Prioriteti i mjere prvog strateškog cilja
Razvoj Riječkoga prometnog pravca
- Izgradnja prometne infrastrukture
- Integralno upravljanje Riječkim prometnim pravcem
Logističko povezivanje poduzetnika unutar Riječkoga prometnog pravca
- Jačanje klastera u logistici i pomorstvu
- Globalna promocija i međunarodna suradnja
Grad Rijeka – integracijska funkcija prometnih sustava
- Koordinacija prometnih subjekata
- Održivost sustava javnoga gradskog prijevoza
Projekti prvog strateškog cilja
- Izgradnjom Zagrebačkog terminala omogućit će se pristajanje najvećih kontejnerskih brodova gaza 18 m, čime će riječka luka postati konkurentnija i bitno povećati kapacitet tereta.
- Izgradnjom ceste D-403 spojit će se Zagrebački terminal s obilaznicom i Zvonimirovom ulicom, čime će se omogućiti otvaranje novoga zapadnog ulaza u središte grada.
- Izgradnjom dvotračne pruge od Delnica do Šapjana koja će prolaziti kroz Rijeku otvorit će se mogućnost za uvođenje brze gradske željeznice.
- Uvođenjem brze gradske željeznice rasteretit će se i poboljšati javni gradski prijevoz.
- Sudjelovanjem Grada u modernizaciji Zračne luke Rijeka uz pomoć strateškog partnera ostvarit će se veća konkurentnost riječke zračne luke.
- Sudjelovanjem Grada u realizaciji poslovno-logističkih zona Miklavje i Škrljevo posredno će se otvoriti veći broj radnih mjesta na riječkom području.
- Sudjelovanjem Grada u uređenju marine u luci Barošu s pratećim sadržajima, ovaj dio grada preobrazit će se u atraktivnu zonu.
- Sudjelovanjem Grada u izgradnji Delte kao novog prostora za građane odgovorit će se na potrebe za javnim sadržajima, hotelima, kongresnim centrom, stanovima i poslovnim prostorima u ovomu novom gradskom središtu.
- Izgradnjom kompleksa Zapadna Žabica, tunela Žabica – Mlaka te uređenjem Željezničkog kolodvora uredit će se autobusni i željeznički promet, što u realizaciji omogućava korištenje sredstava EU-fondova.
- Izgradnjom javnih garaža na Žabici i Gomili obogatit će se gradska parkirališna infrastruktura.
- Uređenjem riječkog lukobrana (Molo longo) ponudit će se novi sadržaji namijenjeni građanima i turistima.
- Oslobađanjem Adamićeva gata i Rive od automobila stvorit će se nova pješačka zona u središtu grada.
- Uklanjanjem željezničkog nasipa na Školjiću stvorit će se uvjeti za uređenje zone Školjića i preseljenje garaže Autotroleja na novu lokaciju.
- Izgradnjom većeg broja rotora i kružnih tokova na lokacijama na kojima je to moguće (Plumbum, Martinkovac, raskršće Prvomajska – Osječka), omogućit će se veća protočnost na prometnicama te ušteda vremena.
- Izgradnjom žičare na Trsatu omogućit će se dodatna opcija javnoga gradskog prijevoza koja će posebno koristiti bržem spajanju Sveučilišnog kampusa sa središtem grada.
- Jačanjem uloge klastera za logistiku Riječkoga prometnog pravca stvorit će se uvjeti za promociju cijelog paketa projekata koje Riječki prometni pravac podrazumijeva.
- Nastavkom uvođenja plinskih autobusa u javni gradski prijevoz, ova će se djelatnost preobraziti u energetski učinkovit i ekološki prihvatljiv sustav.
- Poticanjem i sufinanciranjem programa energetske učinkovitosti nastavit će se realizacija projekata poput ugradnje fotonaponskih panela za proizvodnju električne energije i izgradnje kogeneracijskih energana.