Na prvom kolegiju u novom mandatu gradonačelnika Grada Rijeke Vojka Obersnela prihvaćen je prijedlog raspisa Javnog, međunarodnog, anketnog urbanističko- arhitektonskog natječaja za uređenje područja Delte i Luke Baroš u Rijeci, čijom će realizacijom grad dobiti novi centar. Zaživio je i Projekt implementacije gradske kartice, Akcija 65+, a najavljeno je i raspisivanju javnog natječaja za predlaganje kulturnog programa koji će se održavati u prostorima Palacha, dijelu zgrade Filodrammaticae i Marganova.

Na prvom gradonačelnikovom kolegiju u novom mandatu prihvaćen je prijedlog raspisa Javnog, međunarodnog, anketnog urbanističko- arhitektonskog natječaja za uređenje područja Delte i Luke Baroš u Rijeci. O tome je izvijestio pročelnik Srđan Škunca, čiji je Odjel za razvoj, urbanizam, ekologiju i gospodarenje zemljištem i izradio tekst natječaja, a provest će ga Društvo arhitekata Rijeka.

Na prvom kolegiju u novom mandatu gradonačelnika Grada Rijeke Vojka Obersnela prihvaćen je prijedlog raspisa Javnog, međunarodnog, anketnog urbanističko- arhitektonskog natječaja za uređenje područja Delte i Luke Baroš u Rijeci

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Riječ je o prvom natječaju raspisanom za područje Delte nakon 28 godina, a obuhvaća područje od 28 hektara. Natječaj će biti raspisan 26. lipnja ove godine, a bit će otvoren do listopada ove godine. Potom slijedi žiriranje, a u studeno, ove godine raspisivanje natječaja za koncesionara čije se konkretne ponude za izgradnju Delte očekuju 2014. godine. Po okončanju natječaja dodijelit će se tri jednako vrijedne nagrade, što znači da je riječ o tri jednako vrijedna scenarija za razvoj tog područja. Grad Rijeka i Lučka uprava Rijeka sklopit će ugovor o međusobnim pravima i obvezama u pogledu troškova natječaja, izrade projektne dokumentacije i ostalih aktivnosti u svezi realizacije lokacije. Troškove provedbe natječaja u brutto iznosu od 1.470.000 kuna snosit će Lučka uprava (80%) i Grad Rijeka (20%).
Generalnim urbanističkim planom grada Rijeke urbana transformacija Delte i luke Baroš prepoznata je kao gradski projekt, realizacijom kojeg se događa bitan koncepcijski pomak u prostornoj i urbanističkoj organizaciji grada. Naime, ukidanjem lučke funkcije, svojim prostornim, sadržajnim i lokacijskim potencijalom Delta treba postati generator razvoja, prepoznatljiv gradski „landmark“ i inicirati urbanu preobrazbu centra grada (uključujući, nadamo se vrlo brzo, i područje Brajdice u nastavku sušačkog dijela gradskog središta).

„Konačno! Već punih osam godina inzistiram na ovoj proceduri. Žalosno je da je osam godina bilo potrebno da se krene s raspisivanjem natječaja. Bilo bi bolje da je to učinjeno prije tri do četiri godine kada je bila puno povoljnija investicijska klima. No, sad je bitno da smo krenuli s realizacijom ovog projekta. Tri jednako vrijedna rješenja biraju se radi toga kako bi potencijalni investitor, odnosno koncesionar, imao širi izbor. Ovaj natječaj za Rijeku je izuzetno važan, jer je riječ o prostoru koji u novijoj povijesti Rijeke nije realiziran, a veličine je 40 nogometnih igrališta. Naime, Rijeka će tu imati četiri hektara zelene površine, odnosno park u samom središtu grada, a na ostalom prostoru moći će se izgraditi 350.000 četvornih metara korisne površine. Kroz natječaj smo definirali i namjenu, pa će se tu graditi marina s pratećim sadržajima, hoteli, višestambene građevine, višenamjenska dvorana u funkciji sajamskih, koncertnih i kongresnih aktivnosti, itd. Kroz instituciju natječaja inzistira se i na gradskom trgu od 5.000 četvornih metara i dovoljno prostora uz rubne dijelove Delte za šetnju i rekreaciju građana“, kazao je gradonačelnik Obersnel dodavši kako će realizacijom ovoga projekta Rijeka dobiti novi centar, nakon čega više nikad neće biti ista. To područje, uvjeren je gradonačelnik, Rijeku će obilježiti za idućih 50 godina. Gradonačelnik je naglasio kako se ne očekuje da će koncesionar projekt realizirati odjednom, već u fazama.

