Naziv projekta

FREELAND

Freeland logo

 

Cilj projekta

Projekt potiče suradnju lokalnih uprava, partnerskih škola, komunalnih poduzeća i ustanova u kreiranju planova i projekata za urbanu regeneraciju.

Trajanje projekta

1. rujna 2024. – 31. travnja 2027.

Kratki opis projekta

Glavni cilj projekta je razvoj metodologije FREELAND, temeljene na integriranom STEAM pristupu i podacima, za projekte urbane regeneracije. Ova metodologija spaja formalno i neformalno učenje kako bi potaknula društveni i građanski angažman učenika i građana.

FREELAND je usmjeren na revitalizaciju zanemarenih urbanih područja, koja mogu predstavljati izazov za zajednice, kroz otvorene laboratorije i osmišljavanje projekata urbane regeneracije, s naglaskom na jačanje STEAM kompetencija, upotrebe otvorenih podataka i kritičkog razmišljanja učenika.

Projekt uključuje participativni razvoj STEAM metodologije i modula učenja, kao i izradu digitalne platforme koja će omogućiti dijeljenje resursa i suradnju među školama na projektima urbane regeneracije. Također će biti izrađen priručnik namijenjen europskim školama i relevantnim dionicima, s ciljem šire primjene rezultata projekta. U okviru projekta planirane su i različite aktivnosti za diseminaciju rezultata. Snažna suradnja s lokalnim upravama te korištenje otvorenih podataka ključna je komponenta projekta, osiguravajući podršku u kreiranju iskustava urbane regeneracije u partnerskim školama.

Partneri

Program iz kojeg se financira

ERASMUS + KA220-SCH Cooperation Partnerships in School Education Act
(Broj ugovora: 2024-1-IT02-KA220-SCH-000251173)

Proračun

Ukupni proračun: 400.000,00 eura

Proračun Grada Rijeke: 29.800 eura  (100% financiranje iz EU fondova)

Kontakt osobe za više informacija

Tatjana Perše
Viša savjetnica za informatičke sustave i digitalni razvoj
E-mail: tatjana.perse@rijeka.hr

Fadljević Dragica
Voditeljica Odsjeka za mjesnu samoupravu
Upravni odjel za poslove Gradonačelnika, Gradskog vijeća i mjesnu samoupravu
E-mail: dragica.fadljevic@rijeka.hr

Povezane novosti