Zvonimir Peranić (MOST) postavio je pitanje direktorici TD-a Rijeka 2020 Emini Višnić u vezi programa Europske prijestolnice kulture na brodu Galeb. Peranić je upitao koji su to konkretni predviđeni programi koji će se na tom brodu događati, te je li se ova stavka projekta EPK promijenila u odnosu na sadržaj iz prijavne knjige s kojom je Rijeka osvojila ovu titulu.

Direktorica TD-a Rijeka 2020 Emina Višnić rekla je kako je za brod Galeb ključan njegov stalni postav kojeg će u sklopu projekta izraditi Muzej grada Rijeke. Navevši kako su na brodu bile predviđene mogućnosti za održavanje filmskih i drugih manjih programa, Višnić je kazala kako zasad postoje dva predviđena filmska programa. Kazavši kako će većinu broda Galeb zauzimati upravo postav Muzeja grada Rijeke, Višnić je dodala kako Galeb nema previše prostora za dodatne programe.

Ljiljana Cvjetović (HSU) kazala je kako se stanari na Pehlinu žale da nakon izmjene kretanja linije javnog gradskog prijevoza 7A, autobus više ne prolazi kroz Pehlin, već kroz Ulicu Antuna Barca. Cvjetović je kazala kako su stanovnici svih naselja Blažičevo, Minakovo i dio ulice Pehlin ostali nepovezani sa gradom te kako se moraju voziti 30 minuta duže nego prije, te se moraju koristiti stajalištima u Ulici Antuna Barca kod trgovine Plodine i kod stadiona na Rujevici. Vijećnica je u ime stanovnika Pehlina uputila želju da se kod trgovine Interspar na Rujevici postavi autobusna stanica.

Gradonačelnik Vojko Obersnel kazao je kako je ovo pitanje trebalo biti upućeno direktoru KD Autotrolej, dodavši kako on zna za postojanje problema i pokušaja za njegovim rješavanjem drugačijom reorganizacijom prometa. Gradonačelnik je rekao kako je u tijeku praćenje prometa, te kako će jedna autobusna stanica biti postavljena uskoro, a još jedna kada se za nju budu prikupila sredstva, do kraja godine. Obersnel je rekao kako će detaljno odgovoriti pisanim putem.

Andrej Briščik (Akcija mladih) rekao je kako je vozni red Autotroleja na njihovim web stranicama postoji samo na hrvatskom jeziku, a kako s obzirom na rast broja turista koji za kretanje po gradu najčešće koriste javni prijevoz, Autotrolej treba biti prilagođen kao i njihov servis. Vijećnik je naveo kako Autotrolej nije implementirao sustav praćenja autobusnih linija u realnom vremenu na popularnom servisu Google maps, te upitao kada će se to napraviti i zašto se dosad nije.

Gradonačelnik Obersnel rekao je da se vozni red sastoji od naziva lokacija gdje voze autobusi i vremena kada oni polaze, dodavši kako se tako nešto ne može prevesti na strani jezik. Obersnel se složio da bi Autotrolej na drugačiji način trebao predstaviti svoj vozni red, te kako je u tijeku pilot projekt čija aplikacija nije do kraja dorađena. Gradonačelnik je kazao kako je projektima riječke aglomeracije (UAR) financirani iz tzv. ITU mehanizama, predviđeno i financiranje sustava obavještavanja koji će na autobusnim stanicama označavati najavu autobusa.

Sandra Krpan (SDP) zatražila je detaljnije informacije o projektu Grada Rijeke u kojem će se putem sredstava spomeničke rente financirati obnova određena grobna mjesta na Trsatu i Kozalu.

Gradonačelnik je naveo kako je u tijeku javni poziv vlasnicima grobnica na zaštićenim cjelinama navedenih groblja, gdje mogu ostvariti sufinanciranje njihove obnove. Obersnel je kazao kako je projekt sličan onome obnove fasada i krovova, gdje vlasnici kroz sustav bodovanja, koji ocjenjuje kategoriju zaštićenosti i važnost objekta dobivenih temeljem konzervatorskih procjena, mogu dobiti sufinanciranje za obnovu. Poziv se ponavlja drugi puta, nakon skromnog odaziva protekle godine, no gradonačelnik je rekao kako je to uobičajeno za nove projekte koji nisu prepoznati, te očekuje veći odaziv do 24. listopada, dok se detalji mogu saznati na službenoj web stranici Grada.

