U ovoj školskoj godini Grad Rijeka je putem projekta RInkluzija osigurao 2.854.013,40 kuna(379,019,04 EUR), za rad 63 pomoćnika u nastavi, od čega je 2.425.911,39 kuna (322.166,18 EUR), bespovratnih sredstava uz stopu vlastitog sufinanciranja od 15%, dok je iz proračuna Grada dodatno osigurano 369.064,00 kuna, (49.012,48 EUR) za rad još 15 pomoćnika.

Većina pomoćnika radi s učenicima u redovnim odgojno-obrazovnim ustanovama, a ovom posjetom pružena im je jedinstvena mogućnost uvida u specifičan rad s učenicima iz posebne odgojno-obrazovne ustanove, ujedno ustanove – vodećeg partnera na projektu.

Edukativan posjet riječkom Centru za odgoj i obrazovanje

Edukativan posjet riječkom Centru za odgoj i obrazovanje

Centar za odgoj i obrazovanje Rijeka jedina je ustanova na području Primorsko-goranske županije s otocima u kojoj se provodi odgoj, obrazovanje, habilitacija, rehabilitacija, radno i stručno osposobljavanje djece i mladeži s intelektualnim teškoćama i drugim utjecajnijim teškoćama u razvoju, po posebnom  nastavnom planu i programu. S vizijom ustanove kao budućeg referalnog centra u području obrazovanja učenika s teškoćama te nosioca aktivnosti podrške u procesu inkluzivnog obrazovanja redovnom sustavu, svi pomoćnici u projektu formalno su zaposlenici Centra, a svakodnevno borave i rade u različitim osnovnim školama Grada Rijeke.

Edukativan posjet riječkom Centru za odgoj i obrazovanje

Edukativan posjet riječkom Centru za odgoj i obrazovanje

Centar za odgoj i obrazovanje sa 39 razrednih odjela, 178 učenika u osnovnoj i srednjoj školi, te stotinjak zaposlenika čini najveći takav centar u Hrvatskoj, a djeluje na čak pet lokacija te uz redovne aktivnosti provodi i čitav niz različitih terapija za djecu s višestrukim teškoćama.

Kao takav, predstavlja nezamjenjiv spoj stručnog znanja, dugogodišnje prakse i niza projekata što su prepoznali brojni stručnjaci i predstavnici institucija koji kontinuirano dogovaraju i provode obilaske Centra. Jučer su u jednom takvom posjetu sudjelovali pomoćnici koji su zasigurno prepoznali važnost ovakvih edukativnih aktivnosti te će stečena znanja moći širiti u svojoj mikro sredini u neposrednom radu s učenicima.

Europski socijalni fond