Prvi kolegij lipanj 2013.

Prenamjena lučkih sadržaja u gradske se temelji na dugogodišnjoj javnoj i stručnoj raspravi kojom je definirana potreba za integracijom javnih, rezidencijalnih i komercijalnih sadržaja na ovom području, odnosno na potrebi aktivnog suživota grada, luke i mora. Od natjecatelja se očekuju prijedlozi koji će iskoristiti potencijal gotovo 30 hektara kopnene i vodene površine u centru Rijeke za realizaciju najvažnijeg urbanističkog projekta u novijoj povijesti grada. Od natjecatelja se očekuje da kroz planersku viziju predlože nove prostorne strukture i urbane matrice sa ciljem da preoblikovani prostor svojom novom kvalitetom preraste lokalne okvire i pozicionira Rijeku kao primjer uspješne prakse preobrazbe lučkih gradova na Mediteranu.
Ocjenu radova obavit će Ocjenjivački sud koji čini sedam članova i to: arhitektica Elia Zenghelis (GRE predstavnik provoditelja), arhitekt Srđan Škunca (Grad Rijeka, hrvatski predstavnik raspisivača), arhitekt Vedran Mimica, (hrvatsko- američki predstavnik raspisivača), arhitekt Pipo Ciorra (ITA predstavnik provoditelja), arhitekt Vasa Perović (slovenski predstavnik provoditelja), ravnatelj Lučke uprave Rijeka Vlado Mezak (predstavnik raspisivača) i arhitekt Maroje Mrduljaš (hrvatski predstavnik provoditelja).

Prvi kolegij lipanj 2013.

Zaživio Projekt implementacije gradske kartice, Akcija 65+
Konačno je zaživio i Projekt implementacije gradske kartice koji je probio sve rokove, kazao je pročelnik Zavod za informatičku djelatnost Željko Jurić, naglašavajući kako je Rijeka City Card (RCC) projekt Grada Rijeke kojim se nekoliko postojećih kartica zamjenjuje jednom. RCC se može koristiti u javnom gradskom prijevozu, plaćanju parkirališta i za članstvo u Gradskoj knjižnici. Jurić je kazao kako će se o kartici i načinu korištenja javnost detaljno informirati od sredine kolovoza ove godine. Izdavanje RCC-a za osnovnoškolce i srednjoškolce počet će 15. kolovoza ove godine, a za korisnike socijalnog programa 1. rujna ove godine. Studenti će Rijeka City Card imati od 15. rujna ove godine, dok je početak primjene ove kartice na otvorenim i zatvorenim parkiralištima predviđen u kolovozu ove godine, a od jeseni i u Gradskoj knjižnici Rijeka. Do sada je izdano 18.000 kartica, a pokazalo se da karticu dnevno koristi njih oko 7.000.

