Grad Rijeka, Upravni odjel za komunalni sustav i promet objavljuje Javni natječaj za davanje na korištenje površine javne namjene za organiziranje prigodne prodaje u privremenim objektima prilikom blagdana Vele Gospe u 2024. godini.
Grad Rijeka, Upravni odjel za komunalni sustav i promet, na temelju članka 6. Odluke o korištenju površina javne namjene i nekretnina u vlasništvu Grada Rijeke za postavu privremenih objekata, reklamnih i oglasnih predmeta te druge opreme i uređaja (“Službene novine Grada Rijeke ” broj 7/19 i 14/23) i Zaključka Gradonačelnika KLASA: 024-02/24-01/94-85, URBROJ: 2170-1-02-00-24-15, od 15.07.2024. godine objavljuje
Javni natječaj za davanje na korištenje površine javne namjene za organiziranje prigodne prodaje u privremenim objektima prilikom blagdana Vele Gospe u 2024. godini
Predmet javnog natječaja je: prikupljanje ponuda za davanje na korištenje površine javne namjene za organiziranje prigodne prodaje u privremenim objektima prilikom održavanja blagdana Vele Gospe u 2024. godini.
Prigodna prodaja podrazumijeva prodaju sakralnih suvenira, predmeta i umjetnina te suvenira i umjetničkih predmeta vezanih za Rijeku i Kvarner, prodaju proizvoda iz vlastitog proizvodnog programa i rukotvorina, prodaju prirodnih i ekoloških proizvoda te autohtonih gastronomskih proizvoda, zatim prodaju vjerskih i drugih knjiga, drvenih i ostalih igračaka, prodaju razne robe i ambulantnu prodaju
Uz prigodnu prodaju organiziraju se i ugostiteljska ponuda te priprema i prodaja plodina, palačinki, fritula i sličnih slastica.
Površina javne namjene koja se daje na korištenje na području Trga Viktora Bubnja, ukupne površine 1441,00 m², za postavu najviše 71 montažna objekata sukladno grafičkom prikazu lokacije obuhvaća mikrolokacije kako slijedi:
- Trg Viktora Bubnja uz ulicu Slavka Krautzeka za prodaju sakralnih predmeta, suvenira i umjetnina Gazebo šatori 4 kom od 4x4m ukupne površine 64,00 m²,
- Trg Viktora Bubnja do travnjaka za prodaju autohtonih proizvoda i rukotvorina drveni štandovi s bijelom tendom 10 kom od 2x2m ukupne površine 40,00 m²,
- Trg Viktora Bubnja po uglovima bomboni, pečenje plodina, palačinki, fritula,…2 kom od 3x2m ukupne površine 12,00 m²,
- Trg Viktora Bubnja uz dvorište Osnovne škole prostor za ugostiteljstvo, maksimalno dva korisnika i ugostiteljska terasa ukupne površine 420,00 m²,
- Trg Viktora Bubnja istočno od Dvorane Mladosti uz cestu, za prodaju igračaka i razne robe, pultovi 20/20 pultova / od 2x2m ukupne površine 80,00 m²,
- dvorište Dvorane mladosti, za ambulantnu prodaju na sajmovima za prodaju razne robe 33 lokacija od 5x5m ukupne površine 825,00 m².
Ukupna površina za davanje na korištenje je 1441 m².
Grafički prikaz lokacije sa rasporedom privremenih objekata nalazi se u prilogu u PDF formatu:
Početna cijena iznosi 1,06 eur/m² dnevno, što za 1441,00 m² iznosi ukupno 1.527,46 eur.
Vezano uz električne instalacije i utrošak električne energije za privremene objekte, Grad osigurava mjesto priključenja, a obveza odabranog ponuditelja je o svom trošku, a putem izvođača koji za Grad obavlja poslove osiguranja privremenih priključaka, izvesti sve radove na priključenju privremenih objekata, kao i ispitati postavljenu instalaciju, te platiti Gradu utrošenu električnu energiju.
Odabrani ponuditelj se obvezuje otkloniti kvarove koji su posljedica preopterećenja električne mreže (ispad sklopki) putem izvođača koji za Grad obavlja poslove oko osiguranja privremenih priključaka.
Uvjeti natječaja
- Ponuda se podnosi isključivo za sve lokacije iz natječaja i odnosi se na površinu od 1441,00
- Odabrani ponuditelj dužan je organizirati prigodnu prodaju dana 15. kolovoza 2024. godine.
- Ugovor o korištenju sklapa se za organiziranje prigodne prodaje dana 15. kolovoza 2024. godine.
- Uvjeti oblikovanja i postave pojedinačnih objekata – privremenih objekata na lokaciji:
- gazebo šatori i tende štandova moraju biti bijele ili plavo-bijele (prugasto) boje
- postava na podlogu bez bušenja podloge,
- grupe privremenih objekata moraju biti unificirane, štandovi i naprave moraju biti unificirani,
- zadovoljavajući izgled privremenih objekata ambulantne prodaje,
- objekti se postavljaju sukladno Grafičkom prikazu lokacije
- Odabrani ponuditelj dužan je osigurati pristupačnost i nesmetano funkcioniranje terminala za e-bicikle.
- Odabrani ponuditelj dužan je osigurati dva sanitarna čvora (kemijska WC-a), te ih postaviti sukladno Grafičkom prikazu lokacije.
