Riječki gradonačelnik Vojko Obersnel prihvatio je izvješća o poslovanju ustanova zdravstva i socijalne skrbi, Dječjeg vrtića i Doma mladih u 2017.g.

Organiziranje zimske službe za održavanje državnih i nerazvrstanih cesta u 2018/2019.

Održavanje prohodnosti cesta na području grada Rijeke u periodu od 15. studenog 2018. do 15. ožujka 2019. godine povjerit će se tvrtki Ceste-Rijeka d.o.o. koja je na javnom nadmetanju ponudila iznos od 3.755.812,50 Kn sa PDV-om. Radi održavanja prohodnosti cesta u zimskim uvjetima, sprječavanja poledice i uklanjanja snijega s nogostupa, trgova, stubišta, pješačkih zona, autobusnih stajališta i organiziranja javnog gradskog prijevoza, trgovačka i komunalna društva u čijoj su nadležnosti poslovi održavanja uskladila su operativne programe i izvršila pripreme za rad i pružanje usluga u zimskim uvjetima.

Stožer zimske službe

Gradonačelnik je imenovao Stožer zimske službe na čijem je čelu Elio Biasiol, iz Rijeka prometa d.d. Sve informacije prema građanstvu dostavljat će glasnogovornica stožera zimske službe Kristina Danilović Prijić iz KD Autotrolej. Ovisno od prognoze meteoroloških uvjeta i vremenskih prilika Operativnim Programima održavanja cesta utvrđena su četiri stupnja pripravnosti.

Direkcija za komunalno redarstvo obavijestit će sve nadležne odjele o provođenju obveze uklanjanja snijega i leda s javnih površina, odnosno posipanja solju ili pijeskom javnih površina ispred gradskih ustanova.

Odlukom o komunalnom redu nogostup koji se nalazi ispred stambenog ili poslovnog objekta dužan je od leda i snijega očistiti vlasnik ili korisnik tog objekta, dok je za uklanjanje snijega i leda s kolodvora, parkirališta pod naplatom, tržnica na malo, pješačkih staza na groblju i auto taxi stajališta, obveza pravnih i fizičkih osoba koje taj prostor koriste za obavljanje djelatnosti. Direkcija za komunalno redarstvo će u vršiti pojačani nadzor nad poštivanjem navedenih odredbi te kažnjavati počinitelje prekršaja.

Za vrijeme zimskih uvjeta i Prometna policija provodit će pojačanu kontrolu imaju li vozila propisanu zimsku opremu.

Izvješća o poslovanju ustanova zdravstva i socijalne skrbi, Dječjeg vrtića i Doma mladih u 2017.g.

Na kolegiju su prihvaćena Izvješća o radu gradskih ustanova za 2017. godinu: Dječjeg vrtića Rijeka, Doma mladih Rijeka, Dječjeg doma “Tić” Rijeka, Psihijatrijske bolnice Lopača te Centra za profesionalnu rehabilitaciju Rijeka.

Dječji vrtić Rijeka je godinu završio s ukupnim prihodom od 115.503.672 kn. Vrtić je iskazao manjak prihoda od 3.427.973 kn koji je vezan uz izgradnju novih vrtića „Morčić“ i „Đurđice“. Dio radova je knjižen tijekom 2017. godine po obračunskim situacijama izdanih od izvođača radova, dok je davatelj kredita – Hrvatska banke za obnovu i razvitak sredstva po tim računima doznačila u 2018. godini.

Gradonačelnikov kolegij

Dječji vrtić je 2017.g imao upisano preko 3.300 djece i 564 djelatnika. Prosječna bruto plaća iznosila je 7.054,00 kune. Kako je naglasila ravnateljica Davorka Guštin, sve se kreditne obveze uredno izvršavaju. Sljedeći mjesec ističe posljednja rata kredita u visini 40 milijuna kuna za izgradnju DV Srdoči, a iduće godine ističe još jedan kredit, što će olakšati poslovanje. Usprkos novootvorenim vrtićima i povećanim kapacitetima, još uvijek u Rijeci nedostaje kapaciteta za oko 200 djece.

Dom mladih je u 2017.g. ostvario 5.519.093 kuna prihoda i 4.559.766 kuna rashoda. Višak od vlastitih prihoda će se utrošiti za potrebe daljnjeg redovnog poslovanja. Djelatnosti Doma mladih obuhvaćaju odgojno-obrazovni rad s djecom i mladima, pružanje usluga smještaja i prehrane u objektu „Dvorac Stara Sušica“ te posredovanje za povremeni rad redovnih učenika srednjih škola. U 2017.g. provodila su se 32 redovna programa, a kroz programe je bilo obuhvaćeno oko 10.000 djece..

