U Art kinu prezentiran je novi spot Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i društva Rijeka 2020 na temu Europske prijestolnice kulture, poznatog hrvatskog redatelja Dalibora Matanića i produkcijske kuće Filmerija.

U realizaciji spota pored Turističke zajednice grada Rijeke, Hrvatske turističke zajednice i TD Rijeka 2020 d.o.o. angažirana je riječka produkcijska kuća Filmerija te brojni statisti s područja Rijeke. Spot je snimljen na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci i odražava simboliku Luke različitosti koju Rijeka predstavlja kao nositelj titule Europske prijestolnice kulture 2020.

Magdalena Lupi Alvir, Sanjin Stanić i Dalibor Matanić

Magdalena Lupi Alvir, Sanjin Stanić i Dalibor Matanić

Redatelj promidžbenog spota Dalibor Matanić zajedno s producentom Sanjinom Stanićem i scenaristicom Magdalenom Lupi Alvir predstavio je novi promidžbeni spot, ideje za snimanje te brojne gradske lokacije koje su postali „filmski centri“ tijekom realizacije projekta. Scenaristica Magdalena Lupi Alvir istaknula je da je cijela ideja spota bila susret različitih gradskih lokacija, različitih karaktera i različitih generacija.
„Upravo taj susret različitih lokacija Rijeke i pomalo začudnih karaktera je ono za što nam se činilo da je najbolje što ocrtava sliku grada i najtočnije prikazuje našu Luku različitosti. Film preslikava ideju sedam programskih pravaca Europske prijestolnice kulture, nastojali smo pokazati sadašnji trenutak Rijeke, koji na jedan pomalo iščašen i začudan način spaja i prošlost i sadašnjost te poziva na budućnost koju ćemo u Rijeci 2020.  godine punim plućima doživjeti,“ kazala je Lupi Alvir.

Dok se producent Stanić prisjetio se zgoda s kojima su se susretali tijekom snimanja, redatelj Dalibor Matanić izrazio nadu da je film uspio poslati poruku optimizma. Izvrsna ekipa i pozitivna atmosfera dočarana je prikazivanjem kratkog making of-a novog promidžbenog spota.

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice

Direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa istaknuo je kako je prikazani film snimljen temeljem Javnog poziva za prikupljanje ponuda usluga kreativne agencije i produkcije spotova koji je raspisala Turistička zajednica grada Rijeke uz sufinanciranje Hrvatske turističke zajednice, a za koji su pristigla 22 scenarija. Direktor Petar Škarpa zahvalio se svim partnerima koji su sudjelovali u realizaciji projekta, a posebnu zahvalu uputio je Hrvatskoj turističkoj zajednici i direktoru, Kristjanu Staničiću, koja je sufinanciranjem omogućila realizaciju ovako zahtjevnog projekta.

Emina Višnić, direktorica TD Rijeka 2020 d.o.o. čestitala je produkcijskom i kreativnom timu na izvrsnom filmu, kojim su točno pogodili što je Europska prijestolnica kulture i Luka različitosti. Direktorica je istaknula kako su pogodili 4 elementa Europske prijestolnice kulture – hrabrost, neobičnost, progresivnost i ambicioznost. Također napomenula je da će promidžbeni spot koristiti u daljnjoj promociji, kako nacionalnoj tako i međunarodnoj.

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel izrazio zadovoljstvo spotom

Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel izrazio zadovoljstvo spotom

Projekt Europske prijestolnice kulture značajan je ne samo za Rijeku već i za cijelu regiju što je istaknula direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov. Zaista se prikazala Luka različitosti u kojoj se može pronaći za svakog po nešto i raznolikost koja je specifična za Rijeku, dodala je Irena Peršić Živadinov.

Podsjetivši kako se jučer napunilo tri godine kako je Rijeka i službeno postala Europskom prijestolnicom kulture, gradonačelnik grada Rijeke Vojko Obersnel izrazio je zadovoljstvo promidžbenim spotom.
„Vjerujem da će strancima impresija nakon odgledanog filma biti– ovi su ludi, treba svakako doći do tog grada, no za nas Riječane jednu posebnu poruku s nizom tipično riječkih motiva. Kad ga pažljivo gledate, vidjet ćete da u tom filmu ima svega onoga što čini Rijeku, od rock-povijesti, Zametskih zvončara, prekrasne ribarnice, preko luke, različitog industrijskog nasljeđa i industrijskih postrojenja, do lijepih riječkih veduta – Korza, zalaska sunca, Trsata, kao i neuobičajenih scena, poput konja koji izlazi iz kontejnera,“ kazao je riječki gradonačelnik, zahvalivši se Hrvatskoj turističkoj zajednici na potpori na ovom projektu te najavio i suradnju na budućim projektima tijekom ove i iduće godine.

Hrvatska premijera spota u prepunoj dvorani Art kina

Hrvatska premijera spota u prepunoj dvorani Art kina

Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice čestitao je cijeloj ekipi na sjajnom video uratku te istaknuo da promidžbeni spot ima visoku umjetničku vrijednost i ono najbitnije – pobuđuje emociju. Također nadovezao se na izjavu gradonačelnika Vojka Obersnela i potvrdio suradnju u nadolazećem periodu za promociju Rijeke kao Europske prijestolnice kulture.

Međunarodna premijera promidžbenog spota bila je na najvećoj svjetskoj turističkoj burzi ITB u Berlinu, koja se ove godine održala od 6. do 10. ožujka.

Promidžbeni spot možete pogledati na You tube kanalu Turističke zajednice grada Rijeke.