Aktualni je sat započeo pitanjem Dušana Sekulića (PGS) o parkiranju u centru grada. Na pitanje je odgovorio gradonačelnik Obersnel koji je naznačioda na žalost svih koji koriste osobno vozilo ne može ponuditi ništa novo. Otvorena su nova parkirališta, a broj parkirnih mjesta povećan. Poglavarstvo će uskoro raspravljati o modelu subvencioniranja parkiranja u garaži Zagrad. Rezervirano parkirališno mjesto bit će moguće kada broj parkirnih mjesta nude zadovoljavajući.

Anu Komparić Devčić (SDP) interesiralo je stanje sportske infrastrukture odnosno u kojoj su fazi pripreme za izgradnju dvorane na Zametu i bazena na Kantridi. Odgovor je dao Luciano Sušanj, član Poglavarstva zadužen za sport. Za dvoranu Zamet izrađuje se projektna dokumentacija. Početak radova očekuje se ove godine kako je planirano, a problem predstavljaju još uvijek neriješeni imovinsko pravni odnosi, o čemu se vode sporovi. Za bazen Kantrida  projekt će biti gotov ove godine, a radovi će počet također ove godine, sredstva su osigurana i sve ide prema terminskom  planu.

Morena Vidmar (Treći blok) pitala je je li moguće u roku 24 sata ukloniti grafite rasističkog i nacističkog sadržaja s riječkih fasada i u pothodniku na Piramidi i kakvo je stanje mreže plinskih instalacija, odnosno hoće li netko odgovarati zbog nesretnog slučaja trovanja plinom u Krešimirovoj ulici jer smatra da se tamo nešto zataškava. Odgovor je dao gradonačelnik, pojasnivši da je o grafitima već bilo riječi. Problem nije jednostavno riješiti jer su zgrade u privatnom vlasništvu pa je potrebna suglasnot vlasnika. Odjel gradske uprave za komunalni sustav priprema materijal za Poglavarstvo kojim će se taj problem riješiti. Što se tiče plinifikacije, Obersnel smatra da je neozbiljno i neodgovorno govoriti da se bilo štogod zataškava. O tom se problemu govorilo i na tiskovnim konferencijama, nadzornom odboru i skupštini Energa. Mrežu treba što prije zamijeniti jer su pojedini dijelovi stari i 70 g., a upravo se ove godine zamijenjuju najstariji dijelovi mreže. Energo ima dva uređaja za mjerenje curenja plina ali to nije garancija da se nakon mjerenja neće desiti puknuće dotrajale cijevi. Jedino rješenje jest zamjena mreže zbog čega se između ostalog i išlo u dokapitalizaciju Energa. Nema potrebe za čijom odgovornosti, a ukoliko je i bude o tome će brigu voditi mjerodavni organi

Ivica Pađen (SNA) je postavio pitanje zašto je poskupila voda i kamo je nestalo 120 milijuna kuna namijenjenih investiranju u Vodovod i kanalizaciju između 1996. i 2001.g. te da mu se pojasni zašto su u Autotroleju novim autobusima zaribali motori, koji po njemu troše nekvalitetno ulje. Obersnel je odgovorio da se na poskupljenje vode koje mjesečno za četveročlanu obitelj iznosi 17 kuna, išlo zbog ulaganja u budućnost. Poskupljenje je u funkciji razvoja vodovoda i izgradnje kanalizacijskog sustava Grobinštine poradi zaštite vodoopskrbnog sustava. Podaci o radu KD Vodovod i kanalizacija bit će izneseni u godišnjem izvješću. Ćiril Jurišić, direktor Autotrolej je pojasnio da proizvođači motora određuju koje se ulje treba stavljati u motore, a ako je propisano da se treba mijenjati na 30.000 km onda oni mijenjaju već na 25.000 km. Ulja koja se nabavljaju javnim nadmetanjem moraju imati ateste. Vijećnik Pađen nije bio zadovoljan odgovorom jer smatra da bi Autotrolej trebao koristiti Inino ulje a nabrojao je i desetak garažnih brojeva autobusa koji su po njemu bili “zaribani”.

Sanju Blatančić (SDP) interesiralo je koliko je riječkih osnovnih škola uključeno u projekt UNICEF-a protiv nasilja nad djecom. Odgovor je dao Ivan Lenac član Poglavarstva zadužen za područje odgoja i školstva. On je naveo da je Ministarstvo za cijelu Hrvatsku izdvojilo samo 970.000,00 kn što je premalo za bilo štogod ozbiljnije. Svaka riječka škola ima individualni program za sprječavanje  nasilja.

Esma Halepović-Đečević (HSS) smatra da je Kresnikova ulica zakrčena prometom i potpuno paralizirana pa postavlja pitanje može li se štogod učiniti da se izgrade spojne ceste Zapada i Škurinja. Član Poglavarstva Darko Crnković zadužen za komunalne djelatnosti je pojasnio da su privremena rješenja najskuplja te da je u pripremi kompletna preregulacija na tom području. Budući da vijećnica Halepović-Đečević nije zadovoljna dodatno obrazloženje dao je gradonačelnik Obersnel. Po njemu svaki Mjesni odbor želi da se promet preregulira nekamo drugamo. Teško je očekivat da će se išta brzo promijeniti osim poboljšanja koja će se postići izgradnjom ceste D 403 . Sva rješenja predviđena Prostornim planom strahovito skupa jer se moraju kopati tuneli.