Grad Rijeka, Upravni odjel za komunalni sustav i promet, Odsjek za zajedničku komunalnu djelatnost objavljuje Javni natječaj za davanje na korištenje površina javne namjene za postavu privremenih objekata – pokretnih naprava na području grada Rijeke.

Grad Rijeka, Upravni odjel za komunalni sustav i promet, Odsjek za zajedničku komunalnu djelatnost, na temelju odredbi članka 6. i 8.  Odluke o korištenju površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Grada Rijeke za postavu privremenih objekata, reklamnih i oglasnih predmeta te druge opreme i uređaja („Službene novine Grada Rijeke“ broj 7/19 i 14/23)  i Zaključka Gradonačelnika KLASA: 024-02/25-01/47-127; URBROJ: 2170-1-02-00-25-3 od 19. svibnja 2025. godine,  objavljuje

Javni natječaj za davanje na korištenje površina javne namjene za postavu privremenih objekata – pokretnih naprava na području grada Rijeke

1. PREDMET NATJEČAJA

1.1. Davanje na korištenje površine javne namjene na području grada Rijeke –  pokretna naprava za koju ističe ugovor za koji dosadašnji korisnik ima pravo prvenstva:

Red. br. ADRESA  LOKACIJE k.č. k.o.

površina lokacije

maksim.

površina

objekta

Djelatnost Zona

 

Početna

naknada

€/m²

 

Napomena
1.1.1.

SOKOL KULA

/na početku ulice)

4524 Stari grad 4 4 prodaja plodina i kokica 1

9,42

mjesečno

 

uslužna naprava s peći–objekt mora biti riječko plave i bijele boje

1.2. Davanje na korištenje površine javne namjene na području grada Rijeke za postavu pokretne naprave

Red. br.

 

Adresa lokacije

k.č. k.o.

 

površina

lokacije

 

maksim.

površina objekta

Djelatnost Zona

Početna

naknada

€/m²

 

 

Napomena

 

 

1.2.1.

TRSAT – DVORANA MLADOSTI

/sjeverno od kioska-u građevnoj liniji kioska/

1301/1 Sušak

 

 

 

4

 

 

 

4

prodaja sladoleda 2

 

 

2,26

dnevno

 

 

škrinja za sladoled –objekt mora biti riječko plave i bijele boje

 

 

1.2.2.

KORZO-JADRANSKI TRG

/u uglu pred  trgom – prodaja se vrši ka Korzu/

4833/2 i 4103 Stari grad

 

 

4

 

 

4

prodaja sladoleda 1

 

 

3,05

dnevno

 

škrinja za sladoled –objekt mora biti riječko plave i bijele boje

 

 

1.2.3.

TRG BANA JELAČIČA

(uz prazni dio pročelja na trgu  – prodaja se vrši prema trgu)

4606/1 Stari grad

 

4

 

4 prodaja sladoleda 1

 

 

3,05

dnevno

 

 

 

škrinja za sladoled –objekt mora biti riječko plave i bijele boje

 

1.2.4.

JELAČIĆEV TRG

/između klupice i fontane – orijentiran ka središtu trga/

4606/1 Stari grad

 

 

 

4

 

 

 

4

prodaja sokova od agruma 1

 

3,05

dnevno

 

 

 

uslužna naprava – izgled agruma

 

 

1.2.5.

JADRANSKI TRG

/kod jugozapadnog kandelabra na trgu – prodajom orijentiran na trg/

4833/2 i 4103 Stari grad

 

 

 

 

4

 

 

 

 

4 prodaja sokova od agruma 1

 

3,05

dnevno

 

 

 

 

uslužna naprava – izgled agruma

 

 

1.2.6.

JADRANSKI TRG-KRUŽNA ULICA

/na ulazu u Kružnu ulicu- prodaja se vrši ja Korzu/

4102/1 Stari grad 4 4 prodaja plodina i kokica 1

9,42

mjesečno

 