Od rujna ove godine više neće biti čekanja u redu za kupnju mjesečne autobusne karte, jer će se ona moći kupiti na 200 prodajnih mjesta na području grada Rijeke, uključujući i kioske (iNovine i Tisak). „Drago mi je da je projekt konačno zaživio i da ćemo od jeseni ove godine karticu implementirati u sve skupine korisnika usluga Autotroleja, Rijeka prometa i Gradske knjižnice. Riječ je o projektu koji nije implementiran nigdje u Hrvatskoj, a i u Europi je malo primjera objedinjavanja svih funkcionalnosti na jednoj kartici. S ovom riječkom, moći će se obaviti niz transakcija i različitih usluga, jer ćemo imati više vrsta tih kartica”, rekao je gradonačelnik Obersnel poručujući kako je najvažnije da od rujna ove godine više neće biti čekanja u redu za kupnju mjesečne autobusne karte.

„Akcija 65+“ podrazumijeva postupak izdavanja RCC kartice i upisa prava korištenja usluge gradskog prijevoza KD Autotrolej na RCC kartici u razdoblju od 29. travnja ove godine do pune implementacije svih funkcionalnosti prve gaze Rijeka City Card programa, kojom će se zamijeniti godišnje karte prava korištenja usluga javnog prijevoza KD Autotrolej korisnicima „Akcije 65+“. Korisnici „Akcije 65+“ su sve fizičke osobe starije od 65 godina života, s prebivalištem na području Grada Rijeke koje prema pravilima KD Autotrolej ostvaruju pravo na kupnju godišnje pokazne karte-iskaznice 65+. Na kolegiju je prihvaćen i trošak izdavanja RCC kartice u „Akciji 65+“ u iznosu od 5 kuna. Trošak upisa prava korištenja usluge gradskog prijevoza KD Autotrolej za korisnike „Akcije 65+“ se neće obračunati. Podmirivanje troška izdavanja RCC kartice za korisnike „Akcije 65+“ izvršit će se na teret Proračuna Grada Rijeke za 2013. godinu.

Sufinanciranje projekta Unaprjeđenja kvalitete života romske populacije
Prihvaćen je i Prijedlog zaključka o sufinanciranju projekta Unaprjeđenje kvalitete života romske populacije u Rijeci, o čemu je izvijestila pročelnica Odjela gradske uprave za zdravstvo i socijalnu skrb Ankica Perhat. Naime, tom se Odjelu obratila udruga Centar za razvoj svijesti i stvaralaštva – CIRUSS sa zamolbom za financiranje projekta pod nazivom Unaprjeđenje života romske populacije u Rijeci. Osnovni ciljevi projekta Unaprjeđenje života romske populacije u Rijeci su: podrška i edukacija roditelja za što kvalitetnije zadovoljavanje zdravstvenih, emocionalnih i socijalnih potreba djece te razvijanje vještina, sposobnosti i navika kod djece uključene u projekt; poboljšavanje komunikacije u romskim obiteljima; osvješćivanje kod roditelja važnost razvoja socijalnih kompetencije djece; osvješćivanje važnosti čuvanja okoliša i zbrinjavanja komunalnog otpada; edukacija o važnosti usvajanja hrvatskog jezika za djecu polaznike prvih razreda. Očekivani broj izravnih korisnika je 65, i to 20 žena u dobi od 15 do 40 godina i 45 djece u dobi od 3 do 15 godina iz romskih naselja na Rujevici i Mihačevoj dragi. Za ciljnu skupinu organizirat će se predavanja, radionice i rad u malim grupama. Provoditelji projekta su patronažna sestra, liječnik i profesor hrvatskog jezika. Kako provedba navedenog projekta može u romskoj zajednici znatno podići svijest o potrebama usvajanja znanja i navika potrebnih za organizaciju i provedbu uspješnog i produktivnog života u suvremenim uvjetima, Odjel smatra opravdanim sudjelovati u njegovom sufinanciranju iznosom od 10.000,00 kuna.

Prvi kolegij lipanj 2013.

