Poslovi u svezi zakupa poslovnih prostora u vlasništvu i suvlasništvu Grada Rijeke (objava natječaja, provođenje licitacija, sklapanje ugovora o zakupu i kontrola izvršenja tih ugovora, poslovi u svezi promjene djelatnosti te izdavanja suglasnosti za uređenje poslovnih prostora, poslovi fakturiranja i naplate zakupnine i naknade za korištenje poslovnih prostora), kao i poslovi u svezi upravljanja javnim objektima (sklapanje ugovora o korištenju bez naknade te izdavanje suglasnosti za uređenje objekata javne namjene) te poslovi vođenja podataka o imovini kojom upravlja Upravno tijelo.
Pojedinačni poslovi i odgovorne osobe čije kontakte možete pronaći niže u popisu kontakata:
- Marina Superina, Ana Mesić, Irina Gregov, Maša Žic – sklapanje ugovora o zakupu po provedenom postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora, ugovora o jamstvu, ugovora o obročnoj otplati duga, izdavanje suglasnosti zakupnicima za preinaku poslovnog prostora; pokretanje postupaka zbog nepoštivanja odredbi iz ugovora o zakupu, ugovora o obročnoj otplati duga i dr.; obrada zahtjeva za stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika (pravno sljedništvo); davanje informacija o objavljenim javnim natječajima za davanje u zakup poslovnih prostora.
- Petar Đurić – obrada zahtjeva zakupnika za promjenom i/ili dopunom djelatnosti u poslovnom prostoru; obrada zahtjeva za promjenom i/ili dopunom: aktivnosti koja se obavlja u poslovnom prostoru, asortimana koji se nudi, vrste ugostiteljske djelatnosti ili usluga koje se pružaju, u okviru ugovorene djelatnosti, obrada zahtjeva za otpis potraživanja.
- Mateja Jerkić – naplata potraživanja zakupnine i kamate, naplata sredstava osiguranja plaćanja; fakturiranje kamate; pokretanje postupaka zbog nepoštivanja odredbi iz ugovora o zakupu (neplaćanje zakupnine) i ugovora o obročnoj otplati duga; informacije o visini cijene zakupnine i naplate zakupnine i kamate, obrada zahtjeva zakupnika za obročnom otplatom duga i za povlačenje otkaza ugovora o zakupu.
- Anita Katalinić – ovjera ulaznih računa za Odsjek; refaktura računa (električne energije, vode i plina); izvještaji o stanju duga kandidata prilikom održavanja licitacija; praćenje naplate obročne otplate; evidencija bankarskih garancija; povrat sredstava osiguranja plaćanja.
- Marko Vukas – kontrola ispravnosti ulaznih računa te ovjera i unos računa u aplikaciju riznice; izrada planova i programa Odsjek te polugodišnjih i godišnjih financijskih izvještaja; knjiženje zaduženja po sudskim pristojbama te praćenje naplate istih; obrada zahtjeva za otpis potraživanja; izrada izvješća o najvišim i prosječno izlicitiranim cijenama zakupnine nakon provedene licitacije; suradnja u poslovima vođenja registra nekretnina kojima upravlja i raspolaže Odjel; praćenje naplate zakupnine te aktiviranje sredstava prisilne naplate (mjenice, bjanko zadužnice).
- Petra Fonović – fakturiranje zakupnine i ostalih troškova (naknada za korištenje poslovnog prostora, troškovi objave natječaja, režijski troškovi i sl.); evidentiranje prihoda u poslovnim knjigama i usklađivanje konta analitike s Glavnom knjigom; praćenje naplate zakupnine i ostalih prihoda te poduzimanje mjera ažurnosti naplate potraživanja (naplata instrumenata osiguranja plaćanja); kontroliranje podataka koji su prijavljeni u knjigu IRA; unos i izmjene matičnih podataka u bazi podataka te arhiviranje dokumentacije vezano za ugovore o zakupu; obračunavanje preplaćene ili manje plaćene zakupnine radi utvrđenih razlika u površini poslovnih prostora prilikom nove izmjere.
- Joško Perić – razgled poslovnih prostora oglašenih na javnom natječaju za davanje u zakup; primopredaja poslovnih prostora, evidencije potrošnje vode struje i grijanja.
