Ponedjeljak, 7. ožujka 2016.

Grad Rijeka sudjelovao na sastanku Europske mreže zdravih gradova Svjetske zdravstvene organizacije

U Udinama, u Italiji, 3. i 4. ožujka održan je sastanak Radne skupine za zdravo starenje, Europske mreže zdravih gradova, Svjetske zdravstvene organizacije. Grad Rijeku, Odjel za zdravstvo i socijalnu skrb predstavljali su pročelnica i koordinatorica projekta „Rijeka – Zdravi grad“ Ankica Perhat, te viši stručni suradnik za EU projekte i razvoj eUprave Jadran Mandekić. Domaćin sastanka bio je gradonačelnik Udina Furio Honsell.

Više informacija

Srijeda, 11. studenoga 2015.

Šesta faza projekta Europska mreža zdravih gradova Svjetske zdravstvene organizacije

Europska mreža zdravih gradova Svjetske zdravstvene organizacije u VI. se fazi pozicionira kao pokretač nove europske politike i strategije za zdravlje i dobrobit pod nazivom Zdravlje 2020., ali i kao prilagodljiv i praktičan okvir za njezinu primjenu na lokalnoj razini. Taj dokument upravo prepoznaje lokalnu upravu kao vodećeg dionika te ističe važnost uključivanja cjelokupne uprave,…

Više informacija

Četvrtak, 5. studenoga 2015.

Grad Rijeka u 6. fazi Zdravih gradova

Grad Rijeka primljen je u 6. fazu Zdravih gradova, kazao je gradonačelnik Vojko Obersnel na svojoj redovnoj konferenciji za medije te dodao kako je aplikacija e-savjetnik za socijalni program Grada Rijeke, poznatija kao socijalni kalkulator, proizašla iz 5. faze projekta Zdravi grad, jedan od dobitnika prestižne nagrade Europske komisije za javni sektor. Gradonačelnik je najavio dovršenje radova na ulici Riva i čitav niz radova na prometnicama u idućoj godini.

Više informacija

Ponedjeljak, 6. listopada 2014.

Mala planinarska škola

U suradnji projekta Rijeka zdravi grad i Riječkog planinarskog saveza pokrenut je pilot-projekt ” Mala planinarska škola”, čiji je cilj potaknuti učenike da što češće borave u prirodi, naučiti ih poštivati prirodu i kako se u prirodi ponašati. U projektu će učestvovati učenici osnovnih škola Vladimir Gortan i Srdoči.

Više informacija