Od 27. svibnja 2020. godine ponovno je moguće privremeno ili povremeno korištenje poslovnog prostora u objektima mjesne samouprave.
Korištenje prostora je omogućeno postojećim (dosadašnjim) korisnicima na način i pod uvjetima određenim Odlukom o davanju na privremeno ili povremeno korištenje poslovnog prostora u objektima mjesne samouprave u vlasništvu Grada Rijeke.
Dnevno je dopušteno održavanje samo jedne sjednice, sastanka ili aktivnosti u vremenu od 17 do 20 sati.
Sukladno Preporukama i uputama o broju i zadržavanju ljudi u zatvorenim prostorima prema njihovoj kvadraturi u okviru postupnog ublažavanja restrikcija vezanih za bolest COVID 19. od 24. travnja 2020. i drugim preporukama HZJZ, prilikom korištenja prostora potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:
- u prostoru može boraviti 1 (jedna) osoba na 5 m², ali maksimalno 40 sudionika neovisno o površini
- korisnik prostora u zahtjevu za privremeno korištenje prostora mora navesti očekivani broj prisutnih (u rubrici: Napomena korisnika),
- u prostoru se mora održavati fizička udaljenost između prisutnih od 2 metra u svim smjerovima, odnosno 4 metra za probe zborova i drugih korisnika koje uključuju pjevanje,
- tajnik je obvezan na ulazu u poslovni prostor jasno istaknuti obavijest o obvezi održavanja razmaka,
- boravak u prostoru potrebno je skratiti maksimalno koliko god je to moguće, a najviše 60 minuta po sastanku,
- preporuča se nošenje zaštitnih maski,
- korisnik prostora dužan je za prisutne osigurati sredstva za dezinfekciju ruku (dispenzer),
- korisnik prostora dužan je osigurati vrećice za odlaganje otpada te iste iznijeti iz prostora,
- korisnik prostora dužan je dezinficirati prostor nakon korištenja (površine koje su se dodirivale: kvake, stolovi, stolice, pod),
- korištenje sanitarnih prostorija nije dopušteno, osim u objektima u kojima postoje dva ili više sanitarna čvora, koji je korisnik dužan dezinficirati nakon korištenja,
- korisnik prostora dužan je voditi i čuvati evidenciju prisutnih koja sadrži najmanje sljedeće podatke: mjesto i vrijeme održavanja sastanka te ime i prezime, adresu i broj telefona svih prisutnih.