- Nedjeljko Storić – kontrola korištenja poslovnih prostora i javnih objekata; provođenje deložacija poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke; sudjelovanje u provođenju ovršnih postupaka nadležnih Sudova, pljenidbi i ispražnjenja poslovnih prostora.
- Milena Kulundžija – kontrola ispravnosti ulaznih računa te ovjera i unos računa u aplikaciju riznice; knjiženje zaduženja po sudskim pristojbama te praćenje naplate istih; izrada izvješća o najvišim i prosječno izlicitiranim cijenama zakupnine nakon provedene licitacije; fakturiranje zakupnine i ostalih troškova za korištenje poslovnog prostora; evidentiranje prihoda u poslovnim knjigama i usklađivanje konta analitike s Glavnom knjigom; praćenje naplate zakupnine i ostalih prihoda te poduzimanje mjera ažurnosti naplate potraživanja; kontroliranje podataka koji su prijavljeni u knjigu IRA; obračunavanje preplaćene ili manje plaćene zakupnine radi utvrđenih razlika u površini poslovnih prostora prilikom nove izmjere.
Zakoni i propisi koji se odnose na područje rada Odsjeka:
- Odluka o zakupu poslovnog prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18, 13/19)
- Odluka o uvjetima i postupku javnog natječaja za davanje u zakup poslovnog prostora (Službene novine Grada Rijeke br. 8/18,13/19)
- Odluka o kupoprodaji poslovnog prostora u vlasništvu Grada Rijeke (Službene novine Grada Rijeke br. 16/19 i 3/22)
- Pravilnik o određivanju minimalnih tehničkih uvjeta uređenja slobodnih poslovnih prostora u vlasništvu Grada Rijeke (Službene novine Grada Rijeke br. 13/19)
- Pravilnik o utvrđivanju zakupnine i djelatnosti u poslovnom prostoru (Službene novine Grada Rijeke br. 7/21)
- Početne cijene zakupnine (Službene novine Grada Rijeke br. 7/21)
- Registar poslovnih prostora Grada Rijeke (slobodni i prostori u zakupu)
- Zakon o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (Narodne novine br. 125/11, 64/15, 112/18 i 123/24)
- Odluka o nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti 2007. – NKD 2007 (Narodne novine br. 58/07, 72/07)
- Uredba o kriterijima, mjerilima i postupku za odgodu plaćanja, obročnu otplatu duga te prodaju, otpis ili djelomičan otpis potraživanja (Narodne novine br. 52/13, 94/14 i 144/21)
- Zakon o naknadi za imovinu oduzetu za vrijeme jugoslavenske komunističke vladavine (Narodne novine br. 92/96, 39/99, 42/99, 92/99, 43/00, 131/00, 27/01, 34/01, 65/01, 118/01, 80/02, 81/02 i 98/19)
Početne jedinične cijene zakupnina:
Popis ulica poslovnih prostora po zonama:
Telefon | Fax | Adresa | Osoba za kontakt | Web | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Odsjek za upravljanje objektima poslovne i javne namjene |
||||||
Savjetnica za ekonomske poslove | T. +385 51 209 427 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za pravne poslove | T. +385 51 209 432 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za poslove zakupa i ekonomske poslove | T. +385 51 209 969 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Voditeljica Pododsjeka za upravljanje objektima javne namjene | T. +385 51 209 429 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Referentica za poslove zakupa | T. +385 51 209 423 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnik za poslove korištenja poslovnih i javnih objekata |
T. +385 51 209 488
T. +385 98 208 517 |
Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za pravne poslove | T. +385 51 209 432 | Titov trg 3 |
|
|||
Voditeljica Odsjeka za upravljane objektima poslovne i javne namjene | T. +385 51 209 580 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Stručni suradnik - Izvidnik | T. +385 51 209 488 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za poslove zakupa i pravne poslove | T. +385 51 209 425 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za pravne poslove | T. +385 51 209 966 | Titov trg 3 |
|
|||
Savjetnica za poslove zakupa i ekonomske poslove | T. +385 51 209 212 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za pravne poslove i ugovaranje korištenja objekata javne namjene | T. +385 51 209 546 | Titov trg 3 |
|
|||
Voditelj Pododsjeka za upravljanje objektima poslovne namjene | T. +385 51 209 965 | Titov trg 3, Rijeka |
|