Mate Tomljanović (HSU) rekao je kako na određene ulice Pehlinu nisu označene putnim nazivima, već samo abecednim slovima i kućnim brojevima, što dovodi do problema pri pronalaženju kuća. Stanovnici Pehlina stoga žele da se nešto poduzme po tom pitanju i da ove ulice dobiju svoje nazive. Vijećnik je kazao kako ovakva situacija dovodi do velikih problema s neodazivanjem na sudske pozive i dostavljanjem pošte, a time i plaćanjem računa. Tomljanović je zatražio pisani odgovor i upitao kada će se situacija riješiti.

Gradonačelnik Obersnel je kazao kako je svjestan problema, tvrdeći kako je on nastao zbog načina gradnje i legalizacije objekata na tom području koje nije urbanistički definirano. Gradonačelnik je rekao kako će Odjel za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem predložiti rješenje kojim bi se ulice trebale definirati kao određene cjeline, te kako će Odbor za lokalnu samoupravu odrediti imena ulica. Obersnel je rekao kako je potrebna komunikacija s Mjesnim odborom i njihova suglasnost, budući da će doći do promjena i u osobnim dokumentima, svodeći problematiku na više od pitanja tehničkog provođenja zahtjeva, budući da će i Grad i stanovnici trebati platiti ove promjene.

Vijećnik Tomljanović dodao je kako je Mjesni odbor zaprimio ovaj zahtjev, te kako je obavješten i Odbor za lokalnu samoupravu.

Sandro Vizler (HNS) osvrnuo se na njegovo pitanje o streljani na Drenovi s prošle sjednice Gradskog vijeća, te upitao u kojoj je fazi ponovno pokretanje streljane, budući da je obećanje glasilo kako će to biti napravljeno u najkraćem mogućem roku.

Gradonačelnik Obersnel je rekao kako nema novije informacije o spomenutoj temi, dodavši kako je Grad podnio sve potrebne dokumente Ministarstvu državne imovine, uključivši i zahtjev prijenosa vlasništva zemljišta na Grad Rijeku. Prema informacijama iz Ministarstva, čeka se očitovanje MUP-a, a gradonačelnik je rekao kako se nada da će se to dogoditi uskoro.

Marinko Koljanin (nezavisni) spomenuo je započete radove na rekonstrukciji Krešimirove ulice, uz novouspostavljeni režim prometa koji će trajati oko godinu dana, navevši kako su zbog toga nastale gužve u gradskom prometu. Vijećnik je kazao kako je rok od godinu dana prevelik za dionicu od 930 metara, navodeći kako će radovi na 2400 metara dug Pelješki most biti gotov za tri godine, te upitao je li bilo pokušaja da se taj rok smanji i da li se može smanjiti, budući da građani gube vrijeme i strpljenje u gužvama koje će biti još veće u rujnu.

Gradonačelnik Obersnel naveo je kako situacija nije usporediva s Pelješkim mostom, čija izgradnja traje godinama, no kako je usporediva s izgradnjom pristupnih cesta tom mostu. Gradonačelnik je rekao kako se projekt rekonstrukcije ceste dijelom koristi europskim novcem koji ulaže KD ViK, te kako postoje stroga pravila natječaja i financiranja, pri čemu bi odstupanja od tih pravila dovela do dodatnih troškova, kazni i korekcija u cijeni. Obersnel je rekao kako se projekt mora pridržavati definirane tehnologije, dodavši kako je ponekad jednostavnije graditi nešto novo, nego rekonstruirajući postojeće budući da su ispod ceste i instalacije koje se ne mogu tek tako zakopati. Rok će se pokušati skratiti ovisno o pronađenom u podzemlju ceste, što se zasad čini mogućim, u čemu su investitori u suglasnosti s izvođačem radova, a gradonačelnik smatra kako se promet generalno odvija na zadovoljavajući način ukoliko se svi sudionici u prometu budu pridržavali nove regulacije prometa. Ljudi iz Rijeka prometa i prometne policije su dnevno na terenu i unaprjeđuju prometno rješenje ukoliko se to može napraviti.

Marinko Koljanin pozdravio je moguće skraćenje roka radova, dodavši kako bi kod ovakvih radova trebalo uzeti u obzir mogućnost dvosmjenskog rada, budući da je u pitanju kapitalna ulica koja je ključna za gradski promet, te kako bi ovi skuplji radovi smanjili troškove građana koji moraju obilaziti ovu ulicu u dužem vremenskom periodu.

