U ovom Pododsjeku obavljaju se poslovi davanja u zakup poslovnih prostora u vlasništvu/suvlasništvu Grada Rijeke, kao i poslovi davanja u zakup prostora koji su na upravljanju Gradu Rijeci. Navedeno uključuje vođenje evidencije poslovnih prostora, redovitu kontrolu zakupnika u pogledu obavljanja djelatnosti u poslovnom prostoru, vođenje Registra slobodnih poslovnih prostora i poslovnih prostora u zakupu, objavu javnog natječaja, provedbu licitacije, sklapanje ugovora o zakupu, redovnu kontrolu urednosti zakupnika. Nadalje poslovi uključuju naplatu zakupnine kao prihoda proračuna Grada Rijeke, te poduzimanje svih mjera za osiguravanje redovnog priliva navedenog proračunskog prihoda.
Telefon | Fax | Adresa | Osoba za kontakt | Web | ||
---|---|---|---|---|---|---|
Pododsjek za upravljanje objektima poslovne namjene |
||||||
Savjetnica za poslove zakupa i ekonomske poslove | T. +385 51 209 969 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Referentica za poslove zakupa | T. +385 51 209 423 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Stručni suradnik - Izvidnik | T. +385 51 209 488 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za poslove zakupa i pravne poslove | T. +385 51 209 425 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Savjetnica za poslove zakupa i ekonomske poslove | T. +385 51 209 212 | Titov trg 3, Rijeka |
|
|||
Voditelj Pododsjeka za upravljanje objektima poslovne namjene | T. +385 51 209 965 | Titov trg 3, Rijeka |
|