Javni natječaj za predlaganje kulturnog programa koji će se održavati u Palachu, dijelu Filodrammaticae i Marganovu
Prihvaćen je i prijedlog o raspisivanju javnog natječaja za predlaganje kulturnog programa koji će se održavati u prostorima kluba “Palach”, dijelu prostora zgrade Filodrammaticae i prostoru Marganova. Odjel gradske uprave za kulturu upravlja prostorima u Kružnoj ulici broj 4., 6. i 8. (klub Palach), prostorima u zgradi Filodrammaticae i prostorom Marganovo. „Najava raspisivanja ovog natječaja već duže vrijeme intrigira javnost, jer ćemo ponuđaču najboljeg programa besplatno na upravljanje dati tri prostora i to pet godina. Stoga je ovo prilika da se disperzirana nezavisna scena koja desetljećima diktira duh grada konačno postavi na noge“, kazao je Šarar dodavši da će natječaj biti otvoren do 17. srpnja ove godine. Od 15. svibnja 2013. godine Palach je prazan, jer je istekao ugovor o zakupu. Što se pak tiče prostora u zgradi Filodrammaticae (velika dvorana i izložbeni prostor na I katu i mala dvorana na II katu) isti su se do sada koristili u režimu privremenog ili povremenog korištenja za razne kulturne i druge programe. Prostor Marganova je također povremeno korišten za pojedine manifestacije (festival Hartera, kazališne predstave i glazbeni programi).

„Priče o nedostatku prostora i potpore sada su završene. Sad su na potezu oni koji hoće raditi i koji imaju što ponuditi“, kazao je gradonačelnik Obersnel.

S obzirom na različite režime korištenja navedenih prostora te neujednačenosti programa koji se odvijaju u tim prostorima pojavila se zamisao svojevrsnog programskog objedinjavanja tih prostora na način da se ti prostori namjene za programe nezavisne kulturne scene te programe kulture novoosnovanog studentskog kulturnog centra u sklopu Sveučilišta u Rijeci. Ti prostori bi na taj način postali okosnica nezavisne i studentske kulture, koja trenutno djeluje disperzirano u brojnim prostorima Strategijom kulturnog razvitka Grada Rijeke za razdoblje 2013-2020 određeni su između ostalog i opći strateški ciljevi kulturne politike Grada Rijeke do 2020. godine i to stvaranje materijalnih i drugih uvjeta za razvoj kulturnih djelatnosti te potpora razvoju nezavisne kulture. U tom pogledu pozicioniranje Kluba Palach, Filodrammaticae i Marganova kao novih centara nezavisne i studentske kulture je jedan o prioriteta kulturne strategije ovoga Grada, a sve u cilju maksimalnog osnaživanja kapaciteta nezavisne kulturne scene i poticanja ambicija Sveučilišta u projektu osnivanja i rada Studentskog kulturnog centra. Natječaj bi bio usmjeren upravo ka programima kulture koji bi se odvijali u navedenim prostorima, a čiji bi nositelji bili dionici nezavisne kulturne scene u gradu. Za  provedbu natječaja imenovano je Povjerenstvo kojeg, uz pročelnika Odjela gradske uprave za kulturu Ivana Šarara čine i Helena Semion-Tatić, Lea Lazzarich, Ivica Blažić, Ivica Vrkić, Kristijan Benić, Ana Šegrt, Almira Štifanić i Daniela Urem. Oni će pregledati i ocijeniti pristigle prijave, sukladno uvjetima javnog natječaja, dok će konačnu Odluku o izboru donijeti gradonačelnik Grada na prijedlog Povjerenstva.

Prvi kolegij lipanj 2013.