Ivan Mencer (HDZ) započeo je temu o recentnom novinarskom članku napisanom na engleskom jeziku pod naslovom „The great pretender“ o Gabrieleu D’Annunziu, pojedincu koji je usmjerio povijest Rijeke, te članku Vladimira Nazora iz 1932. godine o D’Annunziovom književnom radu. Mencer je upitao gradonačelnika da objasni zašto ime Gabrielea D’Annunzia još uvijek živi, umjesto da netragom nestane u ropotarnicu povijesti.

Gradonačelnik Obersnel je rekao kako je već odgovarao na ovo pitanje, te ponovio kako u se programskim aktivnostima Grada Rijeke ili projektu EPK ne govori o Gabrieleu D’Annunziu u superlativima, već u kontekstu žrtava i terora koje su doživjeli stanovnici Rijeke za vrijeme njegove kratke vladavine. U pripremi je izložba koja će podsjetiti i jasno prikazati da D’Annunzio nije bio samo pjesnik kakvim ga žele predstaviti njegovi obožavatelji, nego prije svega začetnik fašističke ideje, okupator i nasilnik, provoditelj zločina i terora. Gradonačelnik je rekao da ne treba zaboraviti negativne pojave iz prošlosti, nego o njima treba govoriti i u njima vidjeti trajno upozorenje da se takva događanja ne ponove, a svjedočimo kako ih itekako ima. Obersnel je kazao kako je nedavno dobio pismo udruge iz Trsta i Udina koja se protivi slavljenju D’Annunzia u Italiji i dizanja njegovog spomenika koja se organiziraju u nekim gradovima povodom stote godišnjice okupacije Rijeke od strane D’Annunziovih trupa, te kako upravo zbog toga to ime ne smijemo zaboraviti, već govoriti povijesne činjenice.

Vijećnik Mencer izrazio je zadovoljstvo jednakim stavom njega i gradonačelnika, no istaknuo kako treba ustanoviti odgovornost onoga tko je dozvolio da se na engleskom jeziku piše promocijski materijal o projektu EPK pod rečenim naslovom koji sugerira potpuno suprotne ideje o D’Annunziu.

Damir Popov (HDZ) kazao je kako je 22. lipnja obilježen Dan antifašističke borbe, a kako je svečana akademija ovim povodom održana na lokaciji koju je Gradsko vijeće preimenovalo u Trg Riccarda Zanelle, ocijenivši kako je Zanella bio vođa autonomaške politike koja je bila simbol podjela u gradu i provođenja straha i terora prema autohtonom hrvatskom stanovništvu, dodavši kako ta se politika nije razlikovala od politike aneksionista. Popov je rekao kako je povijest Zanellu odredila kao osobu obuzetu talijanskim nacionalizmom i šovinizmom, osobu koja je stajala iza nasilnog ulaska talijanske vojske u Rijeku, agitirajući kod talijanskog premijera i vlade, osobu koja je bila suradnik D’Annunzia i njegovom prijetećem fašizmu. Vijećnik je kazao kako je Zanella nakon 2. svjetskog rata diplomatskim pokušajima nastojao poništiti rezultate antifašizma i obnoviti Slobodnu državu Rijeka, te upitao gradonačelnika, dobitnika priznanja za njegovanje tradicije Narodnooslobodilačke borbe od strane SABA PGŽ u 2016. godini, srami li se kada govori o vrijednostima antifašizma na adresi Riccarda Zanelle. Popov je zatražio pisani odgovor na svoje pitanje.

Gradonačelnik Obersnel je rekao da se ne srami i da mu nije neugodno zato što je njegov antifašizam neupitan. Gradonačelnik je rekao kako je vijećnikova elaboracija problematična, osvrnuvši se na Zanellino pozivanje talijanske vojske u grad, dodavši kako je to učinjeno da se D’Annunzio odstrani. Gradonačelnik je kazao kako u Zanellinom proglasu u vrijeme održavanja izbora 1921. godine stoje vrlo negativne opaske o D’Annunziju, te kazao kako u današnjim okolnostima neke povijesne stvari izgledaju čudno i ne možemo ih gledati s današnje pozicije i današnjih političkih aspekata. Obersnel je ponovio kako se ne srami i kako ne vidi vezu između imenovanja trga po Zanelli s njegovim stavom o antifašizmu.

