U Rijeci je potpisan ugovor za radove na na autocesti Rupa – Rijeka za dionicu Jurdani – Permani, duljine 4,5 km. Ugovor je potpisala tvrtka Hrvatske autoceste s Poslovnom udrugom koju čine; Kamen Ingrad d.d. Velika, Hidrogradnja d.d. Sarajevo te Ingra d.d. Zagreb.

Potpisa ugovora autocesta Jurdani - PermaniVrijednost radova je 70 milijuna kuna bez PDV-a, a rok za izvođenje radova 12 mjeseci. Na potpis ugovora i dolazak ministra Čačića, koji je bio predviđen protokolom, pola sata su čekali brojni uzvanici, među kojima su bil ministrica Gordana Sobol, gradonačelnik Rijeke, Vojko Obersnel, župan Zlatko Komadina, Opatijski gradonačelnik Ranko Vlatković i mnogi drugi. Na kraju su se na račun ministra našalili u svojem govoru i gradonačelnik i župan kao i ministrica Sobol, što ministru Čačiću nije niti malo smetalo.

Autocesta Rupa — Rijeka početni je dio Jadranskog autocestovnog pravca na zapadnoj strani zemlje i važna poveznica hrvatskih autocestovnih pravaca s mrežom slovenskih, te nastavno i talijanskih autocesta. Kada bude dovršena 2004. godine, omogućit će preko čvora Matulji povezanost s Istarskim ipsilonom i preko čvora Orehovica s autocestom Rijeka — Zagreb, a u kasnijim fazama, kada bude izgrađena i autocesta od Rijeke do Žute Lokve, omogućit će povezanost s autocestom Zagreb — Split.

U tijeku je izgradnja dionice Jušići — Jurdani, duljine 3,7 km, čiji je dovršetak izgradnje predviđen krajem ožujka 2004. godine.

Dionica Jurdani – Permani, duljine 4,50 km, projektirana je zapadno od državne ceste D8 na udaljenosti od 200 do 750 m. Ishođena je građevna dozvola, a na dionici će se izgraditi 2 nadvožnjaka i 4 podvožnjaka. Početak građenja predviđen je odmah po potpisivanju ugovora.

Za dionicu Permani — Rupa, duljine 4,8 km, očekuje se lokacijska dozvola i u tijeku je izrada glavnog projekta, a krajem 2003. godine bit će raspisan natječaj za odabir najpovoljnijeg izvođača radova.

Na dionici Rupa — granica Republike Slovenije, duljine 1,5 km, do kraja 2004. godine planirano je izgraditi od čvora Rupa privremeni spoj na državnu cestu D8 i postojeći granični prijelaz. Dovršetak dionice autoceste i rekonstrukcija graničnog prijelaza ovisi o Republici Sloveniji i njenom planu izgradnje autoceste do granice s Hrvatskom. Republika Slovenija taj dio nema u svom programu građenja do 2004. godine.