uslužna naprava s peći–objekt mora biti riječko plave i bijele boje

2. UVJETI  NATJEČAJA

1. Uvjeti natječaja:

  • Ugovor o davanju na korištenje  površine javne namjene sklapa se na period kako slijedi:
    • za lokaciju pod red.br. od 1.1.1. Natječaja, na period od 01. lipnja 2025. do 31. svibnja 2030. godine,
    • za lokacije pod red.br. od 1.2.1. do 1.2.5. Natječaja, na period od 01. lipnja 2025. do 30. rujna 2025. godine,
    • za lokaciju pod red.br.  1.2.6.  Natječaja, na period od 01. lipnja 2025. do 31. svibnja 2030. godine.
  • Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe, registrirane za djelatnost koja će se obavljati u privremenom objektu na nekretnini iz natječaja.
  • Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj:
    • kojemu je Grad u posljednje tri godine do dana objave natječaja otkazao ugovor o korištenju ili privremenom korištenju,
    • koji ima nepodmiren dug prema Gradu po bilo kojem osnovu, osim ako je sa Gradom regulirao plaćanje duga ili kada ponuditelj istodobno prema Gradu ima dospjelo nepodmireno potraživanje u iznosu koji je jednak ili je veći od duga ponuditelja.
  • Ponuditelji su dužni uplatiti jamčevinu za svaku lokaciju za koju se natječu, na račun broj: HR3224020061500265860, poziv na broj:
    • za fizičke osobe:         HR00   5738-OIB-411
    • za pravne osobe:         HR00   5738-OIB-411

Proračun Grada Rijeke – sredstva depozita sa svrhom uplate: jamčevina za davanje na korištenje površine javne namjene redni broj (navesti redni broj iz točke 1. natječaja).

2. Iznos jamčevine utvrđen za površine javne namjene iz točke 1. natječaja iznosi kako slijedi:

  • za površinu javne namjene pod brojem 1.1.1. u iznosu od  132,72 €
  • za površinu javne namjene pod brojem 1.2.1. u iznosu od   27,12 €
  • za površinu javne namjene pod brojem 1.2.2. u iznosu od   36,60 €
  • za površinu javne namjene pod brojem 1.2.3. u iznosu od   36,60 €
  • za površinu javne namjene pod brojem 1.2.4. u iznosu od   36,60 €
  • za površinu javne namjene pod brojem 1.2.5. u iznosu od   36,60 €
  • za površinu javne namjene pod brojem 1.2.6. u iznosu od 132,72 €

3. Ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:

  • presliku rješenja o upisu u sudski registar  za pravne osobe, odnosno obrtni registar za fizičke osobe ili drugi odgovarajući dokaz pravne sposobnosti,
  • ponuđenu naknadu za korištenje po m2,
  • dokaz o uplati jamčevine,
  • nacrt i tehnički opis ili prospekt privremenog objekta – pokretne naprave, iz kojih je vidljiva veličina, izvedba, materijal i izgled.

4. Ponude se daju za svaku lokaciju zasebno.

5. Ponuditelji su dužni zapečatiti ponudu u omotnicu. Na  omotnici treba naznačiti: “PONUDA ZA JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE NA KORIŠTENJE POVRŠINA JAVNE NAMJENE ZA POSTAVU PRIVREMENIH OBJEKATA – POKRETNE NAPRAVE NA PODRUČJU GRADA RIJEKE (upisati br. lokacije) – NE OTVARATI”

i adresu:
Grad Rijeka, Upravni odjel za komunalni sustav i promet, Odsjek za zajedničku komunalnu djelatnost, Titov trg 3, 51000 Rijeka.

6. Ponude trebaju biti zaprimljene u pisarnici Grada Rijeke, Titov trg 3, do 02. lipnja 2025. godine, do 11,00 sati, bez obzira na način dostave.

7. Nepotpune i nepravodobno pristigle  ponude neće se razmatrati.

8. Nakon roka za zaprimanje ponuda, nijedan ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti je zamijeniti novom.

9. Javno otvaranje ponuda obavit će se  u Rijeci, Titov trg 3, sala u prizemlju, dana 02. lipnja   2025. godine s početkom u 11,00 sati.

10. Javnom otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji osobno, zakonski zastupnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje ovjerene punomoći.

11. Kriteriji za odabir:

  • Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja, uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja, sadrži najveći iznos naknade za korištenje.
  • U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude jednaki iznos naknade za korištenje, pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda  ranije zaprimljena u pisarnici Grada.
  • Na temelju odluke Gradonačelnika, odabrani ponuditelj s Gradom Rijeka sklapa Ugovor o davanju na korištenje površine javne namjene, u roku od 30 dana od dana donošenja odluke.

12. Napomene:

  • Odabrani ponuditelj koji ne sklopi ugovor o davanju na korištenje površine javne namjene nema pravo na povrat jamčevine.
  • Ponuditelju čija ponuda nije prihvaćena, jamčevina se vraća u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o davanju na korištenje.
  • Ponuditeljima koji odustanu u tijeku natječaja ili odustanu od sklapanja  ugovora o davanju na korištenje površine javne namjene, jamčevina se ne vraća.
  • Ponuditelju koji sklopi ugovor  o davanju na korištenje površine javne namjene, jamčevina se uračunava u naknadu za korištenje.
  • Dodatne informacije o natječaju mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i promet, Odsjeku za zajedničku komunalnu djelatnost, Titov trg 3, III kat, soba 308 ili putem telefona 209-401 ili 209-345.