Popov je rekao kako je Obersnelov stav o fašizmu i Zanelli kontradiktoran, kazavši kako je okončanjem Prvog svjetskog rata vlast u Rijeci preuzelo Narodno vijeće Rijeke, gdje istaknuti Talijani, uključujući Zanellu, zovu talijansku vojsku da bi preuzeli vlast.

 Petra Karanikić (SDP) kazala je kako se u srcu turističke sezone iz medijskih napisa može zaključiti kako veliki dio apartmana i smještajnog kapaciteta prazan. Vijećnica je zamolila informacije o podacima i turističkim rezultatima Rijeke.

Gradonačelnik Obersnel je rekao kako posljednje informacije Turističke zajednice govore da Rijeka nema problema s dolascima i noćenjima turista, kazavši kako se ostvaruju dobri rezultati o kojima možemo svjedočiti i na Korzu gdje se susreću brojni turisti. Iz podataka objavljenih za lipanj 2019., izdvojen je rast od 15% u dolascima, a 34% u noćenjima u odnosu na isti mjesec prošle godine, a kako je u prvih šest mjeseci taj rast 11%, odnosno 24% dolazaka i noćenja, što Rijeku stavlja u sam vrh turističkih destinacija u županiji. Obersnel je rekao kako se radi o relativno malim apsolutnim brojkama, no dodao kako one nisu zanemarive, budući da organizacija European City Marketing, čiji je Grad Rijeka član, redovito radi turistička istraživanja te kaže kako je Rijeka među slično velikim gradovima na drugom mjestu po relativnom rastu dolaska i noćenja, ali i na drugom mjestu po apsolutnom broju ostvarenih noćenja. Rijeka je po ovim pokazateljima ispred gradova poput Graza, Klagenfurta, Maribora, Utrechta, San Sebastiana, a gradonačelnik je iskazao vjerovanje kako će iduće godine zbog projekta EPK ti pokazatelji biti još veći. U turističkoj strukturi grada dominira privatan smještaj koji broji preko 5 tisuća ležajeva, a taj broj će rasti kao i broj hotelskog kapaciteta jer se iduće godine otvara Hilton hotel na Costabelli, hoteli Jadran kreću u rekonstrukciju Nebodera i Park, a za jesen ove godine najavljen je početak gradnje hotela na Potoku.

Vuk Prica (SDP) naveo je kako se uz dobre turističke rezultate mora spomenuti propadanje 3. maja, pri čemu Vlada Republike Hrvatske i premijer Plenković ignoriraju problem i nadaju se da će on proći mimo njih. Vijećnik je upitao gradonačelnika što je Grad Rijeka napravio za 3. maj i što može napraviti.

Gradonačelnik Vojko Obersnel rekao je kako agonija brodogradilišta i dalje traje te kako nije proglašen stečaj prvenstveno zbog nove uprave, direktoru Ediju Kučanu i sindikatima koji su tražili konstruktivan pristup rješavanju problema. 3. maj u ovom trenutku ima model izlaska iz krize koji se bazira na završetku brodova koji se trenutno ondje nalaze, a vode se i razgovori s brodovlasnicima koji su zainteresirani za nastavak postojećih ugovora i ugovaranje novih gradnji. Za to su potrebna inicijalna sredstva kako bi se stvar pokrenula, a 3. maj u ovom trenutku ne traži nepovratna sredstva Ministarstva gospodarstva, već garanciju za kredit, budući da pokazatelji govore kako bi on mogao biti vraćen. Gradonačelnik je rekao kako je on u kontaktu s rečenim ministarstvom te premijerom koji načelno kažu da su spremni pomoć, ali bez konkretnih poteza, premda bi po njegovom sudu nešto trebalo biti odlučeno u kratkom vremenu jer je novo ročište o stečaju zakazano za kolovoz. Grad Rijeka je odustao o prisilnim mjerama naplate dugovanja koja postoje prema gradskom proračunu, a to će se činiti i dalje. Jedan od apela uprave i sindikata 3. maja prema dobavljačima bio je skidanje ovrhe jer je to model kojim se rizik od stečaja može smanjit. Grad Rijeka osigurava sredstva za topli obrok radnika te je za to dosad izdvojeno 137 tisuća kuna, a izvještaj o trošenju proračunske rezerve je na dnevnom redu sjednice ovog vijeća. Na zamolbu sindikata Grad Rijeka je o svom trošku osigurao prijevoz radnika 3. maja koji su obavljaju poslove u brodogradilištu Viktor Lenac.

