Kontakti – telefoni i e-mail adrese:

Broj 113 aktivan ponovno je aktivan od 1. rujna 2020. svaki dan od 8 do 21 sat.

  • Brojevi telefona Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo za građane na temu korona virusa su 098 22 77 53 i 099 468 30 01. Dostupni su za svaki radni dan od 8 do 21 sat te subotom i nedjeljom od 0 do 15 sati.
  • Nastavni zavod za javno zdravstvo PGŽ otvorio je kontakt telefon za sva pitanja vezana uz koronavirus: 051/554-801. Epidemiolog u pripravnosti dežura na telefonu 091/1257 210Izdvojena ambulanta za prijem i obradu osoba potencijalno zaraženih COVID-19 virusom koja se nalazi ispred zgrade Doma zdravlja PGŽ i Nastavnog zavoda za javno zdravstvo PGŽ na adresi Krešimirova 52a, od subote 21. ožujka je dostupna od 08 do 20 sati.
  • Stožer civilne zaštite Primorsko-goranska županije otvorio je e-mail adresu stozer.civilna@pgz.hr i telefonsku liniju 351-645 za potrebe informiranja javnosti vezano uz epidemiju korona virusom na području Primorsko-goranske županije.
  • Stožer civilne zaštite Grada Rijeke otvorio je elektroničku poštu stozer.cz@rijeka.hr putem koje građani mogu upućivati pitanja u vezi funkcioniranja rada i života u novonastalim okolnostima u njihovoj sredini.
  • Ministarstvo zdravstva pokrenulo je 13. studenog 2020. godine Pozivni centar za osiguranje zdravstvene zaštite onkoloških pacijenata u bolnicama za vrijeme pandemije. Broj Pozivnog centra je 01 460 76 99. Pozivni centar dostupan je za kontaktiranje 24 sata dnevno, na način da će radnim danom od 8,00 – 16,00 sati na zaprimljene pozive odgovarati direktno osobe u pozivnom centru, a pozivi zaprimljeni izvan tog vremena tonski će se snimati, evidentirati i na  njih povratno odgovarati u najkraćem mogućem roku.

Mrežne stranice

Ministarstvo zdravstva i Hrvatski zavod za javno zdravstvo na svojim mrežnim stranicama redovno objavljuju aktualne podatke o broju oboljelih i savjete vezane uz sigurnost i zaštitu stanovništva.

Hrvatska Vlada na svojim stranicama donosi informacije vezane uz korona virus, a osnovala je i Stožer civilne zaštite Republike Hrvatske koji svakodnevno izdaje priopćenja za javnost i objavljuje ih na stranicama Ravnateljstva civilne zaštite.

U Hrvatskoj je dostupna nova mobilna aplikacija koja će pomoći u borbi protiv koronavirusa – Stop COVID-19. Riječ je o dobrovoljnoj aplikaciji za anonimno obavještavanje o izloženosti bolesti COVID-19 izdanoj pod okriljem Ministarstva zdravstva.

Putem ove aplikacije osoba oboljela od koronavirusa moći će na anoniman način obavijestiti druge korisnike aplikacije s kojima je bila u kontaktu, o mogućoj izloženosti zarazi koronavirusom.

Facebook stranica HZJZ – Hrvatski zavod za javno zdravstvo uvela je tzv. chatbot aplikaciju s informacijama o koronavirusu. Chatboti su računalni programi dizajnirani za komunikaciju s ljudima te pomažu odgovarati na pitanja koja korisnici imaju vezano uz određenu temu. Funkcionira tako da korisnik pošalje upit, a chatbot automatski odgovara, u bilo koje vrijeme, bez potrebe za dodatnim stručnjacima u podršci – jer je već prethodno naučen kako da odgovori.

Andrija je digitalni osobni asistent Ministarstva zdravstva na bazi umjetne inteligencije koji pomaže u borbi protiv koronavirusa, a s njim se može komunicirati na WhatsAppu. Osmišljen je da educira građane kako prepoznati simptome zaraze te asistira u kontaktu prema nadležnim institucijama. Više o Andriji na službenim stranicama Vlade RH posvećenim koronavirusu.

Stožer civilne zaštite Primorsko-goranske županije objavljuje informacije o stanju u Primorsko-goranskoj županiji.

Nastavni zavod za javno zdravstvo Primorsko-goranske županije na dnevnoj bazi ažurira podatke o broju zaraženih i izliječenih od koronavirusa na području Primorsko-goranske županije.

Na stranicama Grada Rijeke objavljuju se informacije vezane uz prevenciju širenja zaraze te mjere namijene poduzetnicima.