- Na natječaju mogu sudjelovati fizičke i pravne osobe.
- Na natječaju ne može sudjelovati ponuditelj:
- kojemu je Grad u posljednje tri godine do dana objave natječaja otkazao ugovor o korištenju ili privremenom korištenju,
- koji ima nepodmiren dug prema Gradu po bilo kojem osnovu, osim ako je sa Gradom regulirao plaćanje duga ili kada ponuditelj istodobno prema Gradu ima dospjelo nepodmireno potraživanje u iznosu koji je jednak ili je veći od duga ponuditelja
- za kojeg je utvrđeno da nije uredno izvršavao ugovor o korištenju ili privremenom korištenju koji je imao sklopljen sa Gradom u posljednje tri godine do dana objave natječaja.
- Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 582,38 eur, na račun broj: HR3224020061500265860, poziv na broj: HR68 5738-OIB-414, proračun Grada Rijeke – sredstva depozita sa svrhom uplate: jamčevina za davanje u na korištenje površine javne namjene za organiziranje prigodne prodaje u privremenim objektima prilikom blagdana Vele Gospe u 2024. godini.
Ponuda za sudjelovanje na natječaju mora sadržavati:
- dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu,
- rješenje o upisu u sudski registar Trgovačkog suda za pravne osobe, odnosno obrtni registar za fizičke osobe iz kojih je vidljivo da je ponuditelj registriran za obavljanje djelatnosti iz natječaja, tj. djelatnost organiziranja sajmova (prigodnih prodaja),
- dokaz o dosadašnjem obavljanju djelatnosti koja je predmet natječaja,
- opis vrste materijala, nacrte i fotografije privremenih objekata iz kojih je vidljiva veličina, materijal i izgled privremenih objekata koji će se postaviti na javnu površinu iz natječaja
- iznos ponuđene naknade za korištenje u eur/m2 dnevno.
Ponuditelji su dužni ponudu staviti u unutarnju i vanjsku omotnicu. Na vanjskoj omotnici treba naznačiti: “PONUDA ZA JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE NA KORIŠTENJE POVRŠINE JAVNE NAMJENE ZA ORGANIZIRANJE PRIGODNE PRODAJE U PRIVREMENIM OBJEKTIMA PRILIKOM BLAGDANA VELE GOSPE U 2024. GODINI” – NE OTVARATI na adresu: Grad Rijeka, Upravni odjel za komunalni sustav i promet, Titov trg 3, 51000 Rijeka. Na unutarnjoj omotnici mora biti naznačeno ime i adresa ponuditelja, tako da se ponuda može neotvorena vratiti pošiljatelju u slučaju da se zaprimi nakon isteka roka za predaju ponuda.
Ponude trebaju biti zaprimljene u pisarnici Grada Rijeke, Titov trg 3, do 24. srpnja 2024. godine u 9,00 sati, bez obzira na način dostave.
Ponuda uz koju je dostavljen nacrt i/ili fotografija, iz kojih nije vidljiva veličina, izvedba, materijal i izgled privremenih objekata, sukladno uvjetima utvrdit će se nevažećom i neće se uzeti u razmatranje.
Nepotpune i nepravodobno pristigle ponude neće se razmatrati.
Nakon roka za zaprimanje ponuda, nijedan ponuditelj ne može mijenjati sadržaj svoje ponude niti je zamijeniti novom.
Javno otvaranje ponuda obavit će se u Rijeci, Titov trg 3, sala u prizemlju, dana 24. srpnja 2024. godine s početkom u 9,00 sati.
Javnom otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji osobno, zakonski zastupnici ponuditelja ili opunomoćeni predstavnici ponuditelja uz predočenje ovjerene punomoći.
Kriteriji za odabir najpovoljnije ponude su sljedeći:
- Najpovoljnijim ponuditeljem utvrđuje se ponuditelj koji uz pridržavanje dimenzija i uvjeta oblikovanja i postave privremenih objekata, te ispunjavanje ostalih uvjeta iz natječaja, ponudi najviši iznos naknade za korištenje.
- U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji ispunjavaju uvjete iz natječaja, ponude jednaki iznos naknade za korištenje, pravo prvenstva ima ponuditelj čija je ponuda ranije zaprimljena u pisarnici Grada.
- Na temelju odluke Gradonačelnika, odabrani ponuditelj s Gradom Rijeka sklapa Ugovor o korištenju površine javne namjene radi postavljanja privremenih objekata za prigodnu prodaju prilikom blagdana Vele Gospe u 2024. godini, u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.Napomene:
- Ponuditeljima čije ponude nisu prihvaćene, jamčevina se vraća u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke o korištenju.
- Ponuditelj čija je ponuda prihvaćena i koji sklopi ugovor o korištenju, jamčevina se uračunava u naknadu za korištenje.
- Ponuditeljima koji odustanu u tijeku natječaja ili odustanu od sklapanja ugovora o davanje na korištenje površine javne namjene radi postavljanja privremenih objekata za prigodnu prodaju prilikom blagdana Vele Gospe u 2024. godini, jamčevina se ne vraća.
Dodatne informacije u svezi natječaja mogu se dobiti u Upravnom odjelu za komunalni sustav i promet, Titov trg 3, III kat, soba 302 ili putem telefona 209-345