 Aleksandar Bulog (SDP) naveo je kako je ljeto idealno vrijeme da se nešto napravi na zgradama u vlasništvu Grada Rijeke poput škola i vrtića, spomenuvši kako je proteklih sezona ovo vrijeme iskorišteno za građevinske radove. Bulog je upitao gradonačelnika o projektima takvih radova, na kojim su lokacijama predviđeni i u kolikom financijskom iznosu.

Gradonačelnik Obersnel rekao je kako je u planu energetska obnova tri školske (Pehlin, Gornja Vežica i OŠ Eugen Kumičić) i dvije vrtićke zgrade (Belvedere i Vidrice) koja obnavlja fasadu, stolariju, krovove s ciljem smanjenja rasipanja toplinske energije. Kako bi dobili novce iz EU fondova za tu namjenu, potrebno je kroz elaborat dokazati da će se ostvariti uštede u trošenju toplinske energije za bar 50%. Predviđeni su i manji radovi u 13 objekata škola i vrtića poput farbanja, popravaka, sanitarija, stolarije i sličnog, u iznosu od oko 27 milijuna kuna. Grad Rijeka je iz projekta energetskih obnova, gdje se koriste sredstva europskih fondova i sredstva fonda za energetsku učinkovitost i zaštitu okoliša, investirao ili priprema ovogodišnje investicije u iznosu od 100 milijuna kuna, od čega 52% otpada na rečene fondove, a ostatak na sredstva iz gradskog proračuna.

Filipa Capan (HDZ) postavila je pitanje u vezi dječjeg vrtića na Martinkovcu, navevši kako je u iz gradskog proračuna za 2018. za realizaciju zamjene nekretnina utrošeno 169 tisuća kuna. Vijećnica je upitala na kojem je se dijelu Martinkovca predviđena izgradnja te kako teče izgradnje tog kapitalnog projekta, budući da u proračunu za 2019. i projekcijama za 2020. i 2021. godinu za ovu stavku nema predviđenih iznosa.

Obersnel je rekao da je u postupku rješavanje imovinsko-pravnih odnosa, dodavši kako je zamjenom nekretnina dobiven tek dio zemljišta potrebnog za izgradnju vrtića. Projekt će se nastaviti kada rečeni odnosi budu riješeni, tj. kad Grad Rijeka bude vlasnik dovoljno velikog terena za izgradnju, a prioriteti Grada su u međuvremenu vrtić na Rastočinama i vrtić kojeg će financirati Talijanska unija. Gradonačelnik je rekao da izostavljanje određenih projekata u proračunu ne znači da se oni neće realizirati.

Vijećnica Capan zatražila je pisani odgovor o točnom pozicioniranju budućeg vrtića na Martinkovcu.

Hrvoje Burić (Bura) rekao je kako je Vijeće Mjesnog odbora Grada Trsata jednoglasno predložilo Rijeka sportu da se ukloni četrdesetak baznih stanica s Dvorane mladosti te zatražilo petogodišnje ugovore Rijeka sporta s teleoperaterima prema kojima je iste moguće raskinuti u roku od 30-60 dana od njihovih skorašnjih isteka. Vijećnik je upitao hoće li se bazne stanice ukloniti ili će gradonačelnik „pogodovati teleoperaterima na Dvorani mladosti Tele 2, Vipnetu i T-comu“, dodavši kako je u proteklih 10 godina uprihodovano otprilike 110 tisuća eura prihoda, dok u Dvoranu mladosti koja propušta nije uloženo ništa.

Gradonačelnik Obersnel je rekao kako je pitanje trebalo biti najavljeno i upućeno direktoru Rijeka sporta, budući da oni sklapaju ugovore s teleoperaterima te ostvaraju rečene prihode, a to ne čini gradski proračun. Obersnel je rekao kako bi volio da Vijeće Mjesnog odbora da prijedlog o novoj lokaciji baznih stanica.

Vijećnik Burić je rekao kako je na adresu Rijeka sporta poslan upit, na kojeg mjesec i pol nije pristigao nikakav odgovor, dodavši kako je u pitanju i zdravlje, prvenstveno djece. Burić je rekao kako su antene postavljene u kratkom radijusu od OŠ Trsat što dovodi do njihovog zračenja, spomenuvši kako su gradovi u Istarskoj županiji donijeli pravilnike po kojima se u blizini škola ovi uređaji ne smiju postavljati. Vijećnik je gradonačelniku rekao da bi trebao voditi računa o zdravlju djece te zbog toga maknuti rečene antene.