Dječji dom “Tić” Rijeka je javna ustanova koja pruža stručnu pomoć i podršku djeci bez odgovarajuće roditeljske skrbi te zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima. U 2017. godini za rad Doma utrošeno je ukupno 1.411.913,36 kn. Osim Grada Rijeke, djelatnost Doma financirale su Primorsko-goranska županija, Ministarstvo za demografiju, obitelj, mlade i socijalnu politiku i privatni donatori. U poludnevni tretman Dječjeg doma “Tić” bilo je uključeno 25 korisnika kojima je pruženo ukupno 428 usluga savjetodavnog rada. Održana su dva ciklusa „Škole za razvedene roditelje“ te dvije aktivnosti s ambasadorima “Tića” kojima ih se osnažuje i motivira da primjereno svojoj dobi i mogućnostima, u školama promiču dječja prava i obaveze. Tijekom 2017. godine u Domu “Tić” je volontiralo ukupno 39 volontera. Gradonačelnikov kolegij

Psihijatrijska bolnica Lopača ostvarila je ukupni prihod od 16.077.219 kn ili 85,6% od planiranih. Prihodi bi bili veći kada bi nadležno ministarstvo prihvatilo ugovaranje većeg broja kreveta putem HZZO-a. Bolnički kapacitet iznosi 165 kreveta, 20 stolica u dnevnim bolnicama uz rad specijalističke ambulante. Komentirajući Izvješće gradonačelnik Vojko Obersnel je naglasio kako je riječ o jedinoj ustanovi takve vrste koja je u vlasništvu jedinice lokalne samouprave, zbog čega ne može dobivati decentralizirana sredstva. „Županija nije iskazala razumijevanje za status te ustanove, kao niti nadležno ministarstvo, pa problem njena funkcioniranja i dalje ostaje otvoren. Nakon ovogodišnjeg požara, nije bilo onog tko nije ponudio pomoć, od Županije do ministarstva i Vlade, ali od te pomoći, premda je prošlo već 6 mjeseci nema niti „p“, rekao je gradonačelnik“ . Zamjenik Nikola Ivaniš je dodao kako se o problemu bolnice Lopača razgovaralo s nadležnim ministarstvom te se do prosinca očekuje odgovor vezano uz korištenje decentraliziranih sredstava, povećanje broja kreveta ugovorenih s HZZO i pokriće dijela troškova sanacije objekta nakon požara. Ravnatelj bolnice Neven Ivanović je kazao kako će ustanova do kraja mjeseca pokušati u funkciju staviti prvi kat zgrade, koji nije oštećen u požaru, dok bi cjelokupna sanacija objekta mogla biti dovršena do lipnja iduće godine.

Centar za profesionalnu rehabilitaciju Rijeka ustanova je osnovana za organiziranje i izvođenje profesionalne rehabilitacije osoba s invaliditetom kao i drugih teže zapošljivih skupina. Riječki Centar jedan je od tri takve Ustanove u Hrvatskoj. Ustanova je u 2017.g. ostvarila prihod od 1.084.444,00 kn.  Centar je tijekom 2017.godine isporučio ukupno 112 predmeta. Pretežiti dio bile su rehabilitacijske procjene. Stručni tim je otišao na 46 izvida u 112 završenih predmeta u čak 4 županije.

Gradonačelnikov kolegij

Priprema projekata rekonstrukcije zgrade Energane ex Tvornice papira za prijavu na sufinanciranje iz sredstava Urbane aglomeracije Rijeka

Odjel gradske uprave za poduzetništvo Grada Rijeke priprema projekt Rekonstrukcije i prenamjene zgrade Energane u sklopu ex tvornice papira u „Start-up inkubator za kreativne tehnologije i IT industriju“ kako bi ga prijavio na natječaj koji ima za cilj omogućavanje povoljnog okruženja za razvoj poduzetništva, pogotovo u zelenim tehnologijama, na području Urbane aglomeracije Rijeka. Projektom Rekonstrukcije i prenamjene zgrade Energane u sklopu ex tvornice papira planira se urediti cca 2.700 m2 korisne površine za potrebe projekta radnog naziva Start-up inkubator za kreativne tehnologije i IT industriju koji će biti na raspolaganju poduzetnicima, a koji će pratiti programi mentorstva, edukacija, potpore razvoju, stvaranje mjesta okupljanja i održavanje evenata, kako stručnih tako i okupljanja lokalne IT zajednice.

U Tim za pripremu projekta „Start-up inkubator za kreativne tehnologije i IT industriju“ za prijavu na Javni poziv Sustav start-up inkubatora na području Urbane aglomeracije Rijeka imenovani su Tina Ragužin, OGU za poduzetništvo – voditeljica pripreme projekta – Jana Sertić, Iva Ribarić, Tamara Grubiša, Dario Dobrilović i Neda Suvajac iz Odjela gradske uprave za poduzetništvo, Vanja Tataj i Alen Kapidžić iz Odjela za kulturu, Željko Jurić, Danijel Antonić, Nenad Lazarić, Nenad Skitarelić, Siniša Vugrin iz Zavoda za infromatičku djelatnost, Jana Rozman, Odjela gradeske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem, Damir Medved, iz Smart RI d.o.o. te Tanja Kalčić, Rijeka 2020 d.o.o.