Ustrojena motriteljsko – dojavna služba
Izvješćujući o provedenim mjerama zaštite od požara na području grada Rijeke za 2012. godinu i prijedlogu programa aktivnosti u provedbi posebnih mjera zaštite od požara na području grada Rijeke za ovu godinu, pročelnik Odjela za gradsku samoupravu i upravu Mladen Vukelić najavio je ustrojavanje motriteljsko- dojavne službe, s ciljem ranog i pravovremenog otkrivanja i dojave požara na području grada Rijeke u razdoblju od 1. lipnja do 31. listopada ove godine. Motrenje i dojavljivanje provodit će: Pilotski klub “Krila Kvarnera”; Dobrovoljno vatrogasno društvo “Drenova”; Dobrovoljno vatrogasno društvo “Sušak – Rijeka”; službe zaštite u pravnim osobama s povećanom opasnošću za nastanak i širenje požara; ophodnje Hrvatskih šuma d.o.o. – Šumarije Rijeka te Odjel gradske uprave za komunalni sustav, Direkcija za komunalno redarstvo. Radi provedbe mjera zaštite od požara, Pilotski klub “Krila Kvarnera”, DVD “Drenova” i DVD “Sušak”, u dane kada je proglašena velika ili vrlo velika opasnost za nastajanje i širenje šumskih požara organiziraju stalno dežurstvo u vremenu od 14 do 20 sati radnim danom, a od 10 do 20 sati nedjeljom i u dane blagdana. .

Javnoj vatrogasnoj postrojbi Rijeka 4,4% manje državnog novca
Vukelić je iznio i Prijedlog odluke o kriterijima za financiranje Javne vatrogasne postrojbe Grada Rijeke u 2013. godini koji je prihvaćen. Naime, hrvatska Vlada na sjednici održanoj krajem veljače ove godine donijela je Uredbu o načinu izračuna iznosa izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2013. godinu kojom se utvrđuje način izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2013. godinu iz Državnog proračuna Republike Hrvatske za 2013. godinu, prema posebnim zakonima i odlukama o kriterijima i mjerilima za osiguravanje minimalnog financijskog standarda javnih potreba u djelatnostima osnovnog i srednjeg školstva, socijalne skrbi, zdravstva i vatrogastva. Tom Uredbom utvrđeno je da osnovica za utvrđivanje prenesene obveze općine, grada i Grada Zagreba za financiranje javnih vatrogasnih postrojbi za 2013. godinu proizlazi iz Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi u 2013. godini. Na temelju navedene Uredbe, korisnici pomoći izravnanja dužni su donijeti vlastite odluke o kriterijima za financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi u okvirima planiranih sredstava. Odluku o minimalnim financijskim standardima za decentralizirano financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi u 2013. godini, Vlada Republike Hrvatske donijela je također na toj istoj sjednici, čime su utvrđeni minimalni financijski standardi za decentralizirano financiranje rashoda za zaposlene, te materijalni i financijske rashode javnih vatrogasnih postrojbi u 2013. godini. Tako su utvrđeni i minimalni financijski standardi za JVP Grada Rijeke u ukupnome iznosu od 15.434.592 kuna, od čega se 13.891.133 kuna raspoređuje na rashode za zaposlene, a 1.543.459 kuna na materijalne rashode. Rashodi za zaposlene u Javnoj vatrogasnoj postrojbi odnose se na plaće, ostale rashode za zaposlene i doprinose na plaće. Materijalni rashodi odnose se na naknade troškova zaposlenima, rashode za materijal i energiju, rashode za usluge (usluge telefona, pošte i prijevoza, tekućeg i investicijskog održavanja, promidžbe i informiranja, komunalne usluge, zakupnine i najamnine, obvezni i preventivni zdravstveni pregledi i računalne usluge), ostale nespomenute rashode (premija osiguranja) te ostale financijske rashode (bankarske usluge i usluge platnog prometa, zatezne kamate). Utvrđeni iznos u 2013. godini manji je za 4,4%, odnosno za 715.753 kuna od utvrđenog iznosa u 2012. godini, iz čega je vidljivo da se nastavlja trend smanjenja doznačenih sredstava započet proteklih godina. Osim sredstava koja se osiguravaju u Državnom proračunu, za potrebe vatrogastva, Grad Rijeka u ovogodišnjem proračunu osigurao je dodatnih 12.135.500 kuna i to za financiranje vatrogastva iznad minimalnog državnog standarda iznos od 9.535.500 kuna te za aktivnosti Gradske vatrogasne zajednice 2.600.000 kuna. Zahvaljujući vatrogascima na nizu intervencija, gradonačelnik Obersnel složio se s konstatacijom da ovakav način financiranja JVP nije dobar i da bi stoga trebalo učiniti dodatne napore oko toga da se kriteriji za financiranje ujednače.