Koraljko Pasarić (PSG) rekao je kako je upućen niz javnih poziva građanima da se uključe u projekte TD-a Rijeka 2020, te upitao jesu li slični pozivi bili upućeni dobitnicima nagrada Grada Rijeke, kazavši kako ti ljudi „vole grad u kojem žive i djeluju i kako su među najboljima što imamo“. Pasarić smatra da bi oni trebali javno reći svoje mišljenje kroz tribinu ili sličnu formu o dosadašnjem programu, programima u tijeku i narednim programima u završnici projekta.

Gradonačelnik Obersnel rekao je da bi ovaj prijedlog imao smisla te da bi se mogao realizirati da je dan prije godinu dana, dodavši kako je program praktički u potpunosti definiran i u kontekstu osiguranih financijskih sredstava, te kako se on trenutno operativno dorađuje kako bi početkom rujna bio predstavljen, zajedno sa svojim programskom knjižicom. Gradonačelnik je rekao da su se dobitnici nagrada, kao i svi drugi građani, mogli uključiti u čitav niz održanih javnih rasprava i poziva vezanih uz realizaciju ovog velikog projekta. Obersnel je rekao da ne vidi razlog zašto bi se dobitnici Grada Rijeke trebali posebno izuzimati u kontekstu EPK.

Vijećnik Pasarić je naveo kako je pitanje bilo usmjereno na to jesu li slični pozivi već upućeni, dodavši kako još ima vremena i za to.

Petra Mandić (MOST) rekla je kako je aktualiziran projekt poduzetničke zone Bodulovo, a u kontekstu nedostatka vrtića na Škurinjama, te postavila pitanje predviđa li se mogućnost da se unutar te zone, s obzirom na opći nedostatak prostora u ovom dijelu grada, namijeni prostor za osnivanje gradskog vrtića ili davanje u zakup vrtiću privatnog osnivača te je li slično rješenje dosad promišljano. Vijećnica je rekla da djeca sa Škurinja nemaju prednost upisa u Vrtiće na Rastočinama i Drenovi, te često ostaju bez vrtićkog smještaja.

Gradonačelnik Obersnel je naveo kako ova zona nije povoljno mjesto za vrtić te rekao kako on nije predviđen na toj lokaciji, već na području škurinjskog plasa u kontekstu izgradnje novog dijela naselja koji je u planovima po modelu poticanje stanogradnje. Obersnel je rekao kako ta zona zahtijeva velika infrastrukturna ulaganja te da ondje nisu izrađene niti ceste, dodajući kako će taj projekt pričekati jer druge lokacije imaju prioritete POS-a.

Josip Kukuljan (MOST) rekao je kako su putnici Autotrolejevih autobusa izloženi dugim čekanjima zbog toga što im autobusi kasne ili niti ne dolaze, što je poseban problem za one koji moraju presjedati i koristiti više linija. Kukuljan je postavio pitanje što se napravilo po pitanju broja vozača Autotroleja i što se planira napraviti po pitanju poboljšanju neučinkovitog sustava servisiranja autobusa.

Gradonačelnik Obersnel rekao je kako ne vidi razloge za odgovaranje na subjektivne procjene vijećnika o neučinkovitom sustavu servisiranja, rekavši kako su oni servisirani i kako voze, uz dodatak da će ove i iduće godine pristići još 20-tak, odnosno 30-tak novih autobusa. Problem s vozačima autobusa ostaje i daje; Grad Rijeka je kroz rebalans proračuna osigurao dodatna sredstva za povećanje plaća za vozače i automehaničare Autotroleja i Rijeka plusa, što iznosi oko tisuću kuna bruto. Gradonačelnik je rekao kako se nada da će ovaj potez bar malo ublažiti odlazak vozača iz Autotroleja, a poduzeti su i potezi prema prekvalifikaciji i animaciji vozača iz drugih krajeva Hrvatske da dođu raditi u Autotrolej. Situacija se analizira i pokušava se naći rješenje kako osigurati zadovoljavajuću kvalitetu prijevoza s postojećim raspoloživim brojem, što će podrazumijevati drugačije pristupe.

Vijećnik Kukuljan rekao je kako vozači svoje radne sate troše na komercijalne vožnje, a od istih se vozača traži da voze duple smjene kako bi pokrili gradske linije, iz čega se vidi da direktor Alberto Kontuš ne misli ukinuti komercijalne vožnje kako bi na optimalan način raspoređivao radne sate na gradske i prigradske linije.