Prateći nove trendove istraživanja, prikupljanja iskustava i mišljenja korisnika usluga u destinaciji, Turistička zajednica grada Rijeke je putem projekta Review Booster Pro kreirala novi način prikupljanja podataka.

Projekt Review Booster Pro za cilj ima anketiranje ciljanih gostiju koji koriste usluge Turističke zajednice u destinaciji. Ideja je na moderan i siguran način saznati mišljenja gostiju i  kvalitetno nastaviti upravljati destinacijom i turističkim proizvodima. Ovaj projekt nastavak je istraživanja koji je Turistička zajednica grada Rijeke provodila duži niz godina, a u prilagođenom i sigurnom obliku nastavio se i sada uslijed situacije s pandemijom Covid-19.

Ovo je još jedna u nizu aktivnosti koje Turistička zajednica grada Rijeke provodi s ciljem unapređenja kvalitete turističkih proizvoda i usluga, a doprinijet će lakšem detektiranju segmenata ponude na koje je potrebno obratiti posebnu pažnju te usmjeriti dodatne napore u njihov daljnji razvoj.

Rijeka Booster Pro aplikacije_TZ Rijeka

Review Booster Pro koristi se putem očitanja QR koda preko mobilnog uređaja

Review Booster Pro sastoji se od uređaja koji korisnicima omogućuje da odmah ili u njima prilagođenom vremenu dobiju informaciju o destinaciji i ostvare mogućnost da ostave komentar o uslugama u destinaciji.

Korištenje uređaja je izuzetno lako i prilagođeno je svim korisnicima pametnih telefona jer se informiranje, odnosno anketiranje započinje prislanjenjem vlastitog pametnog telefona na Review Booster Pro.

Rijeka Booster Pro aplikacije_TZ Rijeka

Projekt za cilj ima unaprijeđenje kvalitete ponude turističke destinacije

Korištenjem NFC tehnologije ili skeniranjem QR koda koji se nalazi na uređaju Review Booster Pro, turisti će moći na najjednostavniji način s vlastitog mobilnog uređaja ocijeniti uslugu Turističkog informativnog centra, ispuniti upitnik o zadovoljstvu turističkom destinacijom kao i pojedinim segmentima usluga u Rijeci te se dodatno informirati o turističkoj ponudi na mrežnim stranicama Turističke zajednice grada Rijeke kao i „zapratiti“ profile Turističke zajednice na društvenim mrežama.

Ovo anketiranje provoditi će se tijekom sljedeće godine u Turističkom informativnom centru  i Info-punktu kao i na drugim interesnim lokacijama. Ovaj način anketiranja na drugim lokacijama omogućen je zahvaljujući korištenoj tehnologiji koja ne zahtjeva izvor energije te će se tako primjenjivati „na terenu“ za ispitivanje zadovoljstva gostiju i analizu tržišta na prigodnim događanjima i turistički prometnim točkama u cijelom gradu.