugostiteljstva.

Pojam luke kao spoja kultura, dobara, priča i doživljaja može se odlično primijeniti i na gastronomiju, a ovaj će projekt osnažiti turistički potencijal riječke gastro scene te omogućiti skladnu prezentaciju ponude na domaćem i stranim tržištima.

Gosti će s lakoćom pronalaziti informacije o riječkim objektima koji će ispuniti njihova očekivanja, kako po pitanju hrane i pića, tako i s obzirom na društvo u kojem dolaze i dodatne sadržaje koje objekti pružaju. Bez obzira traže li idealno mjesto za nedjeljni ručak s obitelji, mjesto gdje mogu odraditi poslovni sastanak dok uživaju u dobroj marendi, gdje mogu uživati u lokalnim ribljim ili egzotičnim specijalitetima – cilj je skratiti im put od želje do ukusnog zalogaja.

“Nadam se da će ugostitelji prepoznati važnost međusobnog povezivanja i zajedničke promocije te se u što većem broju uključiti u ovaj strateški projekt kojim bi se mogao postići veliki iskorak u stvaranju prepoznatljivog riječkog gastronomskog brenda s krajnjim ciljem pozicioniranja Rijeke među atraktivne destinacije za ljubitelje gastronomskih užitaka.

Prijavljeni ugostiteljski objekti koji ispunjavaju propisane uvjete s ponosom će nositi titulu odabrane Riječke gastronomske luke kao garanciju kvalitete ponude i usluge te će postati glavni aduti riječke gastronomije“, istaknuo  je Škarpa.

Autorica projekta Karin Mimica predstavila je projekt te pozvala ugostitelje koji se još nisu prijavili da podrže ovu inicijativu. “Do sada je stiglo 20-ak kandidatura za različite gastronomske luke od strane 7 restorana (svaki se restoran može kandidirati u do 3 kategorije) i još ih je 10-ak u fazi razmišljanja kako da kroz naziv luke opišu svoju ponudu. Svima stojimo na raspolaganju da im pomognemo izabrati ili osmisliti naziv gastronomske luke koja najbolje ocrtava ono što pojedini restoran nudi. U prvoj podjeli riječke gastronomske ponude na luke predložili smo – romantične gastronomske luke; obiteljske gastronomske luke; poslovne gastronomske luke; ribarske luke; veganske luke; luke za vinske znalce; pivske gastronomske luke, luke lokalnih namirnica te luke posebnosti pod koje spadaju i restorani specijalizirani za kuhinje drugih destinacija i zemalja. U međuvremenu nam stižu i od ugostitelja i od građana novi prijedlozi – Dnevne luke – marendariji s dnevnom promjenom menija, Radničke luke, Degustacijske luke, Barbeque luke, luke Tapasa… Otvoreni smo za sve prijedloge koji dobro marketinški zvuče, a ocrtavaju i specifičnu konkretnu ponudu restorana“, objasnila je Mimica i dodala kako je osnovni cilj projekta pomoći građanima da se bolje snađu u šarolikoj ponudi, a ugostiteljima da se profiliraju kroz zajedničku marketinšku platformu gastronomske ponude Rijeke.

Svi zainteresirani ugostitelji koji žele biti dio ovog projekta mogu se prijaviti do 15. veljače ove godine. Više informacija o projektu kao i obrazac za kandidaturu ugostitelja dostupan je na web stranici Turističke zajednice grada Rijeke.

Prvi nositelji titula različitih Riječkih gastronomskih luka bit će proglašeni već krajem ožujka odnosno početkom travnja 2022.