Prvi kolegij lipanj 2013.

Za zajedničko oglašavanje na letovima avioprijevoznika u 2013. godini 75.000 eura
Prihvaćena je i Informacija o aktivnostima zajedničkog oglašavanja na letovima avioprijevoznika u 2013. godini u svrhu promocije destinacije Kvarner i Rijeka, o čemu je govorio pročelnik Odjela gradske uprave za poduzetništvo Andrija Vitezić. U svrhu zajedničkih aktivnosti promocije destinacije Kvarner i Rijeka u 2013. godini, Grad Rijeka podržava sufinanciranje promocije destinacije Kvarner i Rijeka na linijama Stockholm – Skavsta, Bruxelles – Charleroi i Oslo – Rygge, prema Ugovoru o pružanju marketinških usluga sklopljenog između Turističke zajednice Primorsko-goranske županije i društva Airport Marketing Services Limited iz Dublina. Odjel gradske uprave za poduzetništvo zadužen je za pripremu izmjene Ugovora o sufinanciranju marketinških usluga promocije avio-destinacije područja Kvarnera sklopljenog 14. veljače 2011. godine sa Turističkom zajednicom Primorsko- goranske županije. Temeljem Ugovora, Grad se obvezao namjenski u razdoblju od pet godina (2011. do 2015.) sudjelovati u sufinanciranju navedenog Ugovora između Turističke zajednice Primorsko-goranske županije i društva Airport Marketing Services Limited iz Dublina u visini 100.000 eura godišnje isključivo sa svrhom oglašavanja Grada u promotivnim kampanjama niskobudžetnog zračnog prijevoznika Ryanair-a. Tada su sufinancirane dvije linije (London i Stockholm). Za 2013. godinu, temeljem suglasnosti potpisnika Sporazuma, ugovorene su sa zračnim prijevoznikom Ryanair četiri linije – Stockholm, Bruxelles i Oslo (od travnja do listopada i to za letove dva puta tjedno). Cijena marketinške kampanje oglašavanja za svaku liniju iznosi 125.000 eura, što za tri linije iznosi 375.000 eura. Za 2013. godinu. Hrvatska turistička zajednica odobrila je sufinanciranje navedenih linija s 50% sredstava, odnosno 187.500 eura. Linija London obavlja se u sezoni, stoga nije kandidirana prema Hrvatskoj turističkoj zajednica i njeno financiranje preuzela je Zračna luka Rijeka d.o.o. Zračna luka Rijeka ima mogućnost putem novih linija zračnih letova proširiti svoju ponudu, povećati putnički promet i putem ovakvog modela financiranja osigurati kvalitetnu promociju na turističkim tržištima. Uvođenje novih linija, preuzimanje financiranja linije za London od strane Zračne luke Rijeka i sufinanciranje Hrvatske turističke zajednice u iznosu od 50 % potrebnih sredstava dovelo je do promjene iznosa u financiranju modela oglašavanja u promotivnim kampanjama zračnog prijevoznika. Time je financijska obaveza Grada za sudjelovanje u sufinanciranju Ugovora između Turističke zajednice Primorsko-goranske županije i društva Airport Marketing Services Limited iz Dublina za 2013. godinu, smanjena na 75.000 eura.

