U tijeku su prijave za Summer RInnovation Lab: markeTHINK, ljetnu školu programa RInovatoRI, koja će se od 26. lipnja do 14. srpnja održati u Domu mladih Rijeka na temu marketinga.

„U centru ovogodišnjeg Summer RInnovation Laba ove godine bit će uvijek zanimljiv, sveprisutan, dinamičan i neizostavan – marketing. RInovatoRI će ovo ljeto zaroniti u svijet digitalnog marketinga kako bi razvili svoj prijedlog za osmišljeni proizvod ili uslugu koju će staviti na tržište. Polaznici će tijekom radionica upoznati razlike između marketinških kanala na Internetu (onsite/offsite) te istražiti kako se korisnici ponašaju na Internetu, odnosno tko je ciljana skupina za njihov proizvod/ideju/uslugu. Planirat će objavu sadržaja na društvenim medijima te izraditi digitalni marketinški miks pomoću alata Canva“, ističu organizatori ljetne škole – Upravni odjel za gospodarstvo, razvoj, ekologiju i europske projekte Grada Rijeke i Doma mladih Rijeka.

Ljetni RInovatoRI održavat će se svaki radni dan u periodu 26. lipnja do 14. srpnja u Domu mladih. Program će se provoditi s učenicima od 5. do 8. razreda osnovne škole raspoređenih u dvije grupe po 12 polaznika (ukupno 24 polaznika). Prva grupa će se održavati od 9.00 do 10.50 sati, a druga od 11.10 do 13.00 sati.

Ljetni RInovatoRI u posjetu JoomBoosu, brandu koji okuplja najpoznatije influencere u Hrvatskoj i regiji

U prvom tjednu programa, RInovatoRI će naučiti što je to digitalni marketing uz voditeljice programa Josipu Andrušić i Dijanu Malinić Mihelić, a polaznici će imati i gostujuće predavanje i radionicu s Ivanom Tokićem, direktorom poduzeća Promo Verse koji se bavi uslugama promocije, marketinga i oglašavanja na društvenim mrežama, posebice Tik-Toku. U petak, 30. lipnja, organiziran je izlet u Zagreb u sklopu kojeg je će ljetni RInovatoRI posjetiti JoomBoos, medijski centar i brand koji okuplja najpoznatije influencere u Hrvatskoj i regiji, a polaznici će se upoznati s njihovom poslovnom pričom, od začetka do sadašnjih uspjeha.

Sudionici ljetne škole protekle godine posjetili Park znanosti

Sudionici ljetne škole protekle godine posjetili Park znanosti

Drugi dio programa uključuje brainstorming uz storytelling i korake design-thinking metode kako bi, ovisno o vlastitim interesima, polaznici odabrali ideju, osmislili proizvod ili uslugu koju će staviti na tržište. Upoznat će se s pojmovima vizualnog identiteta kao što su logo, slogan, reklama, brand, promocija, oglašavanje i vlog te kako ih izraditi u digitalnom alatu Canva.

Polaznici će razviti marketinšku strategiju kako bi došli do poslovnog uspjeha. Naglasak će biti na poticanju odgovornog ponašanja na društvenim mrežama, kritičkom mišljenju, istraživanju tržišta te timskom radu, suradnji, kreativnosti i upornosti pri rješavanju zadatka. Dodatno, održat će se i radionica na temu medijske pismenosti u Centru tehničke kulture Rijeka gdje će se polaznici upoznati s pojmovima fake news, deepfake i clickbait te naučiti kako kritički vrednovati informacije s Interneta.

Treći dio programa fokusiran je na digitalnu izradu marketinškog prijedloga za vlastiti projekt njegovu pripremu za postavljanje na društvenim mrežama. Posljednji dan programa održat će se pitch prezentacije projekata svih timova i odabrati najbolja ideja.

Tko i kako se može prijaviti?

Prijaviti se mogu učenice i učenici petih (dijete koje je u šk. god. 2022./23. pohađalo i završilo 5. razred OŠ), šestih, sedmih i osmih razreda osnovnih škola. Prednost upisa imaju polaznici redovnog programa RInovatoRI te učenici škola čiji je osnivač Grad Rijeka.

Prijave se podnose putem online prijavnice  najkasnije do 23. lipnja 2023.

Broj mjesta je ograničen na 24 polaznika.

Program je besplatan za polaznike.

Dodatne informacije mogu se dobiti u Domu mladih, od stručne suradnice za projekte Irene Križanec, putem mobitela 095 451 6247 ili e-maila projekti@dom-mladih.hr i rinovatori@rijeka.hr.