Nastavak sufinanciranja vrtića drugih osnivača
Na prvom kolegiju gradonačelnika Obersnela u novom mandatu prihvaćen je i nastavak sufinanciranja u pedagoškoj 2013./2014. godini redovitog programa predškolskog odgoja u osam dječjih vrtića drugih osnivača na području grada Rijeke i to: Područnog dječjeg vrtića “Maza-Krnjevo” koji je područni vrtići Dječjeg vrtića “Maza” , Dječjeg vrtića “Pinokio”, Dječjeg vrtića “Zvjezdica mira”, Dječjeg vrtića “Mala vila”, Dječjeg vrtića “Nazaret” s njegovim područnim vrtićem “Mima”, Dječjeg vrtića “Snjeguljica” s njegovim područnim vrtićem “Sedam patuljaka”, Dječjeg vrtića “Mali princ” s njegovim područnim vrtićem “Mala sirena” i Dječjeg vrtića “Zlatan”. Ujedno je prihvaćen i prijedlog sufinanciranja redovitog programa predškolskog odgoja za najviše 20 djece u vrtićima drugih osnivača izvan područja grada Rijeke, navela je pročelnica Sušanj.

Potpora Grada Rijeke projektu Benčić na filmu
Između ostalo, prihvaćen je i Prijedlog zaključka o suradnji s Fondacijom Musagates na provođenju projekta “Benčić na filmu”. Odjel gradske uprave za kulturu zadužen je za pružanje logističke potpore Fondaciji Musagetes i autorici Althei Thauberger u realizaciji projekta “Benčić na filmu”, a posebno u smislu pristupa lokacijama u vlasništvu Grada te širenja rezultata projekta. Odjel gradske uprave za komunalni sustav pružit će tehničku pomoć u realizaciji projekta (čišćenje prostora i osiguravanje električne energije u prostorima kompleksa “Benčić”).

Imenovano Prosudbeno povjerenstvo književne nagrade Drago Gervais
Imenovano je i Prosudbeno povjerenstvo književne nagrade Drago Gervais u sastavu dr. sc. Elis Deghenghi Olujić, Davor Mandić, dr. sc. Aleksandar Mijatović, Gordan Nuhanović i dr. sc. Nikola Petković. Članovima Prosudbenog povjerenstva književne nagrade Drago Gervais isplatit će se jednokratna naknada i to u iznosu od 3.750 kuna bruto za članove, odnosno 5.000 kuna bruto za predsjednika povjerenstva.

U listopadu početak uređenja Koblerovog trga
Između ostalog, prihvaćen je i prijedlog zaključka o raspisivanju javnog natječaja za povjeravanje komunalnih poslova održavanja javnih površina na temelju ugovora na području grada Rijeke Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2013. godini, o čemu je izvijestila pročelnica Odjela za komunalni sustav Irena Miličević. Radovi bi trebali početi u listopadu ove godine. Programom održavanja komunalne infrastrukture u 2013. godini predviđeno je uređenje Trga Ivana Koblera u Rijeci, a sredstva su osigurana Programom u 2013. godini i projekcijom za 2014. godinu. Uređenjem Trga Ivana Koblera u Rijeci obuhvaćen je prostor cjelokupne površine trga i fontane, uključivo prolaz ispod gradske ure do Korza. Izvest će se zamjena postojećeg opločenja novim. Osnovu novog uređenja čini raster vapnenca s pravilnim slijedom međutraka eruptivnog kamena u koje se ugrađuju rešetke oborinske odvodnje, a parter ispod ure izvodi se od kamena kastavskog sivca kao fragmenta povijesnog opločenja. U sklopu uređenja izvest će se sanacija fontane i to kamenih vanjskih elemenata, podzemnog dijela sa prozračivanjem prostora i ugradnja novog osvjetljenja fontane. Izvest će se nova javna i dekorativna rasvjeta koja će naglasiti arhitektonske elemente trga i kompletna zamjena hidroinstalacija. Predmetnim uređenjem obuhvaćeni su i radovi na zamjeni instalacija fekalne kanalizacije i dovoda pitke vode, što će sufinancirati Komunalno društvo Vodovod i kanalizacija d.o.o. Rijeka. Rok za izvođenje radova: je 160 dana od uvođenja u posao. Izvođač će se uvesti u posao najkasnije u listopadu 